Vandaag gefietst in 2011
[quote="jaapieo"]
ritje met henkjan 15-jan 012 by JasperSteen, on Flickr
[/quote]
Cancellara kan het niet hij heeft zijn been nooit helemaal gestrekt . En jij hangt teveel op links; je moet wel recht boven je zadel blijven :p
ritje met henkjan 15-jan 012 by JasperSteen, on Flickr
[/quote]
Cancellara kan het niet hij heeft zijn been nooit helemaal gestrekt . En jij hangt teveel op links; je moet wel recht boven je zadel blijven :p
~live fast, die young ~
[quote="Waterman"]Losfietsen, en weer een aantal wiel-plakkers. Grappig, eerst moest ik zwoegen om iemand
bij te houden, nu hangen ze mij in het wiel. Kun je, je eigen vooruitgang wel aan zien. [/quote]
Als het dezelfden zijn wel ja
Twee uurtjes met de MTB in het bos. Lekker.
bij te houden, nu hangen ze mij in het wiel. Kun je, je eigen vooruitgang wel aan zien. [/quote]
Als het dezelfden zijn wel ja
Twee uurtjes met de MTB in het bos. Lekker.
[quote="girlinred"]
Cancellara kan het niet hij heeft zijn been nooit helemaal gestrekt . En jij hangt teveel op links; je moet wel recht boven je zadel blijven :p[/quote]
Hmm, dat klopt, maar na 2 ritten van 100km in 2 dagen valt het allemaal niet meer zo mee
Cancellara kan het niet hij heeft zijn been nooit helemaal gestrekt . En jij hangt teveel op links; je moet wel recht boven je zadel blijven :p[/quote]
Hmm, dat klopt, maar na 2 ritten van 100km in 2 dagen valt het allemaal niet meer zo mee
mijn Flickr
Mooi Timo, vooral die bovenste...
Edit: toen ik keek stonden er maar 2 op. Wat mijn reactie in een ander daglicht zet.
Edit: toen ik keek stonden er maar 2 op. Wat mijn reactie in een ander daglicht zet.
-
- Forum-lid
Wat een lekker weertje.. Gister plezierig gefietst, maar vandaag helemaal een feest!
-
- Forum-lid
Eerste beklimming dit jaar van de Camerig en de Gulperberg, zonnetje erbij, wat wil je nog meer?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)