GIOS forumrit 13 mei 2012, Haastrecht
Met de weersverwachting wil je niet andersbluv107 schreef:Daar hoort een wollen koerstrui bij!
-
- Forum-lid
Lekker!Gastheerg schreef:Het wapen voor zondag is klaar:
Maar wat als het droog blijft?
Een Blue Marlin moet je niet te lang op het droge houden..
Een Blue Marlin moet je niet te lang op het droge houden..
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Die Blue Marlin is nog niet nat geworden, is het blijkbaar dit jaar toch af en toe droog geweest
Ik heb net weer een nieuwe deelnemer op de lijst mogen zetten: Patrick Deijkers met een Gios Compact Pro uit 2002. Wij geven echt invulling aan de kreet "meer blauw op straat". Ik verwacht gezien de veelbelovende weersvoorspellingen nog wel een paar definitieve inschrijvingen van Gios bezitters die nu nog op de lijst 'concrete belangstelling' staan.
Ik heb net weer een nieuwe deelnemer op de lijst mogen zetten: Patrick Deijkers met een Gios Compact Pro uit 2002. Wij geven echt invulling aan de kreet "meer blauw op straat". Ik verwacht gezien de veelbelovende weersvoorspellingen nog wel een paar definitieve inschrijvingen van Gios bezitters die nu nog op de lijst 'concrete belangstelling' staan.
Ik zie dat het zondag niet gaat waaien. Kunnen we voor drie uur aan het bier zitten!
-
- Forum-lid
De weersvoorspellingen voor zondag a.s. zijn erg goed en lijken ook betrouwbaar. Weinig wind, een zonnetje en rond de 14 graden.
Frank de Wijs met een prachtige Cinquantenario heeft zijn deelname net bevestigd en is deelnemer 20.
. . .
Frank de Wijs met een prachtige Cinquantenario heeft zijn deelname net bevestigd en is deelnemer 20.
. . .
Toch maar een zonnebril mee..Inderdaad weinig wind. Zeker in een volle bus Gios.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zitten nu 27mm PR bandje op m'n Gios maar ik ga er nog even een paar smalle snelle rollers op zetten. Ga ik nodig hebbenCervino schreef:Inderdaad weinig wind.
-
- Forum-lid
Ik heb hier inderdaad iets klaar staan met met hoge wielen..