Klopt in zoverre dat alle contracten die waren gesloten met renners toen Rabobank nog sponsor was werden doorbetaald. Belkin betaald zelf de contracten die later gesloten zijn, desondanks heeft Rabobank de "zware jongens" hun salaris betaald. Waaronder Gesink en ik dacht ook Mollema.materialist schreef:Als ik de krant goed lees begrijp ik eruit dat Rabo nog tot het einde van het jaar 2014 betaald.
Belkin heeft nog niets betaald lijkt het. Misleiding van de rabo bank? Ik gun het de rabo wel, voor de ploeg is het sneu
Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
-
- Forum-lid
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Volgens Raymond Kerkhof van de Telegraaf betaalde rabo de doorlopende contracten en dat waren in totaal 80 procent van al salarisgelden. Mensen achter de schermen horen hier ook allemaal bij maar die verdienen uiteraard minder dan de renners.
Tel maar uit. 30 renners plus een heel zwikkie mechaniekers, masseurs, ploegleider, logistieke mensen etc. Denk dat je dan over 60-70 man spreekt in totaal. Als blijkt dat nu nog maar 7/9 renners vastliggen heeft rabo al die anderen betaald. Naar verluid 6 miljoen dit jaar nog.
Tel maar uit. 30 renners plus een heel zwikkie mechaniekers, masseurs, ploegleider, logistieke mensen etc. Denk dat je dan over 60-70 man spreekt in totaal. Als blijkt dat nu nog maar 7/9 renners vastliggen heeft rabo al die anderen betaald. Naar verluid 6 miljoen dit jaar nog.
-
- Forum-lid
Tel al die televisie minuten eens bij elkaar op, ze waren elke dag uren in beeld. En dan uitstappen als ze zelf moeten betalen? Even graaien en weg zijn ze. De hele ploeg weer in rep en roer. Ik hoop dat er een rel uitbreekt in de social media
Laatst gewijzigd door materialist op 18 jun 2014 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
+1 Het is gewoon cheap!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Zo gaat dat. Ik vind het rot voor al die wielrenners hier in de buurt die een belkin outfit hebben, en dat zijn er nogal wat.
Kan Rabo niet bewoon terug, zeggen ze allebei een keer welgemeend sorry en weer verder.
Kan Rabo niet bewoon terug, zeggen ze allebei een keer welgemeend sorry en weer verder.
+1 maar dat kunnen alleen ECHT grote mannen
Waarom ING niet? Die hebben straks voldoende cash nu ze van Nationale Nederlanden af zijn.
-
- Forum-lid
Vergeet niet: bonussen, boetes wegens onrechtmatighandelen en juridische kosten ter voorkoming van strafvervolging
In Spanje worden de voetbalclubs ook overeind gehouden met leningen van banken die op hun beurt weer met onze belastingcenten overeind worden gehouden, dus wat dat betreft is de een bedragje om een wielerploeg te sponsoren dan wel door de vingers te zien
Bijzonder asociaal van Belkin, achteraf hebben ze ontzettend listig misbruik gemaakt van de situatie. Wie was die Nederlandse topman bij Belkin ook alweer die weleens op tv is geweest bij de lancering van team Belkin? Die zal wel een behoorlijke bonus verdiend hebben. Ik laat voortaan alles waar Belkin, Linksys, WeMo op staat in ieder geval links liggen.