Voor al je afspraakjes

trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 15 okt 2006 23:37

goed mij reactie was misschien wat te fel, maar ik had maar 4uur geslapen ivm een feestje bij de buurtjes ik had iets meer voorgesteld van het fietsen in een groep (iets meer dicipline).
laat ik het zo stellen, als jullie niet elke zondag willen fietsen race of mtb dan hou ik het voorgezien. tuurlijk begrijp ik dat niet altijd iedereen kan maar ik geloof dat de doelstelling was om iig 40km per week te draaien bij voorkeur op zondag, ik wil me daar ook aan houden. en als jullie dat niet willen okey maar dan zie ik er vanaf ik kies dan voor iets meer dicipline en ga liever dan mijn eigen weg.ik wil niet hoeven checken of dat iedreen wel komt zondags s'morgen vlak voor ik vertrek.
laat me maar weten hoe jullie hierover denken joh
haije

A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

swind
Forum-lid

swind 16 okt 2006 00:00

Waarom probeer je het niet in een club? Je weet dan zeker waar je aan toe bent. In Nijmegen zijn diverse clubs voor mountainbiken en racefietsen.

Als je niet altijd alleen wil fietsen is een club een goede oplossing, er zijn dan iets meer afspraken dan dat je zo los afspreekt. Dit heeft zijn voor- en nadelen.

Als ie gaar is kom ik terug

kowalsky
Forum-lid

kowalsky 21 okt 2006 14:09

Ik weet niet in welk tempo jullie rijden, maar het lijkt mij wel stimulerend om gedurende de winter af en toe (ik ben voorzichtig) af te spreken om dan ook echt te gaan. Dus je niet laten weerhouden door wind, regen en kou. Ik rijd wel met hartslagmeter en wil in de winter veel extensieve duur doen. Dus niet continu knallen (voor mij dan, voor jullie is dat misschien wel extensieve duur), dat doe ik al op de spinfiets.

wouterp
Forum-lid

wouterp 21 okt 2006 16:58

Tjonge jonge, kom ik terug van vakantie vol goede moed om weer te beginnen, zie ik dat jullie hier een beetje ruzie aan het maken zijn!
Wat mij betreft gaat het fietsen op zondag wel door, met dien verstande dat ik mogelijk per 1 januari daarmee ophoudt, echter het kan zo zijn dat ik nog een half jaar daarna in het weekend in Nijmegen ben. Ik kan helaas niet beloven elke zondag erbij te zijn, maar mijn streven is er wel zo vaak als mogelijk bij te zijn. We moeten wel goede afspraken maken om te voorkomen dat er vaker iemand staat te wachten en er niemand op komt dagen. Dus: morgen 10.30 uur???

wouterp
Forum-lid

wouterp 21 okt 2006 21:34

Even voor anderen die evt nog mee zouden willen gaan, Bjorn en ik gaan op de atb morgen, dus je hoeft niet op ons te wachten!!

wouterp
Forum-lid

wouterp 27 okt 2006 01:46

Voor degenen die interesse hebben: we (Bjorn en ik) willen zondag om 10.30 wederom een tochtje gaan maken, racert of atb maakt niet uit. Als je mee wil graag voor zaterdag 16.00 uur reageren, als er dan niemand gereageerd heeft gaan we op de atb om 10.30 bij Sionshof.
Groeten,
Wouter

sevenhills
Forum-lid

sevenhills 29 okt 2006 12:02

MTB-en haalt voor mij voorlopig niks uit helaas. Gisteren met mtb gevallen in afdaling op de weg: beide polsen in 't gips. Komende weken (maanden?) niet meer op de fiets. Zwaar balen dus.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 29 okt 2006 15:21

Quoten: Origineel geplaatst door Seven Hills op 29 Oktober 2006

MTB-en haalt voor mij voorlopig niks uit helaas. Gisteren met mtb gevallen in afdaling op de weg: beide polsen in 't gips. Komende weken (maanden?) niet meer op de fiets. Zwaar balen dus.

Mooi k*t man!! Wens je beterschap!!  Hoe gebeurde het? Ik weet wat het is om niet te mogen en kunnen fietsen 
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

swind
Forum-lid

swind 29 okt 2006 16:38

beterschap Seven Hills en succes met je herstel.
Als ie gaar is kom ik terug

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 30 okt 2006 23:14

Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 29 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Seven Hills op 29 Oktober 2006

Mooi k*t man!! Wens je beterschap!!  Hoe gebeurde het? Ik weet wat het is om niet te mogen en kunnen fietsen 

gevallen door een wildrooster in het asfalt stond in mijn mail!!!!!!!!!
beterschap ron
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

wouterp
Forum-lid

wouterp 31 okt 2006 17:31

Inderdaad beterschap gewenst!
Het is vandaag alweer dinsdag dus het weekend komt eraan, dus bij deze: wie gaat er wanneer mee een rondje trappen?
Groeten,
Wouter

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 31 okt 2006 18:15

i'll be there!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie