Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 08 dec 2005 23:19

@Cor01:
>Vanmiddag een uitje met mijn collega's "paardrijden......!"
>In het kader van "teambuilding"

En....heb je genoten?

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 09 dec 2005 00:14

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 08 December 2005

@Cor01:>Vanmiddag een uitje met mijn collega's "paardrijden......!">In het kader van "teambuilding"En....heb je genoten? Gr, Diogenes


Ja lachen jullie maar....
We vertrokken natuurlijk naar een manege in Schijndel, je hebt volgens mij nergens zoveel paarden per vierkante meter als in Schijndel.  Ze hadden tenminste wel echte paarden. Niet van die domme pony's of van die tussen gevallen. Nee echte enorme paarden. In eerste instantie lachen gieren brullen totdat de meeste door kregen dat ze echt op zo'n groot beest moesten. Toen werden er een paar doodstil ha,ha....!
Vervolgens hebben we langer als 1 uur door die zandbak gereden. Met alle respect maar ik heb helemaal niets met die sport. Ik begrijp het gewoon niet, wat is er nu leuk aan om zo'n beest al het werk voor je te laten doen en zelf een beetje dom mee te wiebelen.
Het leukste was natuurlijk toen we in draf gingen. De meesten die niet konden rijden werden toen vreselijk door elkaar geschud en kunnen enige activiteit op sexueel gebied de komende dagen wel vergeten....! Het ergste was nog wel mijn enigste collega die ook fietst. Drie ronden lang werd hij op het paard heen en weer geslingerd. En ondertussen schreeuwde hij zo'n beetje de hele manege bijelkaar. Wij rolden bijna van het paard af van het lachen. Het was echt geen gezicht Hij was van plan om het komend weekend een wat langere tourtocht te gaan maken maar of dat er na vanmiddag nog inzit.........! Hij had er uren later tijdens het eten nog last van..!
Al met al hebben we best lol gehad en ik ben blij dat het er weer op zit. Om de een of andere reden kom ik minimaal 1 x per jaar op zo'n paard terecht. Is het niet met een fam. uitstapje dan is  het wel met mijn collega's. Maar goed het etentje na afloop was erg leuk en gezellig.
"Afstappen is geen optie"

squadra
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:52

squadra 09 dec 2005 09:33

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 December 2005

Ik heb altijd de pech als ik op de fiets zit dat ik die paarden(knollen) tegen kom op het fietspad en ik schijt meestal bagger van die paarden want degene die ik tegenkom zijn meestal erug groot en ik moet er altijd langsfietsen.Meestalstop ik of maak een grote bocht om ze heen. Laatst wilde ik langs de Zwet, dit is een vaart door wateringen een paard inhalen , begint dat kreng bokkesprongen te maken en die meid op dat paard kon hem met moeite in bedwang houden . Nou ik ben maar afgestapt en heb het een minuutje aangekeken maar ze had knap moeite om hem in bewang te houden. Toen ie eindelijk rustig was ben ik er rustig voorbij gefietst, met het hart  bonkend in m,n keel,kolere wat zijn sommige paarden groot en ik kom meestal alleen maar "grote" paarden tegen. Een paard hoort bij mij in en weiland te lopen en niet op het fietspad, opzouten met die knollen op het fietspad!!!!

Geen wonder met zo'n kanarie gele fiets, daar schrik ik nog van!!! (lol)
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 10 dec 2005 00:06

Heb me vanavond heerlijk uitgeleefd in de sportschool. 45 min. lang heb ik me lekker losgetrapt en vervolgens heb ik nog een tijdje met gewichten staan gooien.
Gelukkig geen spierpijn na het paardrijden van gisteren...!
"Afstappen is geen optie"

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 10 dec 2005 14:00


Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 10 December 2005

Woensdag in de sportschool weer 50 minuten met gewichten aan het stoeien geweest. Telkens afwisselend 2 series voor het bovenlichaam en dan weer 1 serie voor de fietsspieren. De squat is hier niet mogelijk, wel doe ik dan de leg-pull of de leg-press. Trapte ik vorig jaar nog in een serie 30x80 kilo van me af, met zo’n 400 Watt op de display. Inmiddels is dat gevorderd tot 40x140 kilo, terwijl de display dan zegt dat dat 550 Watt aan kracht kost. Donderdag een uurtje op de spinbike gezeten. Wel weer flink gezweten, maar bij zo’n RPM-les train je toch een maand of twee op hetzelfde cd’tje. En dus telkens met dezelfde afwisseling van staan/zitten en dezelfde duur aan tempo-versnellingen. Het lijkt me dat je lichaam daar toch aan gewend raakt, en daardoor weining trainingsprikkels meer krijgt. Binnenkort maar eens babbelen met de trainingsjuf.Vanmorgen hardgelopen. Ik had niet zoveel tijd, dus maar wat kwaliteit er in gegooid: 3x8 minuten net onder m’n omslagpunt met 3 minuten rustig tempo ertussen. Daarna douchen, ontbijten en superfris naar de baas. Morgen weer een pittige mountainbike-training in de Noordhollandse duinen. Erwin Krol zei dat het droog, koud en mistig gaat worden morgenochtend. Dus dat gaat mooie plaatjes opleveren. Kan niet missen. Eerst maar effies een paar uurtjes pitten nu. Welterusten. En o ja, ik heb woensdag ook nog deze twee warme strandritjes op de Canarische eilanden beschreven. Da’s meer een mentale training. Beetje terugdenken aan mooie sportervaringen. Word je ook lompie-sterk van.


Dat RPM lijkt me toch echt helemaal niets. Het is juist leuk om elke keer weer een andere les met andere muziek te hebben. Het programma van die les (zoals speeddrill, zittend/staand klimmen, jumps, krachtklim, versnellen e.d. inclusief de hartslagzone waarin je moet fietsen) wordt dan op het bord geschreven, zodat je je er wel een beetje op kan voorbereiden.Nee, elke keer hetzelfde zou ik erg saai vinden.

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 10 dec 2005 19:24

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 10 December 2005



Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 10 December 2005

Woensdag in de sportschool weer 50 minuten met gewichten aan het stoeien geweest. Telkens afwisselend 2 series voor het bovenlichaam en dan weer 1 serie voor de fietsspieren. De squat is hier niet mogelijk, wel doe ik dan de leg-pull of de leg-press. Trapte ik vorig jaar nog in een serie 30x80 kilo van me af, met zo’n 400 Watt op de display. Inmiddels is dat gevorderd tot 40x140 kilo, terwijl de display dan zegt dat dat 550 Watt aan kracht kost. Donderdag een uurtje op de spinbike gezeten. Wel weer flink gezweten, maar bij zo’n RPM-les train je toch een maand of twee op hetzelfde cd’tje. En dus telkens met dezelfde afwisseling van staan/zitten en dezelfde duur aan tempo-versnellingen. Het lijkt me dat je lichaam daar toch aan gewend raakt, en daardoor weining trainingsprikkels meer krijgt. Binnenkort maar eens babbelen met de trainingsjuf.Vanmorgen hardgelopen. Ik had niet zoveel tijd, dus maar wat kwaliteit er in gegooid: 3x8 minuten net onder m’n omslagpunt met 3 minuten rustig tempo ertussen. Daarna douchen, ontbijten en superfris naar de baas. Morgen weer een pittige mountainbike-training in de Noordhollandse duinen. Erwin Krol zei dat het droog, koud en mistig gaat worden morgenochtend. Dus dat gaat mooie plaatjes opleveren. Kan niet missen. Eerst maar effies een paar uurtjes pitten nu. Welterusten. En o ja, ik heb woensdag ook nog deze twee warme strandritjes op de Canarische eilanden beschreven. Da’s meer een mentale training. Beetje terugdenken aan mooie sportervaringen. Word je ook lompie-sterk van.



Dat RPM lijkt me toch echt helemaal niets. Het is juist leuk om elke keer weer een andere les met andere muziek te hebben. Het programma van die les (zoals speeddrill, zittend/staand klimmen, jumps, krachtklim, versnellen e.d. inclusief de hartslagzone waarin je moet fietsen) wordt dan op het bord geschreven, zodat je je er wel een beetje op kan voorbereiden.Nee, elke keer hetzelfde zou ik erg saai vinden.

ik doe zelf ook 2 uur in de wek rpm en ik vind het niet saai worden. Gewoon ekkes een uurtje knallen is niet vind ik niet saai
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 11 dec 2005 22:27

Na mijn ontspannen fiets avontuur van vanochtend gezellig met de hele fam. wezen zwemmen in Den Bosch........Heerlijk al die glijbanen...!
"Afstappen is geen optie"

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 12 dec 2005 17:00

Gisteren, zondag, lekker gaan snowboarden in Landgraaf! Was wel beetje vreemd gevoel....om dan eindelijk weer eens naar Limburg te gaan.......om vervolgens niet te fietsen.....maja snowboarden is ook errug leuk!Vanavond weer schaatsen.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 11 jan 2006 00:51

Vanavond maar eens een 50 minuten hardgelopen. Was de eerste keer dat dit lekker ging. Lichaam moet er waarschijnlijk aan wennen. Vorige week op het strand had ik de grootste moeite om een half uur vol te houden. De fietsrit van 105 km die 2 dagen later volgde ging wel veeeeel beter dan verwacht.

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 11 jan 2006 19:51

Heb vanavond geschaatst, paar keer flink op de bek gegaan. Nog ff oefenen dus. Lijkt me wel wat om volgend jaar te doen in de winter..

Plaats reactie