Ervaring webshops
Bikecomponents is super rap tegenwoordig inderdaad (en met DHL gaat het bij mij eigenlijk altijd gewoon goed gelukkig). Ik bestel de laatste tijd heel regelmatig via Mantel, ben ik zeer tevreden over (prijs, assortiment, snelheid én aftersales). Wacht nu op een pakketje van wiggle. Gratis verzenden vanaf 45 euro, wat natuurlijk mooi is, maar geen track en trace, waardoor het maar gokken is wanneer het pakketje aankomt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mijn ervaring is dat de standaard verzendmethode (Royal Mail) zoals gebruikt door Wiggle er vanuit Engeland altijd net iets langer over doet dan de "vasteland" aanbieders.53x11 schreef:Bikecomponents is super rap tegenwoordig inderdaad (en met DHL gaat het bij mij eigenlijk altijd gewoon goed gelukkig). Ik bestel de laatste tijd heel regelmatig via Mantel, ben ik zeer tevreden over (prijs, assortiment, snelheid én aftersales). Wacht nu op een pakketje van wiggle. Gratis verzenden vanaf 45 euro, wat natuurlijk mooi is, maar geen track en trace, waardoor het maar gokken is wanneer het pakketje aankomt.
Maandag bestellen en met een beetje geluk nog op vrijdag geleverd. Maar het is al enkele keren net na het WE geweest ook.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, gaat ook eigenlijk altijd goed, maar pakketjes versturen zonder volgsysteem is niet helemaal meer van deze tijd IMHO. (Toegegeven: als je bereid bent ervoor te betalen, dan is T&T wel mogelijk, maar dat is eigenlijk alleen voor grote bestellingen interessant, en wiggle is in lang niet alles de goedkoopste)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
havana schreef:Prima ervaring met all4bikes.be (niet te verwarren met all4bikes.nl). Zo ongeveer de enige plek waar een 10 ml flesje loctite 641 te bestellen was. Verzendkosten vanuit BE naar NL zijn heel redelijk. Binnen 2 dagen in huis, gewoon met briefpost.
Volgende keer de 250ml versie bestellen. Dan heb je in ieder geval genoeg voorraad (en gratis verzenden). Wel even je vakantiegeld deels apart zetten
Previous name Jansen01
Met Rapha blijf ik ook alleen maar goede ervaringen hebben; bijzonder snelle levering. Ze gebruiken DHL en daar heb ik tot dusver geen enkel probleem mee. Ik kies nooit voor Express Delivery (+ €10) omdat ik Standard al bijzonder snel vind. Niet te vaak bestellen en de sale in de gaten houden, anders word je arm.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mantel is idd ook erg goed!!
Less is bore
Wat zijn jullie ervaringen met http://www.basicbikeparts.nl/ ?
Dit is met zekerheid m'n laatste BB30-frame dus ik heb weinig aan 250 mljansen2.0 schreef:havana schreef:Prima ervaring met all4bikes.be (niet te verwarren met all4bikes.nl). Zo ongeveer de enige plek waar een 10 ml flesje loctite 641 te bestellen was. Verzendkosten vanuit BE naar NL zijn heel redelijk. Binnen 2 dagen in huis, gewoon met briefpost.
Volgende keer de 250ml versie bestellen. Dan heb je in ieder geval genoeg voorraad (en gratis verzenden). Wel even je vakantiegeld deels apart zetten
Overigens bleek het gekraak gewoon vuil, dus met de crank demonteren, schoonmaken en weer monteren was het probleem opgelost. Gelukkig, loctite blijft toch een paardenmiddel !
-
- Forum-lid
Ik weet niets over de levering maar wel iets over prijzen die Cool Blue (fietscomputertjes, navigatie e.d.) voor sommige producten rekent:
http://www.fietscomputerstore.nl/produc ... -stuk.html
een simpele knoopcel (batterij) voor maar ...... 13 euro. In de bouwmarkt koop je die voor 2 - 3 euro.
http://www.fietscomputerstore.nl/produc ... -stuk.html
een simpele knoopcel (batterij) voor maar ...... 13 euro. In de bouwmarkt koop je die voor 2 - 3 euro.
Marcel
-
- Forum-lid