CSC mag dan in allerlei opzichten gewonnen hebben, ik heb op de verkeerde mannen ingezet, blijkt maar weer.... Ik gun Carlos zijn eindoverwinning maar dankzij onze troetelspanjaard heb ik wel een duikeling gemaakt naar plaats 22 toen het eindklassement bekend werd Bedankt knul!
Maarreh, maak ik nog aanspraak op de forum-eer van beste vrouw? Of zitten er stiekem nog vrouwen boven mij met allerhande bizarre schuilnamen?
Fiets Forum Tourspel
spin schreef:Of zitten er stiekem nog vrouwen boven mij met allerhande bizarre schuilnamen?
Meer bizar dan geen naam opgegeven? Dat zal toch niet. ;D
spin schreef:CSC mag dan in allerlei opzichten gewonnen hebben, ik heb op de verkeerde mannen ingezet, blijkt maar weer.... Ik gun Carlos zijn eindoverwinning maar dankzij onze troetelspanjaard heb ik wel een duikeling gemaakt naar plaats 22 toen het eindklassement bekend werd Bedankt knul!
Maarreh, maak ik nog aanspraak op de forum-eer van beste vrouw? Of zitten er stiekem nog vrouwen boven mij met allerhande bizarre schuilnamen?
Alsof SPIN geen bizarre bijnaam is :p
Maar goed, ik geef je het voordeel van de twijfel.
Corniel schreef:Evers schreef:het eindklassement heeft mij de nek om gedraaid. (..)Weten jullie nu nog niet dat de prijzen pas op de eindstreep worden verdeeld?maus_1990 schreef:zonder eindklassent zou ik 15e zijn (..)
Ik kom net kijken vrees ik
Train ze!
-
- Forum-lid
Ik ben nu 2 dagen terug van vakantie in Frankrijk...en?? Op de 11e plaats! Zelf ben ik wel tevreden...al is het jammer dat ik niet in de top 10 terecht ben gekomen.... Volgend jaar ga ik voor een dikke top 10 klassering! Cunego heeft me zwaar teleur gesteld...Soler viel uit, met de nadruk op viel,...en dat geldt ook voor Pereiro Sio. Cavendish was voor mij niet in beeld VOOR de Tour van dit jaar. Ik had verwacht dat McEwen nog wel voor een goede sprint zou gaan zorgen omdat hij bij Silence niet helemaal lekker zat.. Evans maakte het ondanks dat niet waar! Dat Freire groen zou pakken...tja! Ik heb wat dat betreft met McEwen en Steegmans hiet goed gescoord.
Al met al...een KEI GOED initiatief....en graag tot volgend jaar! Ik ben weer van de partij...:):):):):D
Al met al...een KEI GOED initiatief....en graag tot volgend jaar! Ik ben weer van de partij...:):):):):D
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Ben afgelopen weekeind terug gekomen van een heerlijke vakantie en zie een 8ste plaats op de ranglijst. Daar ben ik zeer tevreden mee Zag de ene renner na de andere uit de tour verdwijnen en dacht dat daarmee mijn kansen verkeken waren. Als ik Cavendish nu maar opgenomen had in mijn ploeg.
Volgend jaar voor een top 5 klassering
Volgend jaar voor een top 5 klassering
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.