Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

10.000 km non stop

simic
Forum-lid

simic 12 jun 2009 01:07

He klokkeluider..ben jij nou echt een volwassen man? Neemt iemand je nog serieus? Wat kan mij het toch schelen of ie smokkeld of niet. Ben je soms jaloers ofzo?

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 12 jun 2009 01:09

Lijkt me toch buitengewoon objectief. Ook inhoudelijk een item dat een rechtgeaarde fietser tegen de borst stuit. Bovendien is dit een fietscafe en, ja, daar heb je 't wel eens over dit soort dingen.

Mensen die niet met inhoudelijke reacties komen doch slechts het gevleugelde 'get a life' kunnen uitbrengen, ja daar kan in slechts op pareren me": "vriend, je mag mijn schoenen nog niet eens poetsen". Kijk even op LeTourDirect.nl, dat heb ik georganiseerd. Top event, de wereldtop aan de start en een tonnetje of drie aan sponsoring. Moonen (als we dan toch die weg op moeten, wat ik niet van plan was en daarom een objectieve weergave plaatste van de huidige stand van zaken in Moergestel) zou dat allemaal beter doen met LeTourUltime. Zeker. Klasse, in 2008 afgeblazen en in 2009 2 (!) dagen voor de race weer afgeblazen.

Je plaats hier een zinnig statement en gelijk komen de verongelijkten weer boven. Het kan bijna niet anders dan dat je overgoten bent met het Moonen-sop. Anders is een dergelijke reactie niet verklaarbaar. Geen probleem maar reken nou gewoon zelf ook even. Het stayeren van vorig jaar maakte klaarblijkelijk een groot verschil. Dat is het punt. Niet meer, niet minder. Volg Joop van Beek maar vanaf zaterdag. Het 'record' van Moonen - 2008 en 2009? Joop rijdt daar een dag van af. Officieel volgens de regelementen van het Guiness Book of Record, inclusief notaris-controle.

Fijne avond verder

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 12 jun 2009 01:11

Wat is nou je probleem? Wat heb je tegen Moonen? En kom niet met het "rechtgeaarde fietser" verhaal.

ps mij een "vriend" noemen? die heb je helemaal niet.
"Try not. Do or do not......there is no try"

simic
Forum-lid

simic 12 jun 2009 01:11

[quote="Klokkenluider"] Top event, de wereldtop aan de start en een tonnetje of drie aan sponsoring. [/quote]

En wil je zeggen dat de wereldtop alles ook helemaal eerlijk speelt?

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 12 jun 2009 01:14

Nu ik je relaas zo lees zie ik eindelijk de reden van jouw "vendetta".
Jij organiseert Letourdirect en die dekselse Moonen zou dat wel eens even beter gaan doen!.

Mij is het duidelijk, fijne avond Jeroen! Sorry ik zie net dat je Hans heet.
"Try not. Do or do not......there is no try"

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 12 jun 2009 01:25

[quote="GastheerG"][quote="chrissiewizzie"]@klokkenluider: Get a life [/quote]

De "echte" naam van klokkenluider is Jeroen Andeweg (zie mailgegevens). Als je met die naam zoekt op facebook krijg je de onthutsende mededeling:

Jeroen heeft geen vrienden.

Gek he :D

Hup Guus![/quote]

Dat was een jaar geleden al bekend...... Zie de start van deze topic

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 12 jun 2009 01:30

[quote="andromeda"]Volgens mij heeft Jeroen vorig jaar ook al geprobeerd om Moonen hier aan de schandpaal te nagelen, ook dat is niet gelukt.

Get a life ! (and some friends ;-))

ps ik heb het vorig jaar al eens gevraagd maar toen kwam er geen antwoord op, wat is nu precies het probleem wat jij hebt met Moonen, Jeroen?[/quote]

Dat hoeft ook niet te lukken. Ik heb geen problemen met Moonen. Wel met bedriegers.

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 12 jun 2009 01:36

Jeroen, Hans.

Als je een tonnetje of 3 binnenkrijgt en een buitengewoon succesvol evenement organiseert, waarom dan je tijd verdoen met een amateur als Guus?
Je bezorgt je eigen zaak enkel negatieve publiciteit met al die rancune. Stop er dus mee. Het werkt contraproductief. Dat is dus, voor de goede verstaander, niet wat jij voor ogen hebt.
De enige die hier bedrogen wordt, ben je zelf, want wij worden hier helemaal niet bedrogen. Wij maken nl. geen deel uit van jouw leefwereld, en jij duidelijk niet van de onze.

(mits kleine bijdrage onvang je je geheime lidkaart van het supergeheime fietsforum, maar dit geheel ter zijde en hou het stil ;) )
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 jun 2009 01:36

Gewoon een beetje ruzie in de ultra cycling scene. Het kan me allemaal niet veel interesseren, 10000 km om je eigen woonplaats heen rijden. De enige reden die ik kan bedenken om dat de te doen is als je publiciteitsgeil bent. Ik zou er een maandje langer vooruit trekken en dan heel Europa door fietsen, lijkt me een stuk mooier.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 12 jun 2009 01:39

Uw reactie: He klokkeluider..ben jij nou echt een volwassen man? Neemt iemand je nog serieus? Wat kan mij het toch schelen of ie smokkeld of niet. Ben je soms jaloers ofzo?

>>> Neen, je kunt niet jaloers zijn op een bedrieger. Onmogelijk!

Uw reactie: Wat is nou je probleem? Wat heb je tegen Moonen? En kom niet met het "rechtgeaarde fietser" verhaal. ps mij een "vriend" noemen? die heb je helemaal niet.

>>> Vrienden genoeg maar geen digitale a la face book (nooit van gehoord zelfs) Mensen uit het echte leven lijkt me wat waardevoller.

Uw reactie: @hans (de echte naam van Jeroen): het gaat mij helemaal niet om de feiten. Die boeien me voor geen zak en gezien de reacties van de anderen......... Jullie (jij en Guus) hebben al vanaf 2005 een conflict inzake de Tour Direct. Mannen van onze leeftijd moeten na een avond ruzie maken een goed glas pakken en daarna wat anders leuks gaan doen. Samen wat gedaan (jij en Guus) en dat is mislukt. Jammer en echte kerels pakken dan een ander project op. Nieuwe kansen! 5 jaar lopen zeuren en allerlei dingen (zoals deze recordpoging) erbij slepen om achteraf je gelijk te halen dat zijn 5 verloren jaren van je leven. Strikt genomen moet je daarvoor naar een therapeut. Is het gedrag van een puberaal kostschoolmeisje wat voor het eerst meemaakt dat vriendjes het ook uit kunnen maken.

>>> Geen therapeut nodig. Misstanden dienen gewoon aan de kaak gesteld. Eens per jaar borrelt dat zo op. Meer niet. Verder inhoudelijk reageren a.u.b.

Plaats reactie