Over de wielersport en zijn beoefenaars.

onder de indruk van lance

vincenth
Forum-lid
Contact

vincenth 24 jul 2009 12:54

Ik vond gisteravond bij Sporza dat Contador juist behoorlijk lekker babbelde. Scheelde natuurlijk dat hij in (goed) Spaans werd aangesproken.

[OT] Ik irriteer mij altijd zo ontzettend als de Studio Sport mensen in tenenkrommend slecht Engels/ Duits/ Frans/ Italiaans, vul maar in interviewen! [/OT]

Dat Armstrong een slechte verliezer is, is toch geen nieuws? Een échte kampioen moet een slecht verliezer zijn! Armstrong wordt niet nederig van verliezen, daar wordt hij alleen maar meer gedreven van. Overigens hoop ik ook dat hij eraf gereden wordt, maar niet zozeer om Armstrong, maar omdat de stijl van koersen van de Schlecks me zo aanstaat!
Tita Gazelle V8
Afbeelding

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 24 jul 2009 13:00

mark331m schreef:hmm, ik volg Armstrong ook op twitter (...)

Ook opvallend: op Armstrongs twitter geen woord over de tijdrit, wel over Kloden:
"Watch Kloden fly today...
about 22 hours ago from UberTwitter"

weliswaar van te voren, maar toch...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

mark331m
Forum-lid

mark331m 24 jul 2009 13:11

Hij heeft wel meer geroepen:

TT done. Finally back to the hotel. That hurt like hell. Ran outta fuel and paid for yesterday's effort I suppose. Happy to move to 3rd tho.
about 15 hours ago from UberTwitter

Dat hij er verder niet veel over heeft gezegd vind ik logisch geizen het feit dat hij allerlei medelingen moest doen voor zijn nieuwe ploeg. Hij had even andere zaken aan zijn hoofd ;-)

janom
Forum-lid

janom 24 jul 2009 13:35

ik vind het mooi dat velen van jullie weten hoe het er echt aan toe gaat in de astanaploeg ;-)

denk ook dat velen Lance comeback niet op de juiste waarde schatten...
Wat ie nu al doet is, ook volgend kenners, echt al een overwinning waard!
Maar eenieder ziet in hem de oude Armstrong, die hier zijn reeks wil voortzetten...
Ik zie de comeback echt als een soort toegift ipv een vervolg op 1999-2005...

En tja....een echte winnaar blijft een echte winnaar! Wil dus het liefst winnen ook against all odds!

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 24 jul 2009 13:46

janom schreef: denk ook dat velen Lance comeback niet op de juiste waarde schatten...
Wat ie nu al doet is, ook volgend kenners, echt al een overwinning waard!
Maar eenieder ziet in hem de oude Armstrong, die hier zijn reeks wil voortzetten...
Ik zie de comeback echt als een soort toegift ipv een vervolg op 1999-2005...

Ja, eh.... dat heeft Armstrong er toch zelf van gemaakt? Hij zou wel even de Tour weer gaan winnen, en al die andere renners zijn eigelijk slechter dan hij...

Als hij er aan begonnen was, met de insteek zoals jij dat ons nu voorhoudt, dan was ik het helemaal met je eens.

Als hij dalijk tussen de 5de en 10de plaats in Parijs komt, is dat natuurlijk heel knap. Daar gaat het niet om. Alleen heeft hij zelf aangegeven dat hij daar voor niet een rentree heeft gemaakt.

Aan alle kanten zwakken de Armstrong-gelovigen het hele verhaal nu af. Niemand durft teleurgesteld te zijn.

janom
Forum-lid

janom 24 jul 2009 15:38

Tja weet je....wat weet jij nou van armstrong?
Wat weet ik nou van Armstrong?
Blijft gekleurd invullen toch?
Vanuit ons perspectief!

en teleurgesteld?? emotioneel gezien wellicht ja, rationeel gezien absoluut niet!!!
En of ie de beste is??? Had de rest weleens dik drie jaar zien stoppen en dan terugkomen!

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 24 jul 2009 17:10

Leipheimer, Kloden en Horner zijn al genoemd voor Team Radioshack.

Ik ben benieuwd of er nog jonkies in komen.

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 24 jul 2009 17:12

Popovych niet? Geen jonkie weliswaar ;)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

klaas-kippegaas
Forum-lid

klaas-kippegaas 24 jul 2009 19:35

LOL

wat is jong?

denk dat iedereen ondertussen wel doorheeft dat zelfs 30 plussers zwaar kont-kunnen-schoppen in het peleton!
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

siemert1971
Forum-lid

siemert1971 25 jul 2009 21:28

Hij zat er goed bij vandaag op de Ventoux.
Wordt heel knap derde dit jaar, heeft net niet genoeg tijd gehad om op een nog hoger niveau te komen. Het wordt een ander verhaal volgend jaar, dan ben ik heel benieuwd hoe het zal gaan.

Oh ja jammer dat het nederlands wielrennen op Gesink na geen reet meer voorstelt.

MVG

chevalier
Forum-lid

chevalier 25 jul 2009 22:02

janom schreef:Tja weet je....wat weet jij nou van armstrong?
Wat weet ik nou van Armstrong?
Blijft gekleurd invullen toch?
Vanuit ons perspectief!

en teleurgesteld?? emotioneel gezien wellicht ja, rationeel gezien absoluut niet!!!
En of ie de beste is??? Had de rest weleens dik drie jaar zien stoppen en dan terugkomen!

Gebroeders schleck hoor ik net vers van de pers, van de reporter van dienst. Ssssst
nie verder vertellen hoor, meneer Smeets.

auke
Forum-lid

auke 26 jul 2009 01:33

En nog steeds geen positief Lance-twittertje over Contador. Zoals Sastre al zei, als sportman heeft Lance grote prestaties geleverd, maar als mens heeft ie nog veel te leren. Je zou toch denken dat een gelouterd wielrenner (die nota bene de dood in de ogen heeft gezien), die nu terugkeert voor een "hoger" doel, namelijk aandacht vragen voor de kankerbestrijding, dan toch minimaal wel iets positiefs over Contador kan twitteren.... Het blijven pubers met egootjes. Nnnnee, nog lang geen Bhuddha die Armstrong.

Plaats reactie