Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 24 Februari 2007
zeeer mooi,
train je er veel mee ?
grtz
Nu wat minder maar eens als het seizoen echt bezig is ongeveer 1 maal per week interval training met de tijdritfiets..
Tijdritfietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 05 mei 2006 23:45
Ok, het heeft even geduurd, maar mijn tijdrifiets is nu zo ongeveer af.
Zie hier het resultaat:
Gewicht is uitgekomen op 8,32kg. Lijkt me vrij netjes voor een tijdritfiets.
Wat moet er nog gebeuren:-testen (er is nog geen meter op gereden)-op maat maken (hoogte stuur/lengte s-bends bepalen)-andere bidonhouder: wordt waarschijnlijk een Bontrager Speed Bottle-ander kettingblad voor: TA Squale 50tands-beetje stuurtape
Zie hier het resultaat:
Gewicht is uitgekomen op 8,32kg. Lijkt me vrij netjes voor een tijdritfiets.
Wat moet er nog gebeuren:-testen (er is nog geen meter op gereden)-op maat maken (hoogte stuur/lengte s-bends bepalen)-andere bidonhouder: wordt waarschijnlijk een Bontrager Speed Bottle-ander kettingblad voor: TA Squale 50tands-beetje stuurtape
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Berichten: 2435
- Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
- Locatie: Deventer
- Contact
Mooie bak man! En je woont in Wezep? Kom ik erg vaak nl als ik aan het trainen ben, vanuit Kampen via de Kamperstraatweg en dan de Delleweg.
ziet er goed uit wezep! erg fraai.
die van mij is binnenkort af maar wordt gelijk verkocht, ik heb er de tijd en de mogelijkheid niet voor om er op te rijden, maar even voor de volledigheid...
Afgemonteerd met volledig Dura Ace, profile design remgrepen, Bontrager stuur en stuurpen, Chris King headset.
Foto met gemonteerde onderdelen (behalve wielen) komt binnekort in het te koop topic.
die van mij is binnenkort af maar wordt gelijk verkocht, ik heb er de tijd en de mogelijkheid niet voor om er op te rijden, maar even voor de volledigheid...
Afgemonteerd met volledig Dura Ace, profile design remgrepen, Bontrager stuur en stuurpen, Chris King headset.
Foto met gemonteerde onderdelen (behalve wielen) komt binnekort in het te koop topic.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 26 Februari 2007
Mooie bak man! En je woont in Wezep? Kom ik erg vaak nl als ik aan het trainen ben, vanuit Kampen via de Kamperstraatweg en dan de Delleweg.
Ik woon niet in Wezep, maar heb daar wel vaak gefietst: heb vroeger in ' Harde gewoond. De Delleweg is echt een mooi weggetje om te knallen Moet ik binnenkort maar weer eens heen: is al een tijdje geleden.
Mooie bak man! En je woont in Wezep? Kom ik erg vaak nl als ik aan het trainen ben, vanuit Kampen via de Kamperstraatweg en dan de Delleweg.
Ik woon niet in Wezep, maar heb daar wel vaak gefietst: heb vroeger in ' Harde gewoond. De Delleweg is echt een mooi weggetje om te knallen Moet ik binnenkort maar weer eens heen: is al een tijdje geleden.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Ziet er heel mooi uit, wezep. Gewicht is idd ok. Maar je hebt nog wel wat werk aan de kabeluiteindes. Hou ons op de hoogte!!
ndertussen heb ik al wat extra tijdritstuff binnen gekregen: volledig customized BB in kleur naar keuze en met custom keramische lagers, een disc wheel met keramische lagers (voor de uitzonderlijke keer dat ik niet met Xentis rijd), enz.
ndertussen heb ik al wat extra tijdritstuff binnen gekregen: volledig customized BB in kleur naar keuze en met custom keramische lagers, een disc wheel met keramische lagers (voor de uitzonderlijke keer dat ik niet met Xentis rijd), enz.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door wezep op 26 Februari 2007
-ander kettingblad voor: TA Squale 50tands
Ziet er top uit Wezep! Zie ik hier iemand die zich serieus wat aantrekt van wat er in het bondsblad staat? Ik wil zelf voor ook lichter gaan rijden, rijd nu voor 53t maar wil eigenlijk naar 52 Qrings maar koop daarnaast denk ik ook nog wel een los 50T blad (van TA ofzo).
Fiets-ze!
Grt Cesar
-ander kettingblad voor: TA Squale 50tands
Ziet er top uit Wezep! Zie ik hier iemand die zich serieus wat aantrekt van wat er in het bondsblad staat? Ik wil zelf voor ook lichter gaan rijden, rijd nu voor 53t maar wil eigenlijk naar 52 Qrings maar koop daarnaast denk ik ook nog wel een los 50T blad (van TA ofzo).
Fiets-ze!
Grt Cesar
Quoten: Origineel geplaatst door wielrenner op 27 Februari 2007
Quote: Origineel geplaatst door wielrenner op 26 Februari 2007
Ik ga ook binnenkort een tijdritfiets opbouwen. Ik heb Dura ace bar-end shifters. Maar moeten ze nou eigenlijk met de punt omhoog of naar beneden? En moeten die ring om te wisselen tussen index en niet index naar buiten wijzen of naar binnen.
Iemand?
Punt moet naar beneden.
Quote: Origineel geplaatst door wielrenner op 26 Februari 2007
Ik ga ook binnenkort een tijdritfiets opbouwen. Ik heb Dura ace bar-end shifters. Maar moeten ze nou eigenlijk met de punt omhoog of naar beneden? En moeten die ring om te wisselen tussen index en niet index naar buiten wijzen of naar binnen.
Iemand?
Punt moet naar beneden.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Quoten: Origineel geplaatst door Cesar_ op 27 Februari 2007
Quote: Origineel geplaatst door wezep op 26 Februari 2007
-ander kettingblad voor: TA Squale 50tands
Ziet er top uit Wezep! Zie ik hier iemand die zich serieus wat aantrekt van wat er in het bondsblad staat? Ik wil zelf voor ook lichter gaan rijden, rijd nu voor 53t maar wil eigenlijk naar 52 Qrings maar koop daarnaast denk ik ook nog wel een los 50T blad (van TA ofzo). Fiets-ze!Grt Cesar
Niet serieus: ik rij al jaren naar verhouding licht.Toen ik nog een triple op m'n racefiets had zitten, gebruikte ik tijdens de wedstrijden altijd het 42 tands blad voor.Vorig jaar gebruikte ik een compact en dat beviel met erg goed.Vandaar het 50 blad. Achter rijd ik de 16 of 17. Dit jaar hoop ik wat meer richting de 15 te kunnen. Bedenk wel dat ik wedstijden met gem. 36-38 km/u rij. Voor iemand die aan triatlon doet en gem. (!) 1 keer per week fietst ik dit snel zat. Met m'n tijdritfiets hoop ik dit jaar toch wel meer te gaan fietsen. Maar met sporten als hardlopen en zwemmen (en een gezein met 2 jonge kinderen) is het altijd lastig om tijd te vinden
Quote: Origineel geplaatst door wezep op 26 Februari 2007
-ander kettingblad voor: TA Squale 50tands
Ziet er top uit Wezep! Zie ik hier iemand die zich serieus wat aantrekt van wat er in het bondsblad staat? Ik wil zelf voor ook lichter gaan rijden, rijd nu voor 53t maar wil eigenlijk naar 52 Qrings maar koop daarnaast denk ik ook nog wel een los 50T blad (van TA ofzo). Fiets-ze!Grt Cesar
Niet serieus: ik rij al jaren naar verhouding licht.Toen ik nog een triple op m'n racefiets had zitten, gebruikte ik tijdens de wedstrijden altijd het 42 tands blad voor.Vorig jaar gebruikte ik een compact en dat beviel met erg goed.Vandaar het 50 blad. Achter rijd ik de 16 of 17. Dit jaar hoop ik wat meer richting de 15 te kunnen. Bedenk wel dat ik wedstijden met gem. 36-38 km/u rij. Voor iemand die aan triatlon doet en gem. (!) 1 keer per week fietst ik dit snel zat. Met m'n tijdritfiets hoop ik dit jaar toch wel meer te gaan fietsen. Maar met sporten als hardlopen en zwemmen (en een gezein met 2 jonge kinderen) is het altijd lastig om tijd te vinden
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity