Wat is jullie (fiets)vakantiebestemming 2009?
januari: Berlijn (weekend)
januari: Wijk aan Zee (week, schaaktoernooi)
mei: Australië (twee weken)
augustus: Italië (?, BTM tocht)
september: Texel (weekend, TT kamp.)
december: Londen (weekend)
Hoelang we in augustus weggaan weet ik nog niet, ligt een beetje aan de vakantiedagen, in tegenstelling tot sommingen alhier, heb ik daar niet heel veel van.
januari: Wijk aan Zee (week, schaaktoernooi)
mei: Australië (twee weken)
augustus: Italië (?, BTM tocht)
september: Texel (weekend, TT kamp.)
december: Londen (weekend)
Hoelang we in augustus weggaan weet ik nog niet, ligt een beetje aan de vakantiedagen, in tegenstelling tot sommingen alhier, heb ik daar niet heel veel van.
[quote="ferry1982"]niet klagen ik heb er maar 24 totaal[/quote]
Ik klaag niet. Ik heb er immers wél 25...
Ik klaag niet. Ik heb er immers wél 25...
-
- Forum-lid
Same here...
Maar ik heb gelukkig een baas die snapt hoe het werkt. Als ik m'n werk goed doe en flexibel ben dan hoor ik hem niet als ik wat extra dagen nodig heb om leuke dingen te doen.
Mijn voorlopige planning:
Juni: Klassiekerweek via Le Champion
Juli: Weekje dolomieten voor de Maratona en misschien toch stiekem ook nog de Viking Tour in Noorwegen.
Oktober: Weekje Toscane voor L'Eroica
Eigenlijk is het ook nog de bedoeling om ergens een relax vakantie tussen te proppen. Maar ik weet nog niet wanneer ik dat wil doen.
Maar ik heb gelukkig een baas die snapt hoe het werkt. Als ik m'n werk goed doe en flexibel ben dan hoor ik hem niet als ik wat extra dagen nodig heb om leuke dingen te doen.
Mijn voorlopige planning:
Juni: Klassiekerweek via Le Champion
Juli: Weekje dolomieten voor de Maratona en misschien toch stiekem ook nog de Viking Tour in Noorwegen.
Oktober: Weekje Toscane voor L'Eroica
Eigenlijk is het ook nog de bedoeling om ergens een relax vakantie tussen te proppen. Maar ik weet nog niet wanneer ik dat wil doen.
-
- Forum-lid HC
:rolleye: Zal ook maar niet klagen dan, heb 63 vrije dagen!:p
Ga naar Meiringen, Zwitserland voor het Alpenbrevet 8 augustus, ik beslis de dag zelf welke afstand 276 of 173 km.
De lange afstand heb ik al een keer eerder gereden, maar toen heb ik na afloop gezegd " Nooit meer! "
Ga naar Meiringen, Zwitserland voor het Alpenbrevet 8 augustus, ik beslis de dag zelf welke afstand 276 of 173 km.
De lange afstand heb ik al een keer eerder gereden, maar toen heb ik na afloop gezegd " Nooit meer! "
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Grappig ik kan me qua vrije dagen aansluiten bij jou colnagofreak.
Komende zomer ga ik iig een week naar http://grange.du.nabia.monsite.orange.fr/
Salechan in de pyreneen.
Maar eerst me richten op een marathon.
Alstublaft.
-
- Forum-lid
[quote="colnagofreak"]De lange afstand heb ik al een keer eerder gereden, maar toen heb ik na afloop gezegd " Nooit meer! " [/quote]
Aha, je gaat het dus toch nog een keer doen?
-
- Forum-lid HC
[quote="Bottecchia"][quote="colnagofreak"]De lange afstand heb ik al een keer eerder gereden, maar toen heb ik na afloop gezegd " Nooit meer! " [/quote]
[/quote]
uhum,....... de afstand is het probleem niet, maar die hoogtemeters 7031 meter!
Ik heb er de vorige keer bijna 13 uur overgedaan, de belangrijkste factor voor mijn beslissing het weer zijn van die dag!
Ik heb ingeschreven op voor de 173 km! :d
Sie können sich noch während des Alpenbrevets unterwegs für eine andere Strecke entscheiden!
[/quote]
uhum,....... de afstand is het probleem niet, maar die hoogtemeters 7031 meter!
Ik heb er de vorige keer bijna 13 uur overgedaan, de belangrijkste factor voor mijn beslissing het weer zijn van die dag!
Ik heb ingeschreven op voor de 173 km! :d
Sie können sich noch während des Alpenbrevets unterwegs für eine andere Strecke entscheiden!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Voor mij wordt het 13 maanden Curaçao met in november 2009 de AGR Curaçao!
[edit]
Post nummer 6000 !
[edit]
Post nummer 6000 !
-
- Forum-lid
@intersantos:
Ik ben zelf ook eens in Castellane geweest en op camping international staan vaak twee organisaties die actieve vakanties organiseren. Deze maken ook een tocht op de atb.
Misschien dat je met hen mee kunt rijden en informatie kan vragen.
Ik ben zelf ook eens in Castellane geweest en op camping international staan vaak twee organisaties die actieve vakanties organiseren. Deze maken ook een tocht op de atb.
Misschien dat je met hen mee kunt rijden en informatie kan vragen.