Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan helemaal!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Gezeur! Dat zijn toch van die mannengriepjes?ottorongo2 schreef: ↑16 aug 2024 22:08daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ik ben zelf twee keer zwaar gevallen met telkens 5 breuken als gevolg.
Niet zijken maar reiden !
Nee dan glijd je met 25kmh in een natte bocht onderuit en val je op je heup en ribben zoals ik.
Twee weken niet kunnen lopen en 3 maanden revalidatie voordat ik weer de oude was.
Allemaal voor een simpele schuiver.
Het pijnlijkste van haar val was dat haar hele ploeg haar liet liggen en doorfietste terwijl ze de kopvrouw in het geel is. Echt ongekend wat daar is gebeurd en hoe Wiebes reageerde in het interview.
Twee weken niet kunnen lopen en 3 maanden revalidatie voordat ik weer de oude was.
Allemaal voor een simpele schuiver.
Het pijnlijkste van haar val was dat haar hele ploeg haar liet liggen en doorfietste terwijl ze de kopvrouw in het geel is. Echt ongekend wat daar is gebeurd en hoe Wiebes reageerde in het interview.
Tja, dan moet je je toch afvragen wat daarvoor de reden is. Zijn die andere vrouwen in haar team dan allemaal klootzakken of is dit het gevolg van hoe 'goed' Vollering in de groep ligt?
of is het gewoon helemaal anders en is er niet aan de hand, zoals Vollering zelf verklaart en het opneemt tégen de criticasters van Wiebes en haar team.
https://www.wielerflits.be/nieuws/demi- ... ext=“Ze%20(Wiebes%2C%20red.,gevallen”%2C%20gaat%20Vollering%20verder.
Ik geloof best dat Vollering niet zo goed in de groep ligt maar wat hier gebeurde is in het mannenpeloton ondenkbaar.
Komt bij dat Demi zich heel recent nog heeft opgeofferd voor Wiebes.
Er van uitgaande dat de gele trui voor een ploeg het doel is, hebben meerdere rensters en de ploegleiding zich totaal niet professioneel gedragen. Als Vollering de trui straks op 10 seconden mist weet iedereen hoe dat komt.
Bij al mijn werkgevers zou ik op het matje zijn geroepen als ik zo onprofessioneel en egoïstisch was als hier is gebeurd.
Het artikel heb ik met verbazing gelezen. Enige verklaring die ik heb is dat ze weet dat ze met 100 watt meer dan de andere rensters de bergen op gaat knallen dit weekend.
Topsport is hard en vaak egoïstisch en heeft Demi alle reden om heel heel boos te zijn.
Haar reactie is daarom heel vreemd en kan ik niet plaatsen.
Komt bij dat Demi zich heel recent nog heeft opgeofferd voor Wiebes.
Er van uitgaande dat de gele trui voor een ploeg het doel is, hebben meerdere rensters en de ploegleiding zich totaal niet professioneel gedragen. Als Vollering de trui straks op 10 seconden mist weet iedereen hoe dat komt.
Bij al mijn werkgevers zou ik op het matje zijn geroepen als ik zo onprofessioneel en egoïstisch was als hier is gebeurd.
Het artikel heb ik met verbazing gelezen. Enige verklaring die ik heb is dat ze weet dat ze met 100 watt meer dan de andere rensters de bergen op gaat knallen dit weekend.
Topsport is hard en vaak egoïstisch en heeft Demi alle reden om heel heel boos te zijn.
Haar reactie is daarom heel vreemd en kan ik niet plaatsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Omschrijft precies mijn gedachten. Ik zag gisteravond in elk geval een zelfverzekerde Demi. Stuk prettiger om naar te kijken dan dat tranendal steeds.
Maar ze mist wel het natuurlijk leiderschap en uitstraling van een Vos, Ferrand-Prevot of Van Vleuten, jammer als je fysiek zo goed bent.
Maar ze mist wel het natuurlijk leiderschap en uitstraling van een Vos, Ferrand-Prevot of Van Vleuten, jammer als je fysiek zo goed bent.
Less is bore
Charlotte Kool stapt af. Gisteravond zat ze eindelijk bij de avondetappe en zei ze dat ze slaap nodig had. Nu dan toch uit koers.