iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid HC
@rene1: click eens op volgende link: http://trail.motionbased.com/trail/invi ... ue=6071320
dan krijg je een idee.
@body: ik heb een oude topo kaart van Nederland (zat een jaar of 5 geleden bij een GPSMAP) maar ik geloof dat de nieuwe topo's beter zijn. Ik heb hem nog niet geprobeerd want ik heb Metro Guide Europe 7.0 geinstalleerd, Het lijkt er echter op dat hij bij navigeren de Basemap en niet de metro guide gebruikt.
Ik ben (nog) niet zo blij met de leesbaarheid: het kleurenscherm is op zichzelf heel mooi maar met een zonnerbril op is de "track" van een Course heel moeilijk te onderscheiden van de normale wegen. (Bij de 305 was dit gewoon een zwarte lijn op lichtgrijs, en nu is het iets rose achtigs op geel) misschien dat ik ergens een kleurinstelling heb gemist.
dan krijg je een idee.
@body: ik heb een oude topo kaart van Nederland (zat een jaar of 5 geleden bij een GPSMAP) maar ik geloof dat de nieuwe topo's beter zijn. Ik heb hem nog niet geprobeerd want ik heb Metro Guide Europe 7.0 geinstalleerd, Het lijkt er echter op dat hij bij navigeren de Basemap en niet de metro guide gebruikt.
Ik ben (nog) niet zo blij met de leesbaarheid: het kleurenscherm is op zichzelf heel mooi maar met een zonnerbril op is de "track" van een Course heel moeilijk te onderscheiden van de normale wegen. (Bij de 305 was dit gewoon een zwarte lijn op lichtgrijs, en nu is het iets rose achtigs op geel) misschien dat ik ergens een kleurinstelling heb gemist.
[quote=ericpeters@body: ik heb een oude topo kaart van Nederland (zat een jaar of 5 geleden bij een GPSMAP) maar ik geloof dat de nieuwe topo's beter zijn. Ik heb hem nog niet geprobeerd want ik heb Metro Guide Europe 7.0 geinstalleerd, Het lijkt er echter op dat hij bij navigeren de Basemap en niet de metro guide gebruikt.
[/quote]
Probeer je toch eerst die oude topo kaart?
Die 305 is daarom nog lang niet zo verkeerd. Het gaat er voor mij hoofdzakelijk om dat ik nieuwe routes kan fietsen en het volgen van het zwarte lijntje gaat perfect. Waarschijnlijk kan je het display wel instellen zodat je het wel beter kan zien.
[/quote]
Probeer je toch eerst die oude topo kaart?
Die 305 is daarom nog lang niet zo verkeerd. Het gaat er voor mij hoofdzakelijk om dat ik nieuwe routes kan fietsen en het volgen van het zwarte lijntje gaat perfect. Waarschijnlijk kan je het display wel instellen zodat je het wel beter kan zien.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
Ik zal die Topo eens proberen, ik weet eigenlijk niet of, als je een track of course zonder hoogte profiel over je topo map gebruikt, dan automatisch het hoogte profiel wordt berekend. Ik denk het eigenlijk niet, en zonder dat zie ik niet in waarom ik die topo map zou moeten gebruiken, ik ben met mijn racefiets namelijk alleen geinteresseerd in verharde wegen. Dit is ook de hoofdreden waarom ik het nog niet geprobeerd heb, maar goed je weet maar nooit.
@ Frank van Boven en Eric Peters;
Bedankt voor jullie voorbeelden, ik heb er wat mee kunnen stoeien...leuk.
Ik kreeg de training van Frank niet zichtbaar in de kalender van training centre, ik neem aan dat dit wel mogelijk is normaal gesproken? (Bijv. per dag een, liefst, door kleur gelabelde sport zichtbaar met misschien wel een klein beetje tekst erin?
Bij de motionbased variant kreeg ik dit denk ik niet zichtbaar omdat ik daar geen account heb.
Leuk spul hoor, nog even sparen...
Bedankt voor jullie voorbeelden, ik heb er wat mee kunnen stoeien...leuk.
Ik kreeg de training van Frank niet zichtbaar in de kalender van training centre, ik neem aan dat dit wel mogelijk is normaal gesproken? (Bijv. per dag een, liefst, door kleur gelabelde sport zichtbaar met misschien wel een klein beetje tekst erin?
Bij de motionbased variant kreeg ik dit denk ik niet zichtbaar omdat ik daar geen account heb.
Leuk spul hoor, nog even sparen...
Vandaag sloeg mijn m'n hartslagmeter op hol. Na een tijdje tegen de wind in ging mn Edge naar de 235...? Later ging het weer goed...gelukkig. Het GPS zal wel in de war zijn geweest.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
@Rene: Ik krijg het wel zichtbaar in traingingscenter. Zowel de onlineversie op het web (Garmin) als de versie die je op je eigen PC kan installeren. Ik denk dat het komt omdat die applicaties het bestandje direct van de Edge af plukken (synchronisatie software)
Ik heb nog weinig nieuws gehoord hoelang de accu vol blijft n.a.v ervaringen. Is dit echt 15 uur zoals Garmin dit beloofd?
Albert Einstein
Albert Einstein
[quote="body"]Ik heb nog weinig nieuws gehoord hoelang de accu vol blijft n.a.v ervaringen. Is dit echt 15 uur zoals Garmin dit beloofd?[/quote]
[quote=""op WT.be >> max8450""] De beloofde 15 u batterijduur is er in werkelijkheid ook 15 uur.
Wel heb ik de eerste 2 keer de batterij volledig leeg laten lopen alvorens terug op te laden.[/quote]
[quote=""op WT.be >> max8450""] De beloofde 15 u batterijduur is er in werkelijkheid ook 15 uur.
Wel heb ik de eerste 2 keer de batterij volledig leeg laten lopen alvorens terug op te laden.[/quote]
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.