Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Schandalig hoe ze met Ullrich omgaan

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 06 apr 2007 12:49

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 05 April 2007

ik blijf een fan.. ulle is en blijft een beest en een pracht atleet om te zien fietsen

en je bent past positief als je positief getest bent...
Ulrcih was niet positief getest... dus ik zeg onschuldig
En als je dit schuldig noemt, kan je beter het profwielrennen afschaffen...
want ze nemen toch allemaal dan (jullie zullen me nu wel tegen spreken)
maar ik heb al zo veel gezien met men eigen 2ogen van profs die het toegeven, dat het zo moet en gezonder is(bebaalde producten dan toch.. als je niet overdrijft) dan geen doping

doping is een groot woord

Ullrich is ook niet "positief "bevonden! Daar gaat het nu niet om. Hij heeft contacten gehad met die Dr Fuentes, foto's als bewijs (!)en hij ontkende glashard die Dr ooit gezien te hebben. Nu is middels een DNA test komen vast te staan dat er 4 of 5 zakken of liters bloed van HEM bij die Fuentes lagen . Wat moet je hier nu van denken ? Ullrich loog over zijn contacten met Fuentes en dat bloed????? Komt dat zomaar daar bij die "dopingdokter"?  Je mag nu wel een fervente fan van hem zijn  maar wel objektief blijven en de zaken die nu zijn uitgekomen niet afdoen met: Hij is onschuldig!
Later schrijf je: Ze nemen toch allemaal! Dus ook Ullrich ? Hij is toch onschuldig volgens jou ?
Doping een groot woord? Nou, ik vind het het grootste bedrog op sportief gebied wat je maar bedenken kan. In feite steel je het brood uit de mond van cleane renners die net buiten de prijzen vallen omdat zo'n sportfraudeur met doping net effe wat beter presteert dan zonder EPO o.i.d. Die lui moet je levenslang schorsen.Met 1 ding ben ik het met je eens: Op deze manier kan je het (prof)wielrennen beter afschaffen. De geloofwaardigheid van veel coureurs is bij mij althans helemaal zoek.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 08 apr 2007 20:38

Ullrich dit, dan dat, dan zus, dan zo..... Jullie kunnen beter hier eens drukte gaan maken over wat "bewijs" precies is, en daaraan gelieerd: authenticiteit, betrouwbaarheid, controleerbaarheid, verifieerbaarheid etc.
Ga ik me nu niet aan wagen, wordt nl. a.s. dinsdag geopereerd, wens nu vooral rust.... Dat is overigens ook de reden dat ik de laatste tijd wat minder op dit forum aanwezig ben.
Voor de rest vond ik in dezen Vrouwke's laatste opmerking een zeer aardige.

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 08 apr 2007 22:00

Mart Smeets beweerde vandaag op de TV dat Dr Fuentes waar aan het klussen is! Al geloof ik lang niet niet meer in een zuiver sport dit zou het toppunt van brutaalheid zijn.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 08 apr 2007 22:05

Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 08 April 2007

Succes met je operatie en veel beterschap erna Jan!
...

Dank je!!

paashaas
Forum-lid

paashaas 08 apr 2007 22:21

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 08 April 2007

Ullrich dit, dan dat, dan zus, dan zo..... Jullie kunnen beter hier eens drukte gaan maken over wat "bewijs" precies is, en daaraan gelieerd: authenticiteit, betrouwbaarheid, controleerbaarheid, verifieerbaarheid etc.

Vind ik nogal naast de kwestie. Als het parket van Bonn zegt dat het bloed van bij Fuentes (die zelf zegt dat hij atleten "prepareert") van Ullrich is, tja wat moet je dan nog meer weten?
Wie zijn wij om aan de uitspraken van het Duitse gerecht te twijfelen?
Is de aarde echt rond? Ik ga ervan uit, alhoewel ik nog nooit in de ruimte ben geweest. Mss is de aarde plat en zijn alle satellietfoto's gemanipuleerd?
Om maar aan te tonen dat er grenzen moeten staan aan een kritische geest.
Off-topic: We zijn het vaak oneens op dit forum, maar sterkte voor je operatie. Je gezondheid is veel belangrijker dan een discussie op een internetforum .

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 15 apr 2007 23:24

Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 08 April 2007

Off-topic: We zijn het vaak oneens op dit forum, maar sterkte voor je operatie. Je gezondheid is veel belangrijker dan een discussie op een internetforum .

Bedankt nog voor je reactie, had het maandagavond nog kunnen lezen.
Gezondheid gaat idd even voor. Wat die discussies op dit forum betreft. Tja, het is een forum, en je zult het maar steeds met elkaar eens zijn... 
De operatie (aan mijn oor) is voorspoedig verlopen, ben inmiddels al weer een paar dagen thuis. Vandaag voor het eerst pas weer een beetje wat kunnen doen (Paris-Roubaix gezien, wat studie). Ben nu nog erg zwakjes, gebruik pijnstillers om de (postoperatieve) pijn te onderdrukken. Moet minstens 2 weken herstel in acht nemen en mag al die tijd niet aan zware inspanningen doen, dus niet fietsen . Morgen heb ik een controle. Dan hoor ik zeer waarschijnlijk of het geslaagd is (def. pas na 4 tot 6 weken).

Plaats reactie