Flarer Itali�
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 27 Februari 2007
Fluo Yellow - 327 -
SPUITSCHEMA -327- is met gewone(zwarte) letters met achtergrond Carbon zoals op afbeelding hierboven. Dus niet in het grijs op foto hieronder. Ook andere kleuren letters zou mogelijk zijn, zou zoiezo wel effe melden aan ze in welke kleur je de Pinarello en Paris letters wil!
En deze kleur vind ik het mooist: Orange Gold -323-
Fluo Yellow - 327 -
SPUITSCHEMA -327- is met gewone(zwarte) letters met achtergrond Carbon zoals op afbeelding hierboven. Dus niet in het grijs op foto hieronder. Ook andere kleuren letters zou mogelijk zijn, zou zoiezo wel effe melden aan ze in welke kleur je de Pinarello en Paris letters wil!
En deze kleur vind ik het mooist: Orange Gold -323-
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ben ook van plan een Paris aan te kopen.
Ook in België enorm prijsverschil tussen mijn FM en Flarer. Meer dan 1000€ op frame, en 600€ bij de goedkoopste aanbieder in België, dat kan tellen.
Nu heb ik toch wel enkele vraagjes ivm Flarer.
Duits versta ik niet zo goed, communiceren die mensen daar ook in het Engels?
Worden die frames in een doos verstuurd, en zijn die goed ingepakt zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het vervoer?
Wat zijn de leveringskosten?
Alvast bedankt.
Ook in België enorm prijsverschil tussen mijn FM en Flarer. Meer dan 1000€ op frame, en 600€ bij de goedkoopste aanbieder in België, dat kan tellen.
Nu heb ik toch wel enkele vraagjes ivm Flarer.
Duits versta ik niet zo goed, communiceren die mensen daar ook in het Engels?
Worden die frames in een doos verstuurd, en zijn die goed ingepakt zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het vervoer?
Wat zijn de leveringskosten?
Alvast bedankt.
Dient het volledige bedrag of enkel een voorschot vooraf betaald te worden bij een bestelling, of enkel nadat de bevestiging er is dat het frame bij Flarer geleverd werd?
Lijkt mij nogal "vervelend" om 3 maanden vooraf volledig bedrag te betalen voor een frame.
Als levering uit Pinarello fabriek dan op zich laat wachten, kan je geen kant meer uit, want 't is betaald.
Wat zijn de ervaringen hieromtrent van de mensen die kochten bij Flarer?
Alvast bedankt voor de respons.
Lijkt mij nogal "vervelend" om 3 maanden vooraf volledig bedrag te betalen voor een frame.
Als levering uit Pinarello fabriek dan op zich laat wachten, kan je geen kant meer uit, want 't is betaald.
Wat zijn de ervaringen hieromtrent van de mensen die kochten bij Flarer?
Alvast bedankt voor de respons.
Bedrag aanbetalen, de rest zodra fiets/frame bij Flarer is. Zodra ze het geld hebben sturen ze eea goed verpakt op. Overigens als men je kent (ik kom er elk jaar een keer) sturen ze gelijk de bestelling op en vertrouwen ze op de betaling.
-
- Forum-lid
Ik sta ook op het punt om een Paris frame bij Flarer te bestellen. Voor mij de eerste keer dat ik een frame uit Italie laat komen. Ben nu druk met Flarer aan het mailen over de details (garantie, verzekering tijdens verzending enz.). Iemand nog tips die nog niet in dit Flarer-topic beschreven zijn??Levertijd in mijn maat en gewenste kleur +/- 90 dagen. Dat is wel een tegenvaller, maar dit moet m'n "droom"fiets worden dus ik doe maar geen consesies aan de kleur.
Quote: Origineel geplaatst door pinarello op 20 Maart 2007
Bedrag aanbetalen, de rest zodra fiets/frame bij Flarer is. .....
Bedoel je met aanbetalen (term die niet gebruikt wordt in België) een voorschot geven?
Zo ja, hoeveel is zoiets dan meestal voor een frame?
Jammergenoeg ook 90 dagen wachttijd voor een Paris maat 57.
Bedrag aanbetalen, de rest zodra fiets/frame bij Flarer is. .....
Bedoel je met aanbetalen (term die niet gebruikt wordt in België) een voorschot geven?
Zo ja, hoeveel is zoiets dan meestal voor een frame?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door max8450 op 20 Maart 2007
Ik heb ook een 57,5cc nodig, het wordt een rode met een rode voorvork. Op de site van Pinarello kan je met de optie MyWay het frame in de gewenste kleuren op het scherm toveren.
Ik heb Flarer net gemaild over de grootte van het voorschot. Als ik antwoord heb zal ik het percentage hier melden.
Ik heb ook een 57,5cc nodig, het wordt een rode met een rode voorvork. Op de site van Pinarello kan je met de optie MyWay het frame in de gewenste kleuren op het scherm toveren.
Ik heb Flarer net gemaild over de grootte van het voorschot. Als ik antwoord heb zal ik het percentage hier melden.
Ik ga voor de IB kleuren (teamfiets). Op de site al redelijk wat eigenaren blijkbaar, maar bij ons nog nooit in het straatbeeld verschenen.
Met meer dan 10.000 km per jaar kom ik toch wel de een en de ander tegen maar nog nooit een Pina in teamkleuren.
Met meer dan 10.000 km per jaar kom ik toch wel de een en de ander tegen maar nog nooit een Pina in teamkleuren.
-
- Forum-lid
Dat was mijn 2e keus, zeker met Bora Ultra wielen is het een super combinatie. Maar de rode heeft het toch gewonnen. Hopelijk vanavond antwoord van Flarer.
-
- Forum-lid
Flarer vraag 500 euro voorschot om het frame in bestelling te nemen, en voor het verzekerd vervoer wordt 50 euro in rekening gebracht. Ik ga nu bestellen!