Fiets november
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Materialist"]onbegrijpelijk, het lijkt redactioneel beleid om een niet verkopend tijdschrift te maken[/quote]
Bekijk het eens vanuit het oogpunt van de abonnee's. Zitten die er op te wachten dat een frame 2 of 3 keer getest en besproken wordt.
Daarnaast zitten er geen wereld schokkende verschillen tussen raceframes, het verschil zit vooral in value for money.
Bekijk het eens vanuit het oogpunt van de abonnee's. Zitten die er op te wachten dat een frame 2 of 3 keer getest en besproken wordt.
Daarnaast zitten er geen wereld schokkende verschillen tussen raceframes, het verschil zit vooral in value for money.
-
- Forum-lid
De informatieve waarde van het blad gaat een stuk omhoog wanneer je de frames naast elkaar zet, alles tegelijk op dezelfde moment vergelijkend getest. De Duitse bladen doen dat al jaren maar die hebben ook een flinke concurrentie onderling. Kijk eens bij Bruna in de rekken de helft van de bladen komt uit Duitsland.
Ik denk dat je voorzichtig moet zijn om te stellen dat je weet wat de lezer wil. Nogal wat bladen verdwijnen omdat de reactie denkt te weten wat de lezer wil en dan blijkt het toch anders te zijn.
Ik denk dat je voorzichtig moet zijn om te stellen dat je weet wat de lezer wil. Nogal wat bladen verdwijnen omdat de reactie denkt te weten wat de lezer wil en dan blijkt het toch anders te zijn.
Do kin der mar druk mei weze
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alsof de Duitse bladen zo goed zijn?
Een blad wat vrijwel altijd een duitser als testwinnaar kiest staat voor mij op hetzelfde niveau als de Telegraaf.
Een blad wat vrijwel altijd een duitser als testwinnaar kiest staat voor mij op hetzelfde niveau als de Telegraaf.
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Alsof de Duitse bladen zo goed zijn?
Een blad wat vrijwel altijd een duitser als testwinnaar kiest staat voor mij op hetzelfde niveau als de Telegraaf.[/quote]
De Duitse bladen lees ik toch heel wat liever dan Fiets.
Een blad wat vrijwel altijd een duitser als testwinnaar kiest staat voor mij op hetzelfde niveau als de Telegraaf.[/quote]
De Duitse bladen lees ik toch heel wat liever dan Fiets.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, de Telegraaf heeft ook nog heel wat lezers
Less is bore
-
- Forum-lid
Je magazine
Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.
Dit staat boven het topic
Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.
Dit staat boven het topic
-
- Forum-lid
Laten we er geen spitting contest van maken
Ik denk dat een vergelijkende test veel extra lezers zal trekken
Niet? Ook goed
Ik denk dat een vergelijkende test veel extra lezers zal trekken
Niet? Ook goed
- daniel1975
- Forum-lid HC
HUH????? Hier snap ik niks van.
Ik [Quote] Freerider en ineens is bovenstaande post van Freerider ge-edit door mij :S
Korte samenvatting: in Fiets #1 komt een test met meerdere kleine merken. De fotos zijn al gemaakt.
Ik [Quote] Freerider en ineens is bovenstaande post van Freerider ge-edit door mij :S
Korte samenvatting: in Fiets #1 komt een test met meerdere kleine merken. De fotos zijn al gemaakt.
Less is bore