TijdstrijdersCup 2011
- robbebopper
- Forum-lid HC
En je moet het natuurlijk ook in combinatie zien met je andere sport(en). Als je nou volgende week de marathon goed loopt, krijg je toch een jaloersmakende totaalprestatie.
[quote="kaj1500"]Ik heb snel twee foto's uitgepikt.
De eerste is van een renner die volgens mij één van de drijvende krachten achter deze rit is, de tweede vind ik wel aardig gelukt.
Ik zal zsm een slideshow in elkaar flansen.
1024x681[/quote]
Hele mooie plaat Kaj1500. Het lage standpunt en de compositie; geeft m.i. precies de essentie van het evenement weer: "Eenzaam in de polder, tegen de elementen". Kan m.i. volgend jaar zo als poster gebruikt worden.
De eerste is van een renner die volgens mij één van de drijvende krachten achter deze rit is, de tweede vind ik wel aardig gelukt.
1024x681[/quote]
Hele mooie plaat Kaj1500. Het lage standpunt en de compositie; geeft m.i. precies de essentie van het evenement weer: "Eenzaam in de polder, tegen de elementen". Kan m.i. volgend jaar zo als poster gebruikt worden.
Zo en nu eerst een bavaria
[quote="surplomb"][quote="kaj1500"]Ik heb snel twee foto's uitgepikt.
1024x681[/quote]
[/quote]
helemaal met die wind molens op de achtergrond
1024x681[/quote]
[/quote]
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter
[quote="mispoes"]Hahaha, als jij nou niet vergeet dat je een wedstrijdje aan 't rijden bent, haal je dat vast ook.
Met gemak [/quote]
Haha, ja en als ik dan niet 3 dagen voor de tijdrit zwaar ga fitnessen, en wat meer train, en zo'n hippe fiets koop, en van die geile wielen, en dan ook nog zorg dat ik in shape ben om een marathon te lopen, misschien....
Met gemak [/quote]
Haha, ja en als ik dan niet 3 dagen voor de tijdrit zwaar ga fitnessen, en wat meer train, en zo'n hippe fiets koop, en van die geile wielen, en dan ook nog zorg dat ik in shape ben om een marathon te lopen, misschien....
[quote="bram21"][quote="surplomb"][quote="kaj1500"]Ik heb snel twee foto's uitgepikt.
1024x681[/quote]
[/quote]
[/quote]
Zeker en vast en ik maar denken dat de Westervoortse dijk al mooi was.
1024x681[/quote]
[/quote]
[/quote]
Zeker en vast en ik maar denken dat de Westervoortse dijk al mooi was.
Zo en nu eerst een bavaria
Ik ga hem op zeker NIET voor de poster van volgend jaar gebruiken. Want ja, de plaat is mooi, maar die renner, die kan écht niet.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ga hem wel gebruiken. Niet als poster, maar als voorbeeld voor een tekenles over verdwijnpunten/perspectief
Ik hoor ze in mijn klas al mopperen; "Nee hè, niet weer over fietsen."
Ik hoor ze in mijn klas al mopperen; "Nee hè, niet weer over fietsen."
Een leuk, ongedwongen evenement...., complimenten aan de organisatoren!
Dit was mijn eerste tijdrit die ik ooit gereden heb en wist niet wat mij te wachten stond.
Aangezien mijn doel is deel te nemen aan de "Monstertijdrit" in september was dit een goede gelegenheid om mijn nieuwe fiets te testen en het parcours te verkennen.
Na mijn start om 11.04.30 uur had ik de eerste kilometers moeite om in m'n ritme te komen en een zover mogelijke comfortabele positie op de fiets te krijgen.
Pas toen de weinige wind in het voordeel was, ging het vanzelf soepeler en kwam de snelheid er lekker in.
De uiteindelijke eindtijd van 1.10 plus met bijna een gemiddelde van 35 km/pu. stelt qua uitslag niet veel voor, maar ik ben tevreden.
Afvragend of ik harder had gekund ......, wellicht ja één kilometertje misschien, maar daags ervoor had ik nog meegedaan met een duathlon en de spieren waren nog ietwat stijf.
Nu valt er in ieder geval nog wat te verbeteren.
Wat mij betreft volgend jaar weer!
Johan
Dit was mijn eerste tijdrit die ik ooit gereden heb en wist niet wat mij te wachten stond.
Aangezien mijn doel is deel te nemen aan de "Monstertijdrit" in september was dit een goede gelegenheid om mijn nieuwe fiets te testen en het parcours te verkennen.
Na mijn start om 11.04.30 uur had ik de eerste kilometers moeite om in m'n ritme te komen en een zover mogelijke comfortabele positie op de fiets te krijgen.
Pas toen de weinige wind in het voordeel was, ging het vanzelf soepeler en kwam de snelheid er lekker in.
De uiteindelijke eindtijd van 1.10 plus met bijna een gemiddelde van 35 km/pu. stelt qua uitslag niet veel voor, maar ik ben tevreden.
Afvragend of ik harder had gekund ......, wellicht ja één kilometertje misschien, maar daags ervoor had ik nog meegedaan met een duathlon en de spieren waren nog ietwat stijf.
Nu valt er in ieder geval nog wat te verbeteren.
Wat mij betreft volgend jaar weer!
Johan
[quote="Corniel"]Ik ga hem op zeker NIET voor de poster van volgend jaar gebruiken. Want ja, de plaat is mooi, maar die renner, die kan écht niet. [/quote]
Maar Corniel, voor zo'n fotosoep-kenner als jij is dat toch heel makkelijk aan te passen?
Maar Corniel, voor zo'n fotosoep-kenner als jij is dat toch heel makkelijk aan te passen?
Slideshow op Flickr.
Ik heb de meest acceptabele foto's geselecteerd. Een aantal is echt goed gelukt, daar ben ik wel tevreden mee.
Ook de winnaar staat er prima op, alleen is die kruising niet de beste locatie met al dat straatmeubilair.
Ik heb de meest acceptabele foto's geselecteerd. Een aantal is echt goed gelukt, daar ben ik wel tevreden mee.
Ook de winnaar staat er prima op, alleen is die kruising niet de beste locatie met al dat straatmeubilair.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie foto's hoor! Ik sta er zelf ook leuk op. Ik sta er op terwijl ik je bedank voor het regelen van het verkeer, wat je er ook nog eens bij deed. Bedankt daarvoor trouwens, want dat is eigenlijk het enige gevaarlijke punt van de route.