Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Muziek met fietsen!

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 12 okt 2006 14:24

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 11 Oktober 2006


>er is maar één echte band: TOOL
als techno goth death trash doom metal core horror punk  adept moet ik zeggen dat dit een opmerking is die in het zelfde kader valt als zeggen dat campagnolo de enige echte onderdelen groep is  (on-topic )
en big rosa (goedeavond trwns) je hebt natuurlijk helemaal gelijk ieder zijn muziek smaak....maar the eagles zijn natuurlijk een van de oorzaken geweest waarom er nu van die heerlijke razende alles platwalsende beukmetal is
profwielrenner lijkt me al een leuke bezigheid ; rock ster ook maar deathmetal drummer kun je voor mij ook in dat rijtje zetten
 


ik rijd trouwens met shimano onderdelen en campa-wielen, maw ik heb ook nog wel andere cd's op de schijf staan: CHAOS AD en ROOTS van Sepultura is ook wel lekkere intervaltraining muziek........... maar smell like teens spirit gaat er ook elk moment van de dag in, net als pearl jam, RHCP, the smashing pumpkins, muse, body count, coldplay, david bowie, the gathering, guano apes, heather nova, jeff buckley, kate bush, limp bizkit, junkie xl, live, marylin manson, michael jackson, NERD, nirvana, osdorp posse, paradise lost, the pixies, radiohead, rage against the machine, prong, rammstein, reboelje, simon and garfunkel, soulfly, tori amos, u2, anouk, urban dance squad, etc.
maar tool wordt toch het eerste grijs gedraaid!

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 12 okt 2006 23:38



 


ik rijd trouwens met shimano onderdelen en campa-wielen, maw ik heb ook nog wel andere cd's op de schijf staan: CHAOS AD en ROOTS van Sepultura is ook wel lekkere intervaltraining muziek........... maar smell like teens spirit gaat er ook elk moment van de dag in, net als pearl jam, RHCP, the smashing pumpkins, muse, body count, coldplay, david bowie, the gathering, guano apes, heather nova, jeff buckley, kate bush, limp bizkit, junkie xl, live, marylin manson, michael jackson, NERD, nirvana, osdorp posse, paradise lost, the pixies, radiohead, rage against the machine, prong, rammstein, reboelje, simon and garfunkel, soulfly, tori amos, u2, anouk, urban dance squad, etc.
maar tool wordt toch het eerste grijs gedraaid!

mooi lijstje alleen is dat kate bush en david bowie enz niet echt voor mij weggelegd, omdat het simpelweg niet snel en hard genoeg gaat ik wordt daar ontzettend zenuwachtig van, als ik na een dag hard werken en met tegen zin naar radio 538 of 3 fm heb moeten luisteren (collega's) dan moet ik bij thuis komst ff relaxen met een cdtje van metallica of iets dergelijks anders is de kans gewoon heel groot dat ik sjaggie wordt/blijf van al dat comerciele geouwe hoer van britney of 50cent enz. gewoon niet echt verteerbaar voor mij, maarja ik stel me maar solidair op voor mij collega's en mede mensen, ik kan tenslotte niet verwachten dat iedereen mijn muzieksmaak mooi vind haha, tool is idd ook 1 van mijn favo's en ik denk dat in de metal scene veel mensen tool echt hoog hebben staan op hun favo lijstje 
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 13 okt 2006 01:05

He tegenwoordig zijn het niet meer Briney Spears en 50cent die hoog in de Hitparade staat, maar Jan Smit.

Maar of je daar nou vrolijk van wordt.
Als ie gaar is kom ik terug

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 13 okt 2006 01:12

Quoten: Origineel geplaatst door swind op 12 Oktober 2006

He tegenwoordig zijn het niet meer Briney Spears en 50cent die hoog in de Hitparade staat, maar Jan Smit. Maar of je daar nou vrolijk van wordt.

erg zat ik wordt er iig nie vrolijk van
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 13 okt 2006 01:18

op dit moment wordt ik erg vrolijk van A DOZEN FURIES gewoon lekker recht toe recht aan snoei harde en super strakke metal, mantiz is op dit moment ook een band die veel ruimte op mijn harde schijf inneemt  cd's zijn hier nog nie te krijgen voor zover ik weet, 
yogo yogo 
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 14 okt 2006 01:43

Liar loyer mirrer for you, What's the difference?
Je moet weten door wie dit zinnetje geschreven is. Dit is gewoon DE groep voor mij. Maar ook Iron Maiden, Hammerfall, Soil, Soulfly, Dream Theater, Deep Purple, Black Sabbath, Pink Floyd, The Doors, CCR, Queensrÿche, Alice Cooper, Mötorhead, Queen, Dio, Dokken, Rammstein, Gèsman, JJ Cale, Jimi Hendrix, Krokus, Lynyrd Skynyrd, Magnus, Morcheeba, Bob Marley, Cream, Paolo Conté, UFO, Arch Enemy, US3, Def Leppard, The Darkness, System of a Down, Muse, The Datsuns, Hatebreed, Emiliana Torrini, Norah Jones, An Pierle, Billy King, Goose, Judas Priest, BB King, Tenacious D,.......Ik houd echt van alles. Enkel techno en (voor mij dan)al zo'n brol is niet aan mij besteed. Maar anders van de zwaarste Metal tot Klassiek, ik hoor het allemaal graag. Een stukse Thaikovski of Beethoven kan ik ook smaken, al moet ik daarvoor in de stemming zijn. Maar toch het liefst Hard Rock en Metal.
Excuse me while I kiss the sky

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 14 okt 2006 14:20

Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 13 Oktober 2006


Liar loyer mirrer for you, What's the difference?
Je moet weten door wie dit zinnetje geschreven is. Dit is gewoon DE groep voor mij. Maar ook Iron Maiden, Hammerfall, Soil, Soulfly, Dream Theater, Deep Purple, Black Sabbath, Pink Floyd, The Doors, CCR, Queensrÿche, Alice Cooper, Mötorhead, Queen, Dio, Dokken, Rammstein, Gèsman, JJ Cale, Jimi Hendrix, Krokus, Lynyrd Skynyrd, Magnus, Morcheeba, Bob Marley, Cream, Paolo Conté, UFO, Arch Enemy, US3, Def Leppard, The Darkness, System of a Down, Muse, The Datsuns, Hatebreed, Emiliana Torrini, Norah Jones, An Pierle, Billy King, Goose, Judas Priest, BB King, Tenacious D,.......Ik houd echt van alles. Enkel techno en (voor mij dan)al zo'n brol is niet aan mij besteed. Maar anders van de zwaarste Metal tot Klassiek, ik hoor het allemaal graag. Een stukse Thaikovski of Beethoven kan ik ook smaken, al moet ik daarvoor in de stemming zijn. Maar toch het liefst Hard Rock en Metal.

TOOL, the pot

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 14 okt 2006 18:33

Inderdaad!!!
Excuse me while I kiss the sky

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 14 okt 2006 20:29

Hier een rijtje van bands waar ik veel naar luister: Suffocation, Immolation, Novastar, Opeth, Muse, Blof, Gorefest, The Killers, Infadels, Rotten Sound, Napalm Death, Last Days Of Humanity, Soulwax, U2, Hate Eternal, My Dying Bride, Depeche Mode, Slayer, Vader, Deranged, Bloodbath, Justin Timperlake, A Perfect Circle, Anata, Behemoth, Bolt Thrower, Cannibal Corpse, The Scene, Nelly Furtado, Cryptopsy, Danko Jones, Kaiser Chiefs, Strapping Young Lad, Katatonia, the Mars Volta, Meshuggah, Millionaire, Nasum, Gadget, Neneh Cherry, Nile, Origin, Primus, Queens Of The Stoneage, Creed, Sinister, Sick Of It All, Textures, Tool
Om er maar een paar te noemen...

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 14 okt 2006 22:14

u2 doet het bij altijd goed. Maar op de fiets dan wel nummers als Beautiful day, i will follow, in the name of love enzo.

Plaats reactie