Nieuwe wielset, Fulcrum 1 of toch handgespaakt?
-
- Forum-lid
Niemand die me kan helpen met de invoerder van Pacenti?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Waarschijnlijk is er geen, maar bestellen de wielbouwers de velgen zelf bij Pacenti.
De website zegt niets over distributeurs. Neem anders contact met ze op of vraag het de wielbouwers.
De website zegt niets over distributeurs. Neem anders contact met ze op of vraag het de wielbouwers.
Waarom plaats je dit in dit topic overigens... O.a. Jelle van Singlespeed verkoopt Pacenti SL23 velg, maar ze zijn wel duur. Verder zijn er genoeg wielbouwers die er ook aan kunnen komen, zoals Wheeltec.platformer schreef:Niemand die me kan helpen met de invoerder van Pacenti?
-
- Forum-lid
Zover ik weet is wheel-tec op het moment de enige die ze verkoopt
Je kunt bestellen bij bikeLugs.com , lijkt de winkel van piacenti
Goedkoop zijn de velgen niet
edit single speed dus ook
Je kunt bestellen bij bikeLugs.com , lijkt de winkel van piacenti
Goedkoop zijn de velgen niet
edit single speed dus ook
En daar gaan we weer ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Wie heeft dan ervaring met Record naven???.
Ik kon het mede dankzei jullie niet laten om Zoran eens te mailen en as ik dan zie wat een paar Xlight velgen met Record naven kosten ben ik bijna geneigd om direct JA te zeggen.
Jullie mogen het rustig weten een setje met dus Record naven en Xlight velgen 32/32 spaaks kost nog geen 450euro
Als je dan ziet wat een paar Shamals kosten en zelfs Eurus vraag ik mezelf af of het de meerprijs wel waard is.
Aan de andere kant denk ik namelijk ook weer van ach ik bestel die Shamal wielen want dat ziet er ook wel stoer uit in de De Rosa.
Ik vind zelf ook wel dat z`n fiets een paar dure wielen mag hebben maar nog geen 450euro is natuurlijk geen geld.
Als ik Zoran mag geloven doen die wielen echt wel mee ten opzichte van Shamal want die zouden lichte naven hebben maar relatief zware velgen wat het acceleren beduidend langzamer maakt.
Ik heb nog wel tot de kerst om te bestellen maar als de aanbiedingen komen wil ik toch wel iets gaan kopen en een halve fiets in mijn woonkamer ziet ook niet uit dus hij mag in feite wel klaar zijn![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Wie heeft dan ervaring met Record naven???.
Ik kon het mede dankzei jullie niet laten om Zoran eens te mailen en as ik dan zie wat een paar Xlight velgen met Record naven kosten ben ik bijna geneigd om direct JA te zeggen.
Jullie mogen het rustig weten een setje met dus Record naven en Xlight velgen 32/32 spaaks kost nog geen 450euro
Als je dan ziet wat een paar Shamals kosten en zelfs Eurus vraag ik mezelf af of het de meerprijs wel waard is.
Aan de andere kant denk ik namelijk ook weer van ach ik bestel die Shamal wielen want dat ziet er ook wel stoer uit in de De Rosa.
Ik vind zelf ook wel dat z`n fiets een paar dure wielen mag hebben maar nog geen 450euro is natuurlijk geen geld.
Als ik Zoran mag geloven doen die wielen echt wel mee ten opzichte van Shamal want die zouden lichte naven hebben maar relatief zware velgen wat het acceleren beduidend langzamer maakt.
Ik heb nog wel tot de kerst om te bestellen maar als de aanbiedingen komen wil ik toch wel iets gaan kopen en een halve fiets in mijn woonkamer ziet ook niet uit dus hij mag in feite wel klaar zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Wielset is trouwens op papier 145gr zwaarder dan de Shamal set , weet dan niet of ze met of zonder spanners gewogen zijn gok de Shamal zonder maar de set van Zoran heb ik geen idee van.
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als ik een setje laat spaken is de keuze voor Record naven om 2 redenen , bij campa weet je gewoon het is degelijk en ik wil op de fiets zoveel mogelijk campa materiaal hebben
Die 70gram extra ten opzichte van de andere naven die Zoran aanbied neem ik dan weer graag voor lief.
Dit is de sticker zoals Zoran hem erop kan zetten ipv z`n standaard stickers.
![Afbeelding](http://img22.imageshack.us/img22/9383/wo7r.jpg)
Het is een nog een beetje het looks verhaal of ik het ga doen ja of nee , ik had eigenlijk al een setje Shamal wielen ingecalculeerd dus de hogere prijs van Shamal wielen maakt me nog niks uit.
Maar misschien dat z`n setje van Zoran gewoon wel beter is en de looks zijn volgens mij ook helemaal niet verkeerd
Die 70gram extra ten opzichte van de andere naven die Zoran aanbied neem ik dan weer graag voor lief.
![Afbeelding](http://img22.imageshack.us/img22/9383/wo7r.jpg)
Het is een nog een beetje het looks verhaal of ik het ga doen ja of nee , ik had eigenlijk al een setje Shamal wielen ingecalculeerd dus de hogere prijs van Shamal wielen maakt me nog niks uit.
Maar misschien dat z`n setje van Zoran gewoon wel beter is en de looks zijn volgens mij ook helemaal niet verkeerd
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Gaaf Peter de sticker zo op de velg,beide zijde's hetzelfde? of aan 1 kant.peter1981 schreef:Als ik een setje laat spaken is de keuze voor Record naven om 2 redenen , bij campa weet je gewoon het is degelijk en ik wil op de fiets zoveel mogelijk campa materiaal hebben
Ben benieuwd als je nieuwe race karretje af is hoe die is.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
andere kant is het zelfde alleen dan is de sticker andersom.
Dus wat wit is is zwart
Ben eigenlijk nog beetje aan het twijfelen over de looks want een paar Shamal wielen zien natuurlijk wel heel gelikt uit
En 32spaken in de handgespaakte wielen krijg je naar mijn idee al vlug de look dat het een paar cheapo wielen zijn.
En nu zullen een boel mensen roepen of denken van kwaliteit gaat boven looks maar de Shamal set is natuurlijk een geweldig goeie set en zien er super uit.
Dat G3 spaakpatroon vind ik gewoon geweldig mooi![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Dus wat wit is is zwart
Ben eigenlijk nog beetje aan het twijfelen over de looks want een paar Shamal wielen zien natuurlijk wel heel gelikt uit
En 32spaken in de handgespaakte wielen krijg je naar mijn idee al vlug de look dat het een paar cheapo wielen zijn.
En nu zullen een boel mensen roepen of denken van kwaliteit gaat boven looks maar de Shamal set is natuurlijk een geweldig goeie set en zien er super uit.
Dat G3 spaakpatroon vind ik gewoon geweldig mooi
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike