Time
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit merk?
Ik ben erg gecharmeerd van het nieuwe frame Skylon maar kan nergens prijzen of geometrie van vinden.
Hoe verhouden deze fietsen zich met de stijfheid, ik hou van stijve frames.
Zie reacties graag tegemoet.
Ik ben erg gecharmeerd van het nieuwe frame Skylon maar kan nergens prijzen of geometrie van vinden.
Hoe verhouden deze fietsen zich met de stijfheid, ik hou van stijve frames.
Zie reacties graag tegemoet.
De gegeven geometrie staat exact hetzelfde bij type ZXRS.
Heb Remco al gecontact maar hij wist ook nog geen geometrie en prijzen.
Zijn er zo weinig die Time rijden, zie ze ook niet vaak rijden maar waarom eigenlijk niet, het onbekende , de prijs, kwaliteit?
Heb Remco al gecontact maar hij wist ook nog geen geometrie en prijzen.
Zijn er zo weinig die Time rijden, zie ze ook niet vaak rijden maar waarom eigenlijk niet, het onbekende , de prijs, kwaliteit?
Als 12 jarig jochie was ik erg gecharmeerd van de Time fietsen waar de Quickstep ploeg destijds mee fietste. Sindsdien heb ik altijd de wens gehad om er nog eens een in mijn bezit te hebben.
Na het Gazelle Superbe frame dat gebreken bleek te hebben ben ik opzoek gegaan naar een ander frame. Op marktplaats kwam ik een Time VXR frame tegen. Gisteren samen met pa richting de Belgische grens gereden om het frame op te halen.
Ik ga het frame voorlopig opbouwen met de Chorus groep van de Gazelle. Het wachten is nu op een paar lange moertjes om de remmen mee vast te zetten..
Na het Gazelle Superbe frame dat gebreken bleek te hebben ben ik opzoek gegaan naar een ander frame. Op marktplaats kwam ik een Time VXR frame tegen. Gisteren samen met pa richting de Belgische grens gereden om het frame op te halen.
Ik ga het frame voorlopig opbouwen met de Chorus groep van de Gazelle. Het wachten is nu op een paar lange moertjes om de remmen mee vast te zetten..
Ergens in Brabant, niet? Ik heb het frame ook zien staan en had t bijna gekocht! Ik ben ook al heel lang op zoek naar zo'n frame. Echt prachtig. Helaas wilde de verkoper t niet opsturen.
-
- Forum-lid
Jeroen hoop dat je veel plezier krijgt van je time fiets na de teleurstelling met de gazelle.
Hoop hem gauw op een van je tochten tegen te komen op de mooie foto,s die je onderweg maakt
Hoop hem gauw op een van je tochten tegen te komen op de mooie foto,s die je onderweg maakt
@ Havana: Klopt, het frame stond inderdaad in Brabant. Wel toevallig dat jij er ook naar gekeken hebt! Ik ben er zelf ook erg weg van. Tijdloos frame in mijn ogen.
@ ridley orion: Dank! Dat gaat met deze fiets vast goed komen!
@ ridley orion: Dank! Dat gaat met deze fiets vast goed komen!