In navolging van Danv.: Chineze TT
- geertjan5
- Forum-lid
@scepticus bedankt!:) ik zal er even 1 uitzoeken.
@ stinus
Ik zie het nu ook! waarschijnlijk weet ik wel waar het fout is gegaan.
Ik ga eerst even masseren en daarna zal het er hopelijk weer goed opstaan.
Sorry:)
@ stinus
Ik zie het nu ook! waarschijnlijk weet ik wel waar het fout is gegaan.
Ik ga eerst even masseren en daarna zal het er hopelijk weer goed opstaan.
Sorry:)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Geert Jan schreef:
@lemoni
Bedankt voor je compliment:) Als je 3 april in Warns bent zal je hem wel zien. Klop dan maar even aan;) alleen ik zal geen koffie bij me hebben.
Over die KCNC derr. wieltjes ze zien er in iedergeval leuk uit. De werking heb ik nog niet ondervonden. Overigens wist ik niet wat boven was en wat onder was enige wat er op stond was AC en AD. Na lang zoeken op internet even wat wederverkopers gebeld en het antwoord was dat het niet uitmaakte wat boven en wat onder was. Klopt dit? Want het leek me nogal onlogisch want anders stond er wel 2 keer het zelfde op.
Lol, ik stond weer eens ingelogd met het account van m'n vriendinnetje dus dat was ik
Ik weet eigenlijk niet of er verschil zit. Heb ze er zomaar opgezet. Merk in ieder geval niets geks.
- geertjan5
- Forum-lid
foto's -> fixed!
@ tom
aahh ik kon de link niet leggen:P maar dat maakt niet uit. Voor jou zal ik wel een bidonnetje sportdrank meenemen:P
@ tom
aahh ik kon de link niet leggen:P maar dat maakt niet uit. Voor jou zal ik wel een bidonnetje sportdrank meenemen:P
-
- Forum-lid
- Contact
Een beetje off-topic (maar je begon zelf ): ik meen dat het bovenste wieltje wat flexibeler is. Er zit simpelweg speling op, zodat de derailleur makkelijker kan bewegen zonder dat de ketting 'm stijf tegenhoudt. Dus één van de wieltjes zou merkbaar meer speling moeten hebben dan de andere. Welke van de twee? Geen idee op basis van die codes.Geert Jan schreef: Over die KCNC derr. wieltjes .... Overigens wist ik niet wat boven was en wat onder was enige wat er op stond was AC en AD. Na lang zoeken op internet even wat wederverkopers gebeld en het antwoord was dat het niet uitmaakte wat boven en wat onder was. Klopt dit? Want het leek me nogal onlogisch want anders stond er wel 2 keer het zelfde op.
- geertjan5
- Forum-lid
Weer even een schop onder de kont!
Weer wat aan het trainen geblazen op de tt. Alles ging verder wel naar wens.
Op goede vrijdag savonds 10 uur nog een disc gekocht. Gewoon een echte en dus geen home made. Heb er ook een cassette en een binnen + buitenband bij gekocht.
Foto's volgen:)
Met andere woorden het project is dus nu zo goed als af!
Zaterdag 3-4 een tijdrit gehad in Warns. Wegens het slechte weer (regen en heel veel wind) maar niet de discwiel getest. Had ook geen hoge velgen in.
Over de race zelf. Ik had het gevoel dat ik veelste diep zat! In de wedstrijd is je houding toch weer anders dan in een training. En het laatste stuk heb ik dan ook maar flink van mij af gekotst. Mijn hele snelpak zat er onder:-$. De foto ziet er totaal niet uit. Want ik had geen bril op omdat het zo hard regende toen ik moest starten. Dus had mijn ogen op de moment van de foto dicht. En de mond wagenwijd open omdat er iets van oranje spul uit kwam;-)
Waarschijnlijk is het beter om deze niet te posten?:)
Weer wat aan het trainen geblazen op de tt. Alles ging verder wel naar wens.
Op goede vrijdag savonds 10 uur nog een disc gekocht. Gewoon een echte en dus geen home made. Heb er ook een cassette en een binnen + buitenband bij gekocht.
Foto's volgen:)
Met andere woorden het project is dus nu zo goed als af!
Zaterdag 3-4 een tijdrit gehad in Warns. Wegens het slechte weer (regen en heel veel wind) maar niet de discwiel getest. Had ook geen hoge velgen in.
Over de race zelf. Ik had het gevoel dat ik veelste diep zat! In de wedstrijd is je houding toch weer anders dan in een training. En het laatste stuk heb ik dan ook maar flink van mij af gekotst. Mijn hele snelpak zat er onder:-$. De foto ziet er totaal niet uit. Want ik had geen bril op omdat het zo hard regende toen ik moest starten. Dus had mijn ogen op de moment van de foto dicht. En de mond wagenwijd open omdat er iets van oranje spul uit kwam;-)
Waarschijnlijk is het beter om deze niet te posten?:)