Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Avondettape, ben ik de enige...

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 24 jul 2009 23:44

AZ81 schreef:Wilfried de Jong word ook weer een drama, wanneer gaan ze is een programma maken waar er wat dieper op de etappes word ingegaan en er verschillende meningen aan bod komen net als in studio voetbal.


Jaaah! Studio Voetbal, dat heeft diepgang......

Elke week hetzelfde gezeur over het amateurniveau van de eredivisie, met oud spelers die het beter weten want vroegah.. en trainers die niets kunnen zeggen anders trappan ze op de teentjes van vedetten, ik zit er weer klaar voor..NOT
"Try not. Do or do not......there is no try"

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 24 jul 2009 23:46

andromeda schreef:
AZ81 schreef:Wilfried de Jong word ook weer een drama, wanneer gaan ze is een programma maken waar er wat dieper op de etappes word ingegaan en er verschillende meningen aan bod komen net als in studio voetbal.


Jaaah! Studio Voetbal, dat heeft diepgang......

Elke week hetzelfde gezeur over het amateurniveau van de eredivisie, met oud spelers die het beter weten want vroegah.. en trainers die niets kunnen zeggen anders trappan ze op de teentjes van vedetten, ik zit er weer klaar voor..NOT


En gepresenteerd door Jack van Gelder... Dan ga je vanzelf terugverlangen naar Mart Smeets.

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 25 jul 2009 15:18

Geweldig stukje met Wilfried de Jong op de Ventoux. Ik heb zijn boek ook gelezen. Een aanrader.

Afbeelding

johnelst
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:37

johnelst 25 jul 2009 15:29

Diepgaand wauwelen (na- of voorbeschouwen) over sport heeft nog nooit zin gehad vind ik. Smeets haat je of vind je leuk om naar te kijken (ik behoor tot de laatste groep). Het programma zit leuk in elkaar en is daardoor erg toegankelijk voor een grote doelgroep, wat weer meehelpt aan de populariteit van fietsen en het kijken naar/bij de Tour. Wil je serieus over de koers praten zoek medeliefhebbers op, vooral te vinden langs het parcours of thuis in het cafe of kantine van de fietsclub. De gasten maken het programma luchtig en geven soms verfrissende kijk uit een ander hoek. Maar het leukste is dat het toch altijd anders uitpakt dan gedacht door de "kenners". Superklimmer blijkt later bedrieger (B. Kohl), vete binnen ploeg blijkt grote marketingtruc (Armstrong/livestrong versus Contador), falende ploegleider blijkt gevolg van eigenwijze renner (Van Poppel en Pauwels in Giro). Kortom, er lang over praten is leuk maar heeft geen zin, gewoon genieten van de sport op het moment dat het gebeurd is het leukste en de esentie van het geheel naar mijn mening, maar gelukkig zijn er mensen die daar weer anders over denken, zodat het forum leuk blijft.

Plaats reactie