Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 16 aug 2008 15:58

Het is idd nog niet zeker dat Thomas bij Garmin gaat rijden. Er zijn mee teams geïnteresseerd in hem. Wel zeker is (volgens zijn eigen site) dat hioj dit jaar niet meer gaat koersen. Hij is tenslotte per direct weg bij Rabo.

Ik ben vooral benieuwd of hij de samanwerking met Boogerd weer opzoekt?

Het is wel erg opvallend dat beide bijna tegelijkertijd weggaan! Boogie stopt met het PR-werk voor Rabo op het moment dat TD besluit weg te gaan.
Ik hoop op een nieuwe samenwerking van beide.

Mijns inziens maakt Rabo een grote fout! Met TD hadden ze een extra wapen in de meerdaagse koersen en de klassiekers. Nu blijven ze op Menchov gokken in de Tour.
En mag Gesink ( en andere talenten) zich uit de naad rijden voor deze Rus. Eerlijk gezegd hoop ik dat er nieuwe ploegleiding gaat komen bij de Rabo met een bredere visie van E & E!
Gerardo

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 18 aug 2008 20:08

dekker gaat bij skil-shimano-vacansoleil rijden als je het mij vraagt. en als hij dit jaar echt geen enkele koers meer gaat rijden, zal het nog wel even duren voor we hem van voren gaan zien... jammer hoor :(

decom
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:54

decom 20 aug 2008 12:49

ik vindt hem maar een zielig omhoog gevallen mannetje,heeft dit jaar geen behoorlijke uitslag meer gereden maar wel een grote mond.
ben blij dat hij weggaat

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9106
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 20 aug 2008 13:01

Ben ook blij dat 'ie weg gaat bij Rabo, maar dan vooral omdat Rabo sinds het vertrek van Boogerd (en Rasmussen!) nogal een grijze muizen club is geworden (niets voor Thomas dus). Ik persoonlijk hou wel van sporters met een beetje een karakter...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 20 aug 2008 13:10

Voor iemand die dit jaar 'geen behoorlijke uitslag heeft gereden' vond ik hem toch redelijk vooraan zitten bij de AGR, Waalse pijl en LBL.

Zijn vertrek is een goede beslissing want het klikte duidelijk niet meer. En als dat het geval is moet je iets anders gaan proberen. Ik zie hem volgend jaar wel sterk terugkomen. Hij heeft een behoorlijke drang om zichzelf te laten zien dus reken maar dat hij zorgt dat hij er klaar voor is.

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 20 aug 2008 13:18

Dat hebben er meer gehad. Maar helaas....

Een mental coach heeft ie nodig!
Niets is wat het lijkt..

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 20 aug 2008 13:25

maurice schreef:Dat hebben er meer gehad. Maar helaas....

Een mental coach heeft ie nodig!


En een italiaanse dokter.....;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 20 aug 2008 14:38

paulusR3 schreef:En een italiaanse dokter.....;)


Mensen die een dokter nodig hebben om te kunnen fietsen, daar is volgens mij iets mee mis. Je gaat naar een dokter als je ziek bent, niet als je een jonge gezonde vent bent. Als je naar een dokter gaat, dan ben je dus ziek en moet je vooral niet gaan trainen of koersen. Als je gaat trainen dan zoek je een trainer! Volgens mij zijn wielrenners de enige sporters die een dokter opzoeken als ze gaan trainen. Dat klopt toch ergens niet?
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 20 aug 2008 14:48

Niet zomaar een dokter, wel eentje die bijklust als trainer :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5001
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 20 aug 2008 14:49

rob74 schreef:
paulusR3 schreef:En een italiaanse dokter.....;)


Mensen die een dokter nodig hebben om te kunnen fietsen, daar is volgens mij iets mee mis. Je gaat naar een dokter als je ziek bent, niet als je een jonge gezonde vent bent. Als je naar een dokter gaat, dan ben je dus ziek en moet je vooral niet gaan trainen of koersen. Als je gaat trainen dan zoek je een trainer! Volgens mij zijn wielrenners de enige sporters die een dokter opzoeken als ze gaan trainen. Dat klopt toch ergens niet?


In de autosport heeft elk team ook een aantal monteurs in dienst. Die zijn er niet alleen om de auto te repareren, maar ook om de auto goed af te stellen. Om dit principe hebben wielrenners een doktor nodig.

decom
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:54

decom 20 aug 2008 17:42

Bottecchia schreef:Voor iemand die dit jaar 'geen behoorlijke uitslag heeft gereden' vond ik hem toch redelijk vooraan zitten bij de AGR, Waalse pijl en LBL.

Zijn vertrek is een goede beslissing want het klikte duidelijk niet meer. En als dat het geval is moet je iets anders gaan proberen. Ik zie hem volgend jaar wel sterk terugkomen. Hij heeft een behoorlijke drang om zichzelf te laten zien dus reken maar dat hij zorgt dat hij er klaar voor is.


ja wel vooraan maar verder geen benoemenswaardige uitslag..
als je doet of je een grote man bent moet je daar ook winnen vindt ik.

bikeboss
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 08 okt 2006 16:21

bikeboss 20 aug 2008 20:10

Door mijn 'Belgische bril' gezien vind ik dat Thomas volgend jaar bij een nieuw team de kans verdient zich te rehabiliteren. Zo'n talent gaat niet zomaar ineens teloor, tenzij de rol van die Italiaanse dokter in het verleden belangrijker is geweest dan wij weten natuurlijk!?

Plaats reactie