Look
Ik weet helemaal niks van look fietsen.
Ik dacht bij salden achter de kassa aan het plafond een look frame gezien te hebben in de kleuren van het look logo dus geel blauw rood grijs.
Weet iemand welk frame dat is want ik vond het erg mooi.
Misschien was het trouwens wel helemaal geen look maar ik dacht van wel.
Ik dacht bij salden achter de kassa aan het plafond een look frame gezien te hebben in de kleuren van het look logo dus geel blauw rood grijs.
Weet iemand welk frame dat is want ik vond het erg mooi.
Misschien was het trouwens wel helemaal geen look maar ik dacht van wel.
-
- Forum-lid
Ik moet zeggen dat ik ze toch wel erg vet vind hoor, dat knikje stoort mij niet echt....en ik hou van druk haha...alleen ben ik een arme student dus verkeer helaas niet in de positie om te twijfelen of het rood of zwart moet worden en lightweight of zipp zullen we maar zeggen
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
CUBEmeister schreef:Ik moet zeggen dat ik ze toch wel erg vet vind hoor, dat knikje stoort mij niet echt....en ik hou van druk haha...alleen ben ik een arme student dus verkeer helaas niet in de positie om te twijfelen of het rood of zwart moet worden en lightweight of zipp zullen we maar zeggen
Geloof me, die tijden zullen veranderen! Ik spreek uit ervaring
Loeki Pro
keesje schreef:
Dat is een Look 586 pro team 2009
Nu het Pro team om te sponseren nog...(voor de mensen die het nog niet wisten CA kapt er hoogst waarschijnlijk mee na dit jaar)
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.