Welk verzet op Keutenberg?
-
- Forum-lid
Reed ,m met 42/21 naar boven,hij is niet zo heel erg lang.maar ja je moet het zelf gewoon proefondervindelijk doen,een paar keer op rijden en kijken bij welk verzet je,m mooi kunt nemen.
Ga toch fietsen...
Een aantal jaren geleden ben ik de eerste keer met mijn stalen ros over de Keutenberg gereden. Ik zag een lange weg rechtdoor en ik vroeg me af wanneer de klim zou beginnen. Totdat ik ineens de weg links naast me omhoog zag gaan. Op dat moment reed ik nog met de grote plaat. Ik heb toen heel snel naar 39/21 geschakeld en met dat verzet ben ik naar boven gestoempt.
Die zogenaamde krantenbezorger op de Eyserbosweg is trouwens een wielrenner die als training met een fietstas vol met stenen naar boven rijdt.
Die zogenaamde krantenbezorger op de Eyserbosweg is trouwens een wielrenner die als training met een fietstas vol met stenen naar boven rijdt.
Begin augustus als Noordeling per ongeluk op de camping aan de voet van de Keutenber. Tent opgezet en 's avond maar eens proberen met mijn fietsje met polderverzet. Mijn kleinste verzet was 42*21 en dat kon ik wel vergeten. Dat 22 procent stuk haalde ik trouwens nog wel net.
De volgende dag een kleinere cassette laten plaatsen. Met 42*26 kwam ik (108kg) net zwoegend boven.
De volgende dag een kleinere cassette laten plaatsen. Met 42*26 kwam ik (108kg) net zwoegend boven.
Het is met de goede verzet , een kwestie van doorzetten . Het zit meestal tussen de oren , je kunt meestal net iets meer . Als je echt kramp krijgt dan is het tijd om af te stappen .
Vorige week reed een gezin , 2 ouders met kleien kinderen , allemaal fietsend naar boven .
Vorige week reed een gezin , 2 ouders met kleien kinderen , allemaal fietsend naar boven .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Gisteren nog met 39x25 naar boven gereden. Dat is wel flink duwen en trekken aan de pedalen dan...