Stemmen: Forumkleding 2010
[quote="andromeda"]Zorro...wake up...ze heeft zich gedragen om meer stemmen te krijgen..
Lijkt de politiek wel hier..[/quote]
Oh, ik heb niks met politiek Moet ik nu bij elke post zo krom en politiek gaan denken? Geen denken aan
Lijkt de politiek wel hier..[/quote]
Oh, ik heb niks met politiek Moet ik nu bij elke post zo krom en politiek gaan denken? Geen denken aan
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik voel mij wel een beetje schuldig, want geloof dat ik diegene was die vroeg om een blauwe uitvoering van Herera 1.0....
Less is bore
-
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]Ik voel mij wel een beetje schuldig, want geloof dat ik diegene was die vroeg om een blauwe uitvoering van Herera 1.0....[/quote]
Klopt helemaal, anders hadden we een andere 'politiek correctere' winnaar gehad denk ik.
Klopt helemaal, anders hadden we een andere 'politiek correctere' winnaar gehad denk ik.
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Daniel1975"]Ik voel mij wel een beetje schuldig, want geloof dat ik diegene was die vroeg om een blauwe uitvoering van Herera 1.0....[/quote]
+1
zeg Daniel, hadden wij geen vlaag van verstandsverbijstering toen we stemden??
+1
zeg Daniel, hadden wij geen vlaag van verstandsverbijstering toen we stemden??
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Joh Daniel, het duurt maar een jaar
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid
Proficiat Superrose,dat word dus geen setje forumkleding voor mij:(:(:(,tenzij het ontwerp van Superrose ook in BLAUW te krijgen is.:D:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het ontwerp van Herera gewoon het mooist, ongeacht rood of blauw. Echter, ik had niet vooraf aangegeven dat ik wilde kopen (zou alleen aanhaken als ik het een mooi tenue vond) dus ik mocht ook niet stemmen. Heb ik dus ook niet gedaan.
Hoop wel dat er voldoende aanmeldingen/bestellingen komen voor het winnende tenue!
Hoop wel dat er voldoende aanmeldingen/bestellingen komen voor het winnende tenue!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik val iig al af, met dank aan Daniel