Bianchi forumrit...
Ik ga de route nog even goed napluizen, heb een bestandje gekregen dat als basis moet dienen en daar moet ik nog wat aanpassingen op maken. Ik denk dat we op een 90-95km uitkomen, maar kan dat uiteraard naar wens nog wat aanpassen. Ik ga hem nog steeds rijden, hoor graag allereerst wie er mee gaat. Oorspronkelijke datum blijft behouden. Start om 10u, 10:30u of 11u afhankelijk van respons hier.
Forumrit gaat dus door op oorspronkelijke locatie: bij station Amsterdam Sloterdijk, op oorspronkelijke datum 12 mei a.s. Tijd af te spreken tussen 10 en 11u. Afstand 90-100km.
Wie doet er mee? Ik rijd hem sowieso.
1. Borrelli (928 T-cube)
2. Plantagenet
3.
Forumrit gaat dus door op oorspronkelijke locatie: bij station Amsterdam Sloterdijk, op oorspronkelijke datum 12 mei a.s. Tijd af te spreken tussen 10 en 11u. Afstand 90-100km.
Wie doet er mee? Ik rijd hem sowieso.
1. Borrelli (928 T-cube)
2. Plantagenet
3.
- plantagenet
- Forum-lid
Prima, ik doe mee. Vandaag mijn eerste kleine (=20 km) rondje op mijn Bianchi gereden....voelde prima. Is de weersconditie nog van invloed, dwz wil je afgelasten bij regen?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Dan fiets ik met je mee.
Mocht je hulp nodig hebben bij de organisatie (klankborden/proefrijden etc.), dan draag ik graag mijn steentje bij.
Mocht je hulp nodig hebben bij de organisatie (klankborden/proefrijden etc.), dan draag ik graag mijn steentje bij.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
- plantagenet
- Forum-lid
Ok, dan wordt het dus:
1. Borrelli (928 T-cube)
2. Plantagenet (Bianchi Impulso)
3. Bluebird (.....)
4. ........
1. Borrelli (928 T-cube)
3. Bluebird (.....)
4. ........
- urdvurk1.1
- Forum-lid
Zeer goed!
1. Borrelli (928 T-cube)
3. Bluebird (FG Lite DL)
4. urdvurk1.1 (Via Nirone 7)
5. ...
1. Borrelli (928 T-cube)
3. Bluebird (FG Lite DL)
4. urdvurk1.1 (Via Nirone 7)
5. ...
- plantagenet
- Forum-lid
Sorry dames en heren. Ik heb de (verschoven) verjaardag van mijn zoon over het hoofd gezien....die hebben we gepland staan op 12 mei. Ik ben er dus helaas niet bij. Een volgende/andere keer beter! In ieder geval veel plezier gewenst.
1. Borrelli (928 T-cube)
2. Bluebird (FG Lite DL)
3. urdvurk1.1 (Via Nirone 7)
4. Loekie76 (Bianchi FG Lite 2009)
1. Borrelli (928 T-cube)
2. Bluebird (FG Lite DL)
3. urdvurk1.1 (Via Nirone 7)
4. Loekie76 (Bianchi FG Lite 2009)
Inmiddels heb ik andere plannen. Toch jammer.
Maar veel plezier samen.
Maar veel plezier samen.
Bovenstaande in maps gegooid: http://g.co/maps/sk3u5" onclick="window.open(this.href);return false;plantagenet schreef:Als iemand dat zou willen, is er in Zaandam-zuid (T-splitsing provinciale weg/hemkade), vlakbij de Hempont, volop gratis parkeergelegenheid. Vanaf de pont naar Sloterdijk is een zeer klein stukje.
Dus bij deze parkeren geregeld?! Eventueel kan ik nog een locatie aangeven voor mensen die van andere richtingen komen?