Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Goldrace 2009

scottusa
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 jul 2004 23:47

scottusa 17 jan 2009 13:31

Ik heb mij ingeschreven voor de 100 km. Stel nu dat ik op de bewuste dag de 150 km route wil fietsen, sleurt de organisatie mij dan van die route af?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27868
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 jan 2009 13:37

Nee.

Organisatie doet trouwens ook bijzonder weinig tegen zwartrijders (die je natuurlijk kunt verwachten bij zo'n prijs).

rockhopper
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 12 feb 2006 23:09

rockhopper 17 jan 2009 14:05

Voor mij wordt het de 1e keer.

Nu heb ik mij ivm de chaos met het inschrijven op de site blijkbaar 2 maal ingeschreven.
Mijn fietsmaat was echter te laat, dus zou die op mijn 2e inschrijving mee kunnen of is daar controle op?

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 17 jan 2009 17:40

[quote="havana"]Nee.

Organisatie doet trouwens ook bijzonder weinig tegen zwartrijders (die je natuurlijk kunt verwachten bij zo'n prijs).[/quote]

Maar waarom zwartrijden op de dag zelf!
Die heuvels liggen er het hele jaar, en dan kun je ook nog rustig een terrasje pikken.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

chris
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 jan 2005 13:47

chris 17 jan 2009 18:15

[quote="scott usa"]Ik heb mij ingeschreven voor de 100 km. Stel nu dat ik op de bewuste dag de 150 km route wil fietsen, sleurt de organisatie mij dan van die route af?[/quote]

Nee, wordt niet op gecontroleerd.

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 17 jan 2009 19:23

[quote="havana"]Nee.

Organisatie doet trouwens ook bijzonder weinig tegen zwartrijders (die je natuurlijk kunt verwachten bij zo'n prijs).[/quote]

Tjonge, jonge ik word een beetje flauw van het gezeik over de prijs! Je weet waar je voor inschrijft en dan moet je niet zeuren over de prijs. En zwartrijders ja dat zegt meer over die gasten dan over de organisatie!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

paul1978
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 08 mei 2007 17:29

paul1978 17 jan 2009 19:29

Ik heb me ook ingeschreven voor de 150km
30 euro is wel veel maar ik ga dan vrijdag voorafgaand aan de AGR niet de kroeg in dus dat spaar ik weer uit
:-D
en je mag toch wel wat uitgeven aan je hobby?


diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 17 jan 2009 19:29

[quote="chris"][quote="scott usa"]Ik heb mij ingeschreven voor de 100 km. Stel nu dat ik op de bewuste dag de 150 km route wil fietsen, sleurt de organisatie mij dan van die route af?[/quote]

Nee, wordt niet op gecontroleerd.[/quote]


Hoi Scott USA

zorg dan dat je bovenop de geulhemmerberg meteen links afslaat dan rij je meteen de 150 km,alleen gaat je gemidelde naar beneden ivm opgave 100 km!!!
su6 daaro

Rockhopper,

ik meen gelezen te hebben dat de startbewijzen NIET overdraagbaar zijn,anders ff een berichtje sturen aan de org dan weet je t zeker
su6

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 17 jan 2009 19:46

[quote="havana"]Nou de inschrijving belooft alvast veel goeds voor de organisatie! (en over de kosten durf ik niks meer te zeggen).

De AGR Curaçao is trouwens GRATIS :P[/quote]

Hoe kom ik daar met de auto? ;)


Voor ons als team is het iig de laatste x dat we meedoen, was een gezellig uitje met 25 man, slapen op de Cauberg. Nu gaan we op zoek naar een ander evenement om met elkaar diverse afstanden te kunnen rijden.

de helft van ons zal nu overigens zwart mee moeten rijden omdat uiteraard alles al geregeld is.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

rockhopper
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 12 feb 2006 23:09

rockhopper 17 jan 2009 21:28

[quote="Bottecchia"]Als je er naast zit en toch graag wilt meedoen zou ik me niet te veel zorgen maken hoor. Tegen de tijd dat de AGR daadwerkelijk in de buurt komt worden sites als marktplaats.nl overladen met startbewijzen van mensen die ineens beseffen dat je dan toch ook wel een beetje had moeten gaan trainen.

[/quote]

De startbewijzen schijnen volgens de site niet overdraagbaar te zijn, dan heeft het toch geen zin om ze op MP aan te bieden?

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 17 jan 2009 21:40

Oh, dat is dan voor het eerst. In het verleden kon je een startbewijs overdragen.

Maar als dat niet het geval is kun je volgens mij gewoon op een ander z'n naam fietsen hoor. Alleen zal je dan dus niet met je eigen naam in de lijst met tijden en filmpjes staan. Nou, dat lijkt me niet zo'n ramp.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 17 jan 2009 21:57

[/quote]

De startbewijzen schijnen volgens de site niet overdraagbaar te zijn, dan heeft het toch geen zin om ze op MP aan te bieden?
[/quote]

Als ze dit willen controleren zal je bij het afhalen van je chip en stuurbord ook naar je legimentatiebewijs moeten vragen.

Lijkt me overigens wel verstandig, ik verwacht dat er ook een hoop gasten ingeschreven hebben die helemaal niet de intentie hebben de tocht te rijden maar om er beter van te worden via MP.

Dat druk je op deze manier de kop in!

Hoewel er voorlopig alleen nog maar mensen staan die inschrijfbewijzen zoeken!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie