Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Koga of Cannondale; lastige keuze.

RelicBert
Forum-lid

Gebruikersavatar RelicBert 17 mei 2013 20:57

Heren,

Dank voor de gelukwensen. :)

Het is echter nog even afwachten tot woensdag. Wanneer ik de fiets in mijn bezit heb zal ik zeker een foto plaatsen. Het blijft nog wel even een spannend gevoel, al heb ik wel het idee een juiste beslissing te hebben genomen, mede dank zij jullie inbreng!

Afstelling, spacers e.d. ga ik gewoon even afwachten; ik vertrouw op de FM en mijn eigen gevoel. (De FM sprak vanochtend met een kennersblik: Je hebt niet hele lange benen en in verhouding een lang bovenlichaam . . .)

Voorlopig wens ik jullie allen prettige Pinksterdagen, al laat het weer waarschijnlijk te wensen over.

Wordt (zeker) vervolgt.

Gr.
Bert

materialist
Forum-lid

materialist 17 mei 2013 21:41

Het is wel jammer dat Daniel in vrijwillig exile gegaan is. Was het serieus?

materialist
Forum-lid

materialist 17 mei 2013 22:24

daniel1975 schreef:Bert, er zit al twee dagen een ongelezen PB in je inbox :)
Hoe weet jij dat? Wat kan jij wat wij niet kunnen? Is dit een soort big brother waar ik me ongerust over moet maken?

materialist
Forum-lid

materialist 17 mei 2013 22:25

sigur-ros schreef:Ik vind de synapse in zwart wit wel een hele deftige fiets! En je hebt geen 'last' van een spacertoren

http://www.cannondale.com/2013/bikes/ro ... t-crankset
De Synapse carbon koppelt het vederlichte gewicht en de bliksemsnelle acceleratie van onze pure racefietsen aan een iets rechtere zitpositie, een stabiel sturende performance geometrie en het comfort van ons SAVE PLUS microveersysteem. Het resultaat is een fiets die de scherpte en hardheid van een lange dag in het zadel vermindert zonder de sportieve insteek op te offeren.
Tsja, ik wil ook wel zoon microveer, na een dag fietsen

Maar eerlijk is eerlijk er is nog nooit een slechte cannondale fiets gemaakt al vind ik de argumentatie voor de comfort fietsen heel speciaaal
Met een kortere bovenbuis en een maatje groter ben je er ook en dan heb je een superstrakke fiets
Laatst gewijzigd door materialist op 17 mei 2013 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 17 mei 2013 22:32

materialist schreef:
Hoe weet jij dat? Wat kan jij wat wij niet kunnen? Is dit een soort big brother waar ik me ongerust over moet maken?
Stuur mij maar een pb. Dan zal ik hem niet binnen 2 dagen openen en dan weet je, dat @daniel1975 geen 007 is...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

materialist
Forum-lid

materialist 17 mei 2013 22:34

flores schreef:
materialist schreef:
Stuur mij maar een pb. Dan zal ik hem niet binnen 2 dagen openen en dan weet je, dat @daniel1975 geen 007 is...
Dat ik paranoia ben wil niet zeggen dat ze me niet achterna zitten. quote

Goed, goed dat kan

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 17 mei 2013 22:40

Geen bang, een pb kan niet tikken en er zit geen poeder op hoor. Sorry @Lscmt en Bert, we ontsporen weer...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

RelicBert
Forum-lid

Gebruikersavatar RelicBert 17 mei 2013 23:32

Nou ja, houd dit topic in elk geval "levend" :mrgreen:

Remco H
Forum-lid

Remco H 20 mei 2013 16:53

Koga of Cannondale. Het is dus Cannondale geworden.
Nou is me niet helemaal duidelijk waarom de keuze van RelicBert op de Cannondale is gevallen. Het lijkt er voor mij een beetje op dat het zit in: Cannondale werd door de forummers alhier aangeprezen, RelicBert kreeg de gelegenheid om op een Cannondale te rijden.
havana schreef:De keuze tussen Koga en Cdale zou voor mij een hele makkelijke zijn. Beetje als kiezen tussen Dacia en Audi :D
havana schreef:Tjsa, voor mij heeft zo'n Koga de uitstraling van Dacia. Dat doet niets af aan de kwaliteit hoor (net zoals dat een Dacia een prima auto is). Om die reden zou ik ook nooit iets van Agu kopen.
Wat een ongelofelijke onzin! Echt, ik verbaas me erover hoe een mens zoiets kan schrijven.
Het komt mij een beetje voor als: als het niet buitenlands is, kan het niks wezen.

Toevallig heb ik afgelopen weekend kleding van Agu gekocht, maar dat dat slecht zit? Nee, absoluut niet. Prima spul als je het mij vraagt.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 20 mei 2013 17:34

Iemands MENING afdoen als onzin, LOL :D Volg eens een cursus begrijpend lezen vriend. Ik heb nergens beweerd dat Agu en Koga slechte spullen maken, alleen dat ik vind dat er een stoffig bejaardenimago omheen hangt.

bladejanjmagic
Forum-lid

bladejanjmagic 20 mei 2013 17:43

Agu en Koga slechte spullen maken, alleen dat ik vind dat er een stoffig bejaardenimago omheen hangt.[/quote]

Dat heb ik nou met Cannondale..... 8-)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 20 mei 2013 17:47

Dat is prima, imago is persoonsgebonden. Overigens mag Jan Janssen ook in mijn rijtje ;)

Plaats reactie