Het grote Giro d'Italia 2011 topic
-
- Forum-lid HC
Ik moet hier toch wel even van slikken. Echt verschrikkelijk. Mn vriendin had het nog speciaal opgenomen voor me, had het liever niet gezien.
R.I.P. Wouter.
R.I.P. Wouter.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Zie op Twitter dat Jeroen van Inkel van Qmusic er de slappe lach van kreeg op de radio. Hoe kansloos kun je zijn.......
-
- Forum-lid
Sterke voor de familie vrienden van Wouter.
Dit zeer slecht nieuws
Dit zeer slecht nieuws
Maresiabiker
Alp d'Huez53:15 schreef:Zie op Twitter dat Jeroen van Inkel van Qmusic er de slappe lach van kreeg op de radio. Hoe kansloos kun je zijn.......
Eikel, vond het altijd wel leuk om naar hem te luisteren. Maar zo te zien heeft hij geen enkel stukje fatsoen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Verschrikkelijk om te horen/lezen zeg.
Sterkte voor familie en vrienden.
Een zwarte dag voor de Giro
Sterkte voor familie en vrienden.
Een zwarte dag voor de Giro
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
-
- Forum-lid HC
Zit zijn vrouw 24 zwanger op de bank............. zie en hoor je het allemaal via de media. pffff
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik ben even niet goed. Ik vond hem bovenal een sympathieke gast, en dat hij binnenkort vader zou worden maakt het er niet gemakkelijker op. Ook als wielrenner is dit hard om te verwerken. Ik vraag me af hoe ze er in het peloton mee omgaan in de volgende afdalingen, ik houd alvast meer reserve als ik nog een keer hard naar beneden ga. Ik wens zijn familie veel sterkte.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
![Afbeelding](http://www.corniel.nl/zzz/fora/smiley_campabinieri.gif)
Amclassic-fan schreef:Zieke geesten die twitteren dat hij weer hartslag had 20 minuten geleden :rolleye:
Dat was ook het nieuws dat vanuit de koers werd gebracht. Zoals ik begrepen heb (tijdens uitzending RAI 3) hebben ze tijd gerekt om de vriendin van Wouter op de hoogte te brengen. Maar dat heb ik nog nergens terug gelezen.