Ik vind het idee van een petje ook wel leuk (al heb ik er geen). Maar ik zie tijdens mijn ritten vrijwel nooit iemand ermee rijden. Misschien is dit buiten de randstad anders.paul@blueOn bike schreef:Als ik de reacties over de petjes lees dan is dit echt een item dat je wel leuk vind of niet.
Volgens mij kun je er alleen goed mee scoren als je er de amerikaanse markt mee opgaat. Daar zijn ze echt populair.
Ongetwijfeld kosten petjes relatief weinig om te maken en is de winstmarge groot. Het gaat mij meer om de focus. Meer producten is minder focus, dus minder aandacht voor elk individueel product. Ik heb liever een fabrikant die een paar dingen echt goed doet, dan veel dingen bijna goed.In mijn ogen zijn er toch voldoende voorstanders om hier energie in te stoppen ook omdat dit item minder kostbaar is dan de andere kleding stukken, weinig beschikbaar is via andere kanalen en historie heeft.
Ik ben benieuwd.Daarnaast denk ik een vorm aan te kunnen bieden die nog niet op die manier bestaat.
Interessant, ik kreeg een keer aan het begin van een rit een vuiltje midden op de lens. 90 km je ergeren. Grrr.bijvoorbeeld een rits aan het eind van je mouw waarin schoonmaakdoekje gestikt zit voor de brildragende onder ons.
Let er wel op dat het doekje zweetvrij moet zijn, anders wordt het alleen maar erger.