Raad de plaat
Op de foto staat Travis Brown met een prototype van een Trek met een 26" voorwiel en een 29" achterwiel. Verder is het een single speed.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quote: Origineel geplaatst door Fust op 01 September 2005
Heeft die fiets twee verschillende formaten wielen? Of vertekend de foto?
Precies! Als dat mode gaat worden, moeten ze wel het regelement gaan aanpassen.
Quote: Op de foto staat Travis Brown met een prototype van een Trek met een 26" voorwiel en een 29" achterwiel. Verder is het een single speed.
Alleen dan andersom, 29" voorwiel, met het idee dat de fiets stabieler wordt op snelle pistes.
Toch makkelijker dan ik dacht, wie heeft de volgende?
Quote: Op de foto staat Travis Brown met een prototype van een Trek met een 26" voorwiel en een 29" achterwiel. Verder is het een single speed.
Alleen dan andersom, 29" voorwiel, met het idee dat de fiets stabieler wordt op snelle pistes.
Toch makkelijker dan ik dacht, wie heeft de volgende?
Quoten: Origineel geplaatst door Maatchen op 01 September 2005
Alleen dan andersom, 29" voorwiel, met het idee dat de fiets stabieler wordt op snelle pistes.Toch makkelijker dan ik dacht, wie heeft de volgende?
Oeps, de cijfertjes omgedraaid in mijn euforie.
Alleen dan andersom, 29" voorwiel, met het idee dat de fiets stabieler wordt op snelle pistes.Toch makkelijker dan ik dacht, wie heeft de volgende?
Oeps, de cijfertjes omgedraaid in mijn euforie.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Jemig, nauwelijks te zien zeg, komt ook doordat het a. wiel naar je toe gekeerd staat.
In principe post de plaat-rader een nieuwe RdP.
Het liefst ergens uploaden zodat je niet fijn de foto kan traceren.
In principe post de plaat-rader een nieuwe RdP.
Het liefst ergens uploaden zodat je niet fijn de foto kan traceren.
Ik weet een leuke opgave, maar dan moet ik thuis wel even een fotootje maken (vanavond). Even geduld dus. [Il Grasso start een pauze muziekje]
-
- Forum-lid
Hmmm
*probeert zich Grasso's rijwielstal voor de geest te halen*
*probeert zich Grasso's rijwielstal voor de geest te halen*
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 01 September 2005
Jemig, nauwelijks te zien zeg, komt ook doordat het a. wiel naar je toe gekeerd staat.In principe post de plaat-rader een nieuwe RdP.Het liefst ergens uploaden zodat je niet fijn de foto kan traceren.
Vandaar dat ik ook schreef, "niet spieken hè", een beetje zelfbeheersing bij zo'n luchtig topic mag toch wel.
Maar misschien weer eens een album ergens openen.
Jemig, nauwelijks te zien zeg, komt ook doordat het a. wiel naar je toe gekeerd staat.In principe post de plaat-rader een nieuwe RdP.Het liefst ergens uploaden zodat je niet fijn de foto kan traceren.
Vandaar dat ik ook schreef, "niet spieken hè", een beetje zelfbeheersing bij zo'n luchtig topic mag toch wel.
Maar misschien weer eens een album ergens openen.
Nieuwe opgave
Het plaatje:
3 vragen:
Wat zie je op bovenstaande foto?
Waarvoor wordt het gebruikt?
Wie is de fabrikant?
Het plaatje:
3 vragen:
Wat zie je op bovenstaande foto?
Waarvoor wordt het gebruikt?
Wie is de fabrikant?
-
- Forum-lid HC
lijkt op een naaf. Is het een naaf met een muziekje erin zodat je echt een leuk geluid in de naaf hebt?