Meld hier je miskopen en je topaankopen.
-
- Forum-lid HC
Top:
Oakley Radar!
Fulcrum Racing 1 wielen
Carbon afbouw (Stuur, Zadelpen, Bidonhouders etc) uit China
Flop:
Bijna alle fiets handschoentje. Recentelijk handschoenen van Castelli met 2 van die haakjes voor het 'makkelijk uittrekken' die ik in de winkel, bij voorzichtige behandeling, al kapot trok . Ik zoek nog altijd de ideale handschoen!
Oakley Radar!
Fulcrum Racing 1 wielen
Carbon afbouw (Stuur, Zadelpen, Bidonhouders etc) uit China
Flop:
Bijna alle fiets handschoentje. Recentelijk handschoenen van Castelli met 2 van die haakjes voor het 'makkelijk uittrekken' die ik in de winkel, bij voorzichtige behandeling, al kapot trok . Ik zoek nog altijd de ideale handschoen!
Ypuh schreef: Flop:
Top: Assos handschoenen; gaan lang mee en dempen goed.
Campa Shamal wielen. licht en probleemloos, bovendien ceramisch gelagerd.
Campa 11 speed met compact crankstel en 12-27 cassette: had ik veel eerder moeten doen. Daar kun je alles mee!
Flop: inderdaad, Castelli Rossa Corsa handschoenen
Top: Specialized 2d S-Works helm. Nauwelijks gevoel dat je een helm draagt, goede pasvorm en kinbandjes van een zeer zacht materiaal.
Flop: Met Sine Thesis helm. Veel drukpunten op je hoofd, onprettige kinbandjes die niet ergens aan de zijkant zitten.
Flop: Met Sine Thesis helm. Veel drukpunten op je hoofd, onprettige kinbandjes die niet ergens aan de zijkant zitten.
-
- Forum-lid
Machisio T800 clincer verie wordt door mij nu een kleine twee maanden gebruikt. Perfecte wielset. Mooie balans tussen stijfheid en gewicht.
Binnenkort krijg ik mijn raceset, dat is de tube uitvoering.
Binnenkort krijg ik mijn raceset, dat is de tube uitvoering.
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
Ik had niet anders verwacht. Als je nog even die typfout aanpast is je broodheer helemaal blij :p[b schreef:Marchisiocorsa[/b]]Machisio T800 clincer verie wordt door mij nu een kleine twee maanden gebruikt. Perfecte wielset. Mooie balans tussen stijfheid en gewicht.
Top :
- 3t Ergosum Pro stuur
- Fulcrum Racing 1 wielen, de 2009 versie
- Elite custom bidonhouders
- Camelbak Podium chilljacket bidons
- Inlegzolen Specialized
- Fizik Aliante, comfortabel met een grote C
Flop :
- Stuurlint fizik met zilveren opgedrukt logo. Na een paar ritten is het logo al ferm
weggesleten.
- Setje Keo Sprints. Deze kraken dat het een lieve lust is. Mijn vorige set heeft nooit
een kraakje gegeven.
- 3t Ergosum Pro stuur
- Fulcrum Racing 1 wielen, de 2009 versie
- Elite custom bidonhouders
- Camelbak Podium chilljacket bidons
- Inlegzolen Specialized
- Fizik Aliante, comfortabel met een grote C
Flop :
- Stuurlint fizik met zilveren opgedrukt logo. Na een paar ritten is het logo al ferm
weggesleten.
- Setje Keo Sprints. Deze kraken dat het een lieve lust is. Mijn vorige set heeft nooit
een kraakje gegeven.
so far, so good... So what ???
- fietser1972
- Forum-lid
Top:
Mijn nieuwe Scott Addict frame met SRAM Force groep
Continental 4000s bandjes
Garmin Edge 305
Flop:
racehandschoentjes van prorace (maat te groot gekocht)
Lithion bandjes van Michelin (ik trek de blaren op mijn handen om ze erop te krijgen, wat zijn die dingen krap)
winterhandschoenen van PRO (binnen 5 minuten 'kouwe klauwe')
Mijn nieuwe Scott Addict frame met SRAM Force groep
Continental 4000s bandjes
Garmin Edge 305
Flop:
racehandschoentjes van prorace (maat te groot gekocht)
Lithion bandjes van Michelin (ik trek de blaren op mijn handen om ze erop te krijgen, wat zijn die dingen krap)
winterhandschoenen van PRO (binnen 5 minuten 'kouwe klauwe')
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Top:
Mijn nieuwe Pinarello FP3 met Shimano Ultegra,wat een fiets.
Flop:
Mijn nieuwe Ultima Performance wit met rood en grijs wielershirt,bij het uittrekken lag mijn halve grijse mouw eraf,blijkt gewoon op elkaar gelijmd te zijn.Ultima weet van dit probleem toen ik vertelde dat ik het een keer was tegen gekomen op dit Forum.
Flop:
Mijn nieuwe Nanogelite rood met witte bidon van Elite.tijden het fietsen lag er energie drank in mijn bidonhouder,thuisgekomen blijkt de bidon gewoon te lekken tijdens lichtjes in knijpen,bij hard knijpen lag mijn dop met grijze ring er helemaal af,toch een bidon van € 17,-
Mijn nieuwe Pinarello FP3 met Shimano Ultegra,wat een fiets.
Flop:
Mijn nieuwe Ultima Performance wit met rood en grijs wielershirt,bij het uittrekken lag mijn halve grijse mouw eraf,blijkt gewoon op elkaar gelijmd te zijn.Ultima weet van dit probleem toen ik vertelde dat ik het een keer was tegen gekomen op dit Forum.
Flop:
Mijn nieuwe Nanogelite rood met witte bidon van Elite.tijden het fietsen lag er energie drank in mijn bidonhouder,thuisgekomen blijkt de bidon gewoon te lekken tijdens lichtjes in knijpen,bij hard knijpen lag mijn dop met grijze ring er helemaal af,toch een bidon van € 17,-
- robbebopper
- Forum-lid HC
Een bidon voor 17 euro is bijna per definitie flop.
-
- Forum-lid
Robbebopper schreef:Een bidon voor 17 euro is bijna per definitie flop.
17 EU voor een bidon? OMG! Ik kan me niet herinneren dat ik überhaupt ooit geld heb betaald voor een bidon.
Top: Mijn concorde fietsje van 100 euro met 105 waar ik al 9 maand met plezier mee fiets.
Conti gp4000 al 7 maanden geen lekke band.
Bioracer fietsbroek, super wat een verademing na de Agu broek.
Sudo creme na gebruik agu broek
Flop:Schwalbe lugano, paar keer lek en slijten snel.
Blackburn delphi 5.0 gevoelig voor invloeden van buitenaf
Shimano fietsschoenen M075 wat een pijn in de voeten na 50 km investeer aub in goede schoenen en pedalen. (heel belangerijk)
De agu broek, wat een pijn k*t zeem, pijn in de lies en heel rood
Conti gp4000 al 7 maanden geen lekke band.
Bioracer fietsbroek, super wat een verademing na de Agu broek.
Sudo creme na gebruik agu broek
Flop:Schwalbe lugano, paar keer lek en slijten snel.
Blackburn delphi 5.0 gevoelig voor invloeden van buitenaf
Shimano fietsschoenen M075 wat een pijn in de voeten na 50 km investeer aub in goede schoenen en pedalen. (heel belangerijk)
De agu broek, wat een pijn k*t zeem, pijn in de lies en heel rood