Over de wielersport en zijn beoefenaars.

veldrijden

soffatti
Forum-lid

soffatti 18 sep 2006 20:12

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 September 2006
PS: laten we in dit topic 1 ding afspreken... we hebben het niet over doping (doe dat in een ander topic).

Goed idee !

Ik wil het hebben over de sport zelf.
De sport die ik pas sinds vorig seizoen erg ben gaan volgen. Geweldige tak van de wielersport.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 18 sep 2006 20:49

Zeg mensen: Gaat Nijs dit seizoen weer iedereen in de stront rijden, of gaan we eindelijk een beetje spanning krijgen? Of laat ik het anders stellen: Wie verwachten jullie als meest regelmatige bezetters van de plekken 2 en 3? En zullen de niet-Belgen dit seizoen weer een stapje vooruit kunnen zetten. Zag ik Stybar niet al op plekje 2?

intersantos
Forum-lid

intersantos 18 sep 2006 21:41

Ik ben ook erg benieuwd of Ben Berden zijn beloftes (of grootspraak?) vanaf januari waar gaat maken....

soffatti
Forum-lid

soffatti 18 sep 2006 22:38

Quote: Origineel geplaatst door ponsteen op 18 September 2006
Zeg mensen: Gaat Nijs dit seizoen weer iedereen in de stront rijden, of gaan we eindelijk een beetje spanning krijgen? Of laat ik het anders stellen: Wie verwachten jullie als meest regelmatige bezetters van de plekken 2 en 3? En zullen de niet-Belgen dit seizoen weer een stapje vooruit kunnen zetten. Zag ik Stybar niet al op plekje 2?

Ik hoop dat Nijs het moeilijker gaat krijgen dit seizoen anders word het weer zo'n one-man-show.

sjezer
Forum-lid

sjezer 21 sep 2006 10:26

Heeft iemand CASRAN gezien in Aalter met een dranghek? Die doet er ook alles voor om op de foto met Nijs te kunnen...  

Grapje CASRAN... Het is wel zeer triest dat het veldrijden gaat lijken op voetbal met hooligans. Binnenkort wordt het hele parcours afgezet met dubbele hekken. Moet het die kant op gaan?

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 21 sep 2006 10:38

Echt gewoon te zot voor woorden!! Waarom moet je de sport nou zo gaan lopen te verzieken?

Ik hoop voor Nys dat de schade, naast zijn gekneusde onderarm, mee valt!

jehe
Forum-lid

jehe 21 sep 2006 11:13

En ik hoop dat die man op geen enkel sport-evenement nog toegelate wordt, en dat Nijs ook zijn schorsing niet ontloopt, want hij mocht er nog altijd niet op geklopt hebben

delirium
Forum-lid

delirium 21 sep 2006 11:14

TRIESTIG!!!

Na Merckx nu Nijs....
belachelijk gewoon. 't Moet nog een vrij serieuze crash geweest zijn ook, want die fiets van Nijs is ook gereduceerd tot schroot. Op een klein fotootje op sporza zag ik dat in ieder geval de bovenbuis al doormidden gebroken was....
edit; blijkbaar is de fiets op drie plaatsen gebroken....

sjezer
Forum-lid

sjezer 21 sep 2006 11:26

Quoten: Origineel geplaatst door delirium op 21 September 2006

TRIESTIG!!!

Na Merckx nu Nijs....
belachelijk gewoon. 't Moet nog een vrij serieuze crash geweest zijn ook, want die fiets van Nijs is ook gereduceerd tot schroot. Op een klein fotootje op sporza zag ik dat in ieder geval de bovenbuis al doormidden gebroken was....
edit; blijkbaar is de fiets op drie plaatsen gebroken....

Koers kan het frame mss maken?

meeuh
Forum-lid

meeuh 21 sep 2006 11:55

wa is er gebeurd?
edit: heb het gezocht en gevonden
blijft niet bepaald veel over van dat kader

casran
Forum-lid HC

casran 21 sep 2006 13:29

Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 21 September 2006

Heeft iemand CASRAN gezien in Aalter met een dranghek? Die doet er ook alles voor om op de foto met Nijs te kunnen...  
Grapje CASRAN... Het is wel zeer triest dat het veldrijden gaat lijken op voetbal met hooligans. Binnenkort wordt het hele parcours afgezet met dubbele hekken. Moet het die kant op gaan?

Getver, dat dit net in mijn eigen dorp moest gebeuren....   Ik kon gisteren jammer genoeg niet aanwezig zijn op de veldrit. Ik ben trouwens een grote Nijs-supporter, dus dit zou ik nooit doen.
@ Koers/michael: jij bent zo'n Colnago fan. Als je wil probeer ik je voor 50 euro aan de restanten van dit frame te geraken. Dan heb je meteen voor een prikje een nieuwe Colnago bij... en betrouw je 't niet, dan kan je 'm nog steeds op Marktplaats zetten, zodat iemand anders er z'n leven op riskeert!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 sep 2006 13:42

Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 21 September 2006

En ik hoop dat die man op geen enkel sport-evenement nog toegelate wordt, en dat Nijs ook zijn schorsing niet ontloopt, want hij mocht er nog altijd niet op geklopt hebben

Heb je wel door wat je zegt? Wat is jouw reactie als er binnenkort iemand op je staat te wachten na een bocht met een dranghek zodat je keihard onderuit gaat. Ik weet 100 zeker dat je helemaal door het lint gaat en dan heb jij nog niet eens het probleem wat Nys heeft dat z'n broodwinning in gevaar komt!
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie