vind het niet echt een mooi tenue. Maar heb dat ook nooit gevonden, ook niet in de US Postal tijd.
weet iemand welke betekenis dat gele streepje op de mouw heeft?
Waar rijden de profs in 2007 op?
Quote: Origineel geplaatst door IBAN op 19 December 2006
vind het niet echt een mooi tenue. Maar heb dat ook nooit gevonden, ook niet in de US Postal tijd. weet iemand welke betekenis dat gele streepje op de mouw heeft?
Lance Armstrong Foundation = Kankerbestrijding.
vind het niet echt een mooi tenue. Maar heb dat ook nooit gevonden, ook niet in de US Postal tijd. weet iemand welke betekenis dat gele streepje op de mouw heeft?
Lance Armstrong Foundation = Kankerbestrijding.
Oogt veel zwaarder dan afgelopen jaar. In mijn ogen minder klasse. De sponsornaam komt wel zeer uitgesproken naar voor, maar dat had ook gekund met behoud van het zilvergrijze i.p.v. dat zwart. En het is hoe dan ook mooier dan de vroegere US Postal outfit. Nu ja, om het met de Fransen te zeggen:"Les gouts et les couleurs ne se discutent pas".
P.S.: reed Mapei indertijd met Shimano? Ik herinner het mij niet meer.
P.S.: reed Mapei indertijd met Shimano? Ik herinner het mij niet meer.
hey ben begin deze week gaan traine met wuyts en geert omloop en zag dat geert met een alu gianmotto reed en denk ik nog een alu record of een alu chorus maar dan alles alu ook shifters en zo
dit zal wss zijn 1ste trainings fiets zijn maar hoop voor hem dat het zo niet blijft zijn nieuwe kleren had ihij nog niet aan.
Weet iemans iets van de nieuwe kleding en fietsen, want ik vind dat de geert op het moment serieus heeft moeten inboeten qua matriaal .
Don't forgett I respect them (OMLOOP)
dit zal wss zijn 1ste trainings fiets zijn maar hoop voor hem dat het zo niet blijft zijn nieuwe kleren had ihij nog niet aan.
Weet iemans iets van de nieuwe kleding en fietsen, want ik vind dat de geert op het moment serieus heeft moeten inboeten qua matriaal .
Don't forgett I respect them (OMLOOP)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 20 December 2006
Nederlands aub. Er zijn hier meer mensen die dialect kunnen schrijven, dat begrijp jij dan weer niet. Dat is toch niet echt een handige situatie?
ok hey sepke alles goed. hoe komt het dat geert omloop met veloce reed want ik durfde het niet echt vragen .
aub in het a n
Nederlands aub. Er zijn hier meer mensen die dialect kunnen schrijven, dat begrijp jij dan weer niet. Dat is toch niet echt een handige situatie?
ok hey sepke alles goed. hoe komt het dat geert omloop met veloce reed want ik durfde het niet echt vragen .
aub in het a n