Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello Super fietsen maar slechte service?

eaglejohn
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 feb 2010 22:07

eaglejohn 02 mar 2010 19:11

nicovandijk schreef:
Eagle John schreef:
nicovandijk schreef:Beste Eagle John,

Heel veel succes met je Cervelo. Jammer dat je op deze manier afscheid hebt moeten nemen van Pinarello. Ik had niet anders verwacht dan dat je er met John uit zou komen.
Succes en misschien komen we elkaar nog wel tegen op de wegen rond Helmond!

Gr.


Misschien wel in de straat ;-)))


Wacht eens.... Woon jij ook in Brandevoort?
Ik ken volgens mij maar één iemand met een FP3.


Geen FP3 maar een Paris, zelfde als jij gehad hebt met volgens mij het scheurtje op dezelfde plek. huisnr 2 zelfde straat, Buurt BBQ!

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 02 mar 2010 19:18

Eagle John schreef:huisnr 2 zelfde straat, Buurt BBQ!


Zag ik daar een uitnodiging?

;)
FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 02 mar 2010 20:02

Woehoe dat is tijd voor een nieuw top, na de FORUMRIT, de FORUMKLEDING, de FORUMAFTERTALK nu de FORUM BBQ :)

Succes verzekerd, I'm in, wie vult aan :D

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 02 mar 2010 20:04

Ik doe ook mee. Dan gaan we allemaal paste geregten bedenken voor op de BBQ ;)

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 03 mar 2010 09:37

Eagle John schreef:
Geen FP3 maar een Paris, zelfde als jij gehad hebt met volgens mij het scheurtje op dezelfde plek. huisnr 2 zelfde straat, Buurt BBQ!


Aha! Ik denk dat wij destijds één van de eerste Paris Carbon frames hebben gekocht. En dat er toch een paar zaken niet helemaal goed zaten met de bracketpot. Als dat tenminste de plek is waar jij ook scheuren had. Bij mij liepen de scheuren in de lak precies over de randen van de bracketpot. Ik ben destijds na twee Paris Carbon frames overgestapt op een Opera Leonardo FP (exact hetzelfde frame). Met dit frame heb ik nooit problemen gehad en onlangs verkocht.
Overigens moet ik zeggen dat ik die Shimano Dura-Ace groep van jou beter vind staan bij een Cervelo. Icm de Pinarello was toch niet mijn ding. ;)

Voor alle andere forumleden die zo graag meewillen doen met de buurt BBQ bij ons; ik weet nog wel een mooi huis te koop bij ons in de straat! :) Ik zal m'n fietsenhaken laten hangen.....
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

eaglejohn
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 feb 2010 22:07

eaglejohn 04 mar 2010 09:26

nicovandijk schreef:
Eagle John schreef:
Geen FP3 maar een Paris, zelfde als jij gehad hebt met volgens mij het scheurtje op dezelfde plek. huisnr 2 zelfde straat, Buurt BBQ!


Aha! Ik denk dat wij destijds één van de eerste Paris Carbon frames hebben gekocht. En dat er toch een paar zaken niet helemaal goed zaten met de bracketpot. Als dat tenminste de plek is waar jij ook scheuren had. Bij mij liepen de scheuren in de lak precies over de randen van de bracketpot. Ik ben destijds na twee Paris Carbon frames overgestapt op een Opera Leonardo FP (exact hetzelfde frame). Met dit frame heb ik nooit problemen gehad en onlangs verkocht.
Overigens moet ik zeggen dat ik die Shimano Dura-Ace groep van jou beter vind staan bij een Cervelo. Icm de Pinarello was toch niet mijn ding. ;)

Voor alle andere forumleden die zo graag meewillen doen met de buurt BBQ bij ons; ik weet nog wel een mooi huis te koop bij ons in de straat! :) Ik zal m'n fietsenhaken laten hangen.....



Denk ook dat onze frame's bij de eersten zaten met problemen rond de bracket. Dat weet Pinarello ook dus denk je dat ze hun deel van de verantwoordelijkheid wel zouden nemen.

Ik zal de Cervelo binnenkort laten bewonderen.

En voor diegen die geinteresse heeft in een mooie woning in Brandevoort, Het is ook nog eens een wijk met veel fietsers (MTB en Race), dus op de buurt BBQ heb je er naast een mooie woning zo een aantal nieuwe fietsmakkers bij!

klepper66
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2009 20:37

klepper66 11 mar 2010 23:12

Lees hier veel over de FP3, zijn er ook dergelijke ervaringen met de FP6?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39523
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 mar 2010 07:08

NIet dat ik weer. De FP6 is de mal van de Paris, maar dan met zwaarder carbon. De Paris was geen brekebeentje op de allereerste serie na als ik mij goed herinner.
Less is bore

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 12 mar 2010 10:33

Daniel1975 schreef:NIet dat ik weer. De FP6 is de mal van de Paris, maar dan met zwaarder carbon. De Paris was geen brekebeentje op de allereerste serie na als ik mij goed herinner.


Daniel, daar moet ik je toch ff corrigeren. Ik heb namelijk juist problemen gehad met de eerste versies van de Paris. Ik had één van de eerste frames in NL destijds, deze kwam rechtstreeks van de beurs af toen. Na een aantal maanden braken de bovenbuis nokjes af. Daarna exact hetzelfde frame onder garantie gekregen waarvan de lak bij het bracket ging scheuren, dit had Eagle John ook. Daarna overgestapt op de Opera Leonardo (lees Paris) daar bijna twee jaar naar volle tevredenheid mee gereden.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39523
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 mar 2010 14:40

Dit schreef ik toch ook; GEEN brekebeentje OP DE 1E SERIE NA. Oftwel, de 2e serie en verder waren wel goed.
Less is bore

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 12 mar 2010 17:24

Daniel1975 schreef:Dit schreef ik toch ook; GEEN brekebeentje OP DE 1E SERIE NA. Oftwel, de 2e serie en verder waren wel goed.


Je hebt gelijk, my bad....
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39523
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 mar 2010 19:55

nicovandijk schreef:
Je hebt gelijk

Owww.....wat klinkt dat toch altijd goed ;)
Less is bore

Plaats reactie