Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 20 jan 2008 18:35

Vandaag de Holterberg Classic gereden, 85 km. Compleet leeg na afloop..... Kennen jullie dat gevoel dat je over een zandweg rijdt en 25 keer achterom kijkt om te zien dat er niemand aan je fiets hangt????? Soms rolt 't voor geen meter!!! Voedsel en drank voorziening was prima in orde, alleen de kleine fel gekleurde strookjes om de route aan te geven wilde nog wel eens ontbreken, een verbeterpunt voor volgend jaar! Nu maar 'ns kijken of ik de kleding nog weer schoon krijg....
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 20 jan 2008 18:43

[quote="Remon@"]Twijfel twijfel, zal het gaan regenen of niet, Joh voorruit ik ga gewoon. Kolere wat een wind maar geen regen!!

Heerlijk!! Windje in de rug!! Nederland blijft leuk en mooi!

Gr. Rémon@[/quote]

Je hebt zeker de trein terug gepakt?!
Niets is wat het lijkt..

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 20 jan 2008 18:44

haha, nee hoe kom ie daar nou op! ;)

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 20 jan 2008 20:36

Ik zat ook te denken: gaan of niet gaan? Toch gegaan en inderdaad droog gebleven! 55k in 2 uurtjes met 4 keer 7 min. D2 (tegen de wind in) en nog 3 sets krachtraining langs het Albertkanaal. Voel het serieus in de benen!! Daarna lekker schaatsen gekeken en jammerlijk Jan Bos zien vallen:(
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 20 jan 2008 20:38

Van Jan Bos vind ik echt klote voor hem!!
had het hem zeker gegund.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 20 jan 2008 20:39

Was zeker zilver of brons geweest ja! Helaas, maar blijft een grote klasbak!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 20 jan 2008 20:40

Schitterende schaatser!

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 20 jan 2008 21:22

Vandaag was in Deurne (ned) een Run-ATB wedstrijd. Je kunt hier ook als duo meedoen, en samen met mijn vader heb ik meegedaan. Het was zwaar fietsen in de bossen tussen Liessel en Deurne, en hoewel het niet slecht ging, kon ik voor mijn gevoel niet voluit gaan. Ik had zeg maar geen topdag. We eindigden uiteindelijk als negentiende, en mijn fietstijd was de dertiende. Veel blubber en veel wind, en een fiets die aan het eind van z'n Latijn is. Volgende week een nieuwe Ultegragroep erop! Goed poetsen, en hopen op beter weer (Vorst, zon, harde bospaden).

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 20 jan 2008 21:37

Vanmorgen met Henk( een vriend) samen naar het Afferdense bos en het meeuwen ven in Nieuw Bergen.
Erg veel modder het laatste stuk met de toerclub van Gennep meegereden.
Ik werd er jammerlijk vanaf gereden en hun op hun beurt weer door Henk er jammerlijk af gereden.
nu hij had een goede teller en die stond op 41 km a 20km/ gem.
Dus het viel al met al niet tegen.
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 20 jan 2008 21:42

samen met 2 anderen 67 km richting heuvelrug
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 20 jan 2008 22:21

[quote="Remon@"]haha, nee hoe kom ie daar nou op! ;)[/quote]

Jij zegt windje in de rug!

Nou, ik ben vanmiddag ook geweest. Rondje Maassluis, Vlaardingen, Delft, De Lier, 's Gravenzande, Hoek van Holland, Maassluis.
Maar mooi dat ik van Delft naar de Lier pal wind tegen had. Stond bijna stil!
Tussen Delft en de Lier kwam ik een jongen tegen op een gewone herenfiets en die kwam echt niet meer vooruit. Hij is afgestapt en is gaan lopen.
In 's Gravenzande gelukkig de wind in de zij en vanaf Hoek van Holland heerlijk in de rug. Wat een verademing was dat na zoveel ontberingen te hebben doorstaan. Af en toe woei je bijna de sloot in!
Hopelijk wordt het weer wat beter van de week want m'n rug krijgt op deze manier te veel te verteren. Anders zal ik genoodzaakt zijn de fiets te laten staan.
Niets is wat het lijkt..

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 20 jan 2008 22:25

Ik heb bijna hetzelfde rondje gedaan. Inderdaad vreselijk hard die wind. Maar je komt wel met een voldaan gevoel thuis.

Gr

Plaats reactie