Scott
Quoten: Origineel geplaatst door TrekMadone op 20 Oktober 2005
@TS-Biker; zoals je al aangaf gaat de der retour afzender omdat je niet zo tevreden bent over de werking. Heeft dat te maken met de Shimano uitvoering? Ik las namelijk een positief verhaal over de Campa der.
Zie: http://www.la-vuelta.com/CARBonCREW_comments.htm
neen hoor, ik denk dat hij me een beetje in de z*k heeft gezet.Ik heb hem begin augustus besteld maar terwijl is de carbon crew overgenomen door Lightweight die hem verder gaan optimaliseren (maar dat wist ik toen nog niet !).Normaal ging ik hem half september hebben maar het werd na vele mails dus eind oktober.Blijkt nu, nadat ik alles op een rijtje heb gezet dat mijn derailleur tentoon heeft gestaan op Eurobike voor LW (vandaar de sticker), hij wist niet dat er iets aan mankeerde en heeft hem dan maar opgestuurd (zonder bijv eerst te checken, veerspanning, kettinglijn, etc).Waarschijnlijk was dit één v/d allereerste modellen (voor shows) en dus helemaal niet in orde.Hij is tot op heden wel correct, ik stuur hem terug en krijg mijn geld terug en dan wachten tot april voor een echte LW derailleur !Voorlopig komt er dus een DA op.
@TS-Biker; zoals je al aangaf gaat de der retour afzender omdat je niet zo tevreden bent over de werking. Heeft dat te maken met de Shimano uitvoering? Ik las namelijk een positief verhaal over de Campa der.
Zie: http://www.la-vuelta.com/CARBonCREW_comments.htm
neen hoor, ik denk dat hij me een beetje in de z*k heeft gezet.Ik heb hem begin augustus besteld maar terwijl is de carbon crew overgenomen door Lightweight die hem verder gaan optimaliseren (maar dat wist ik toen nog niet !).Normaal ging ik hem half september hebben maar het werd na vele mails dus eind oktober.Blijkt nu, nadat ik alles op een rijtje heb gezet dat mijn derailleur tentoon heeft gestaan op Eurobike voor LW (vandaar de sticker), hij wist niet dat er iets aan mankeerde en heeft hem dan maar opgestuurd (zonder bijv eerst te checken, veerspanning, kettinglijn, etc).Waarschijnlijk was dit één v/d allereerste modellen (voor shows) en dus helemaal niet in orde.Hij is tot op heden wel correct, ik stuur hem terug en krijg mijn geld terug en dan wachten tot april voor een echte LW derailleur !Voorlopig komt er dus een DA op.
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Oh, balen dat dat zo gelopen is zeg... Maar je hebt hem goed gebruikt voor de foto's in ieder geval
Quoten: Origineel geplaatst door kwlbiker op 18 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 Oktober 2005
detailvraag: gebruikt hij op die bovenste foto nu een SRM crank rechts en z'n gewone Record crank links????
Beetje off topic maar dat blijkt dus te lukken?! Hey pieter da lukt zeker met record en srm crank gecombineerd rijden, tom vandenhaute die rijd zoal een jaar of twee.
Ja, ik kreeg op een ander forum te horen dat de linkse SRM-crank volledig nutteloos is voor de SRM-werking. Je kan er dus om het even welk exemplaar op monteren (probleem: een linkse Record crankarm kan je wrslk niet los kopen!).
Eens vragen aan Vandenhaute. Hij (Toms pa) levert me toch m'n SRM.
Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 17 Oktober 2005
Volgens mij is het grootste probleem met die tao's dat het onderste plastic gedeelte dat de bidon tegenhoudt afbreekt. Tenminste dat is bij mij wel eens afgebroken.
Juist, daar heb ik al verschillende keren een breuk gehad. Momenteel is er een van m'n Tao's vervormd (niet meer mooi rond) en de bidon schuift er niet zo eenvoudig in. Het vervelende is dat dat plastic stukje afbreekt; geen erg zolang het niet gaat om de dure Tao Carbons (bestaan die tegenwoordig ook niet in white carbon?).
Zoals Sharkman zegt zijn die Elites met zilveren belettering idd de mooiste, zeker voor een Scott Limited! Zie ze hier op foto:
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 Oktober 2005
detailvraag: gebruikt hij op die bovenste foto nu een SRM crank rechts en z'n gewone Record crank links????
Beetje off topic maar dat blijkt dus te lukken?! Hey pieter da lukt zeker met record en srm crank gecombineerd rijden, tom vandenhaute die rijd zoal een jaar of twee.
Ja, ik kreeg op een ander forum te horen dat de linkse SRM-crank volledig nutteloos is voor de SRM-werking. Je kan er dus om het even welk exemplaar op monteren (probleem: een linkse Record crankarm kan je wrslk niet los kopen!).
Eens vragen aan Vandenhaute. Hij (Toms pa) levert me toch m'n SRM.
Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 17 Oktober 2005
Volgens mij is het grootste probleem met die tao's dat het onderste plastic gedeelte dat de bidon tegenhoudt afbreekt. Tenminste dat is bij mij wel eens afgebroken.
Juist, daar heb ik al verschillende keren een breuk gehad. Momenteel is er een van m'n Tao's vervormd (niet meer mooi rond) en de bidon schuift er niet zo eenvoudig in. Het vervelende is dat dat plastic stukje afbreekt; geen erg zolang het niet gaat om de dure Tao Carbons (bestaan die tegenwoordig ook niet in white carbon?).
Zoals Sharkman zegt zijn die Elites met zilveren belettering idd de mooiste, zeker voor een Scott Limited! Zie ze hier op foto:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 20 Oktober 2005
helaas enkel in Italië verkrijgbaar. Nog zeldzamer zijn deze elites voor 73 mm flessen
Ik denk dat ik ze kan krijgen hier in België. Moet het nog even checken. Als je wil laat ik het je weten!
@ TS-Biker: je weet onderhand wel al dat ik jouw fiets een enorm geil ding vind! Wow... ik kan niet wachten totdat ik hem eens irl zie. Echt een prachtig exemplaar.Op de duur word ik nog een Scott fan!!
helaas enkel in Italië verkrijgbaar. Nog zeldzamer zijn deze elites voor 73 mm flessen
Ik denk dat ik ze kan krijgen hier in België. Moet het nog even checken. Als je wil laat ik het je weten!
@ TS-Biker: je weet onderhand wel al dat ik jouw fiets een enorm geil ding vind! Wow... ik kan niet wachten totdat ik hem eens irl zie. Echt een prachtig exemplaar.Op de duur word ik nog een Scott fan!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
@TS biker ik zag dat jij een andre voor vork op dr CR1 hebt als devolgende fiets
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... =1&pos=461
Wat is precies de reden? Ik vind de andere vork erg mooi met dat breder uitlopende stuk.
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... =1&pos=461
Wat is precies de reden? Ik vind de andere vork erg mooi met dat breder uitlopende stuk.
No I'm not big headed my head is just big
Quoten: Origineel geplaatst door Nils op 21 Oktober 2005
@TS biker ik zag dat jij een andre voor vork op dr CR1 hebt als devolgende fiets
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... =1&pos=461
Wat is precies de reden? Ik vind de andere vork erg mooi met dat breder uitlopende stuk.
kijk eens op de 1ste pagina, daar zie je mijn 2 scotts (waarvan 1 met originele scottvork), deze is id lichter !
@TS biker ik zag dat jij een andre voor vork op dr CR1 hebt als devolgende fiets
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... =1&pos=461
Wat is precies de reden? Ik vind de andere vork erg mooi met dat breder uitlopende stuk.
kijk eens op de 1ste pagina, daar zie je mijn 2 scotts (waarvan 1 met originele scottvork), deze is id lichter !
Scott C1 Full carbon
Prijs:
€ 1.650,00
Soort:
Racefiets
Type(naam/nummer):
C1 full carbon
Framehoogte:
58 cm
Gewicht van de fiets:
Minder dan 8 kg
Geplaatst op:
vrijdag, 07 oktober 2005 18:53
Bekeken:
466 keer bekeken.Advertentie nummer: 10656886
Omschrijving:Scott C1 full carbon: 1 jaar oud, volledig afgemonteerd met ultegra, full carbon, Xsyrium wielen, maat 58... Spotprijs: normaal 3500 euro, nu 1650 euro!!!
Adverteerder:
Naam:
Koen
E-mail:
color=#0b689badv.10656886@2dehands.be
Telefoon:
0485/309075
Plaats:
Lier color=#0b689bAlle advertenties van Koen
color=#0b689bReageer color=#0b689bBewaar deze advertentieHoort deze advertentie hier niet thuis?
dit kan dus niet denk ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prijs:
€ 1.650,00
Soort:
Racefiets
Type(naam/nummer):
C1 full carbon
Framehoogte:
58 cm
Gewicht van de fiets:
Minder dan 8 kg
Geplaatst op:
vrijdag, 07 oktober 2005 18:53
Bekeken:
466 keer bekeken.Advertentie nummer: 10656886
Omschrijving:Scott C1 full carbon: 1 jaar oud, volledig afgemonteerd met ultegra, full carbon, Xsyrium wielen, maat 58... Spotprijs: normaal 3500 euro, nu 1650 euro!!!
Adverteerder:
Naam:
Koen
E-mail:
color=#0b689badv.10656886@2dehands.be
Telefoon:
0485/309075
Plaats:
Lier color=#0b689bAlle advertenties van Koen
color=#0b689bReageer color=#0b689bBewaar deze advertentieHoort deze advertentie hier niet thuis?
dit kan dus niet denk ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No I'm not big headed my head is just big
de advertentie is deels niet helemaal eerlijk maar er bestaat wel degelijk een C1 (de foto is overigens van een show en ik weet wie de afgebeelde fiets heeft gekocht...). Scott noemde zijn frame namelijk in eerste instantie C1 tot het moment dat ze een proces van BMW verloren die claimden dat enkel hun spuuglelijke overkapte motor zo mocht heten. Sinds begin 2004 het frame dus CR1
Niet eerlijk: dit C1 frame is uit 2003 en was meteen uitverkocht dus 1 jaar is onzin (fiets kan trouwens wel goed zijn). Combinatie werd aangeboden voor zo'n 2650 Euro (enkel in Duitsland want Ned/Belgie had toen nog geen dealer). Prijs van 1650 is wel aan de lage kant dus ik zou hem eerst laten nakijken door een specialist van dit merk die de specifieke zwakke punten door en door kent.
Niet eerlijk: dit C1 frame is uit 2003 en was meteen uitverkocht dus 1 jaar is onzin (fiets kan trouwens wel goed zijn). Combinatie werd aangeboden voor zo'n 2650 Euro (enkel in Duitsland want Ned/Belgie had toen nog geen dealer). Prijs van 1650 is wel aan de lage kant dus ik zou hem eerst laten nakijken door een specialist van dit merk die de specifieke zwakke punten door en door kent.