Fulcrum Racing Quattro / Racing 4
@apoz inmiddels opgelost de problemen met je naaf (stroef lopen) ? Ben erg benieuwd
Of iemand anders problemen met speling en opgelost ?
Of iemand anders problemen met speling en opgelost ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
-
- Forum-lid
Ook van plan om deze wielen te kopen, de looks van dit wiel zijn gewoon top ... Echter brengen de "negatieve" gebruikers ervaringen mij aan het twijfelen ... De wielen kosten zo,n 240 euro (cx versie bij Hopmans) zijn ze het waard of maar "gewoon" de R5 kopen ?
Heb de wielen nu bijna het hele seizoen gebruikt. Bevallen gewoon goed. Ik had in het begin wat problemen met de speling, en het remmen, maar deze zijn nu verholpen. Ik ben geen voorzichtige rijder, en geef de wielen er best van langs. Maar tot op heden geen problemen meer gehad!
Zal ook wel 120kg zijn zou me geen zorgen daar over maken.Peet68 schreef:Iemand een idee hoe zwaar de berijder van deze wielen max mag zijn?
Vind wel gegevens van de 7/5 en 3 terug (108kg) maar niks van de Quattro.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Bij mij op de fietsclub rijdt er een lid met deze Quattro wielen hij weegt over de 100 kg.
En is geen voorzichtige rijder tilt echt zijn kont niet van zadel bij oneffenheid of drempel.
Rijdt ook er mee in Limburgse heuvels.
Wielen geven nog geen krimp na een jaar
En is geen voorzichtige rijder tilt echt zijn kont niet van zadel bij oneffenheid of drempel.
Rijdt ook er mee in Limburgse heuvels.
Wielen geven nog geen krimp na een jaar
Even een vraag over deze wielen..
Voor mijn cube agree ben ik op zoek naar een upgrade van mij Vista sl wielen.
Ik was na het zien van de quattro's bijna verkocht, echt een heel mooi setje wielen!
Nu vraag ik me af in hoe verre deze wielen echt een upgrade zijn ten opzichte van de vista sl behalve de looks?
Het gewicht is bijna gelijk, de fulcrum's zijn zelf iets zwaarder...
Gr. Pepijn
Voor mijn cube agree ben ik op zoek naar een upgrade van mij Vista sl wielen.
Ik was na het zien van de quattro's bijna verkocht, echt een heel mooi setje wielen!
Nu vraag ik me af in hoe verre deze wielen echt een upgrade zijn ten opzichte van de vista sl behalve de looks?
Het gewicht is bijna gelijk, de fulcrum's zijn zelf iets zwaarder...
Gr. Pepijn
Cube agree pro 2010
Geen idee van beide velgen, maar volgens mij is gewicht niet het enige wat een "upgrade" kan zijn. Er zijn meer factoren die bijdragen of het een upgrade is. (stijfheid, naven, etc.)
Wat mooi is, dat staat al zeker los van of het een upgrade is of niet
Wat mooi is, dat staat al zeker los van of het een upgrade is of niet
Ja helemaal waar, zo zouden ze meer aerodynamisch moeten zijn en hebben ze wat betere naven.
Het gaat er om dat ik echt iets heb waar ik lang mee vooruit kan. Ik gebruik de wielen zomer en winter voor langere ritten en toertochten met soms wat klim werk, misschien toch iets erbij leggen en de fulcrum racing 3 aanschaffen?
Het gaat er om dat ik echt iets heb waar ik lang mee vooruit kan. Ik gebruik de wielen zomer en winter voor langere ritten en toertochten met soms wat klim werk, misschien toch iets erbij leggen en de fulcrum racing 3 aanschaffen?
Cube agree pro 2010