Neen.
Lange bib en shirt met lange mouwen
-
- Forum-lid
Ik denk dat het jack van Le Coffee Ride bedoeld werd, die is niet waterdicht. De Perfetto kan inderdaad wel een buitje hebben.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
-
- Forum-lid
Castelli perfetto doe ik winter, voor en najaar mee afhankelijk van de baselayer eronder. Is waterafstotend en zijn prijs wel waard. Lange broek draag ik de gewone entrata van castelli die is warm genoeg voor mij. Ik blijf ook de hele winter buiten fietsen op de weg tenzij het echt giet.
Denk dat die Castelli Perfetto alleen te warm is voor de herfst/lente, want TS is opzoek naar een fietsshirt/-jack met lange mouwen voor deze periode.
Wat betreft de lange fietsbroek met meer stretch: ik je van harte merino beenwarmers willen aanraden i.c.m. je gewone korte bibshort, want die zijn lekker stretchy. Qua temperatuur is dat heerlijk in de herfst/lente, maar niet bij regenwant dan zuigt het materiaal zich vol.
Wat betreft de lange fietsbroek met meer stretch: ik je van harte merino beenwarmers willen aanraden i.c.m. je gewone korte bibshort, want die zijn lekker stretchy. Qua temperatuur is dat heerlijk in de herfst/lente, maar niet bij regenwant dan zuigt het materiaal zich vol.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Even terug bumpen. Met de actie op de Perfetto (v1) aan 120€ mij er toch maar eens aan gewaagd.
Rijkelijk besteld in S, M, L en XL en geen enkele maat past mij. De armstukken zijn net iets te smal waardoor het héél strak zit. Zou voor mij nog nipt "cava" zijn maar dan heb ik opeens dubbel zoveel ruimte over ter hoogte van mijn borst. Lijken mij bizarre maten te zijn, ik heb het voornamelijk over het exemplaar in XL, de rest was zeker en vast te klein. Alles maar terug gestuurd... andere merken zitten mij wél perfect.
Deze: https://www.12gobiking.nl/castelli-perf ... mouwen-jas
Rijkelijk besteld in S, M, L en XL en geen enkele maat past mij. De armstukken zijn net iets te smal waardoor het héél strak zit. Zou voor mij nog nipt "cava" zijn maar dan heb ik opeens dubbel zoveel ruimte over ter hoogte van mijn borst. Lijken mij bizarre maten te zijn, ik heb het voornamelijk over het exemplaar in XL, de rest was zeker en vast te klein. Alles maar terug gestuurd... andere merken zitten mij wél perfect.
Deze: https://www.12gobiking.nl/castelli-perf ... mouwen-jas
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel