Bakker racing
- Matthijs1973
- Forum-lid
als het op zijn eigen voorwaarden staat is het inderdaad nogal lomp om je dan zo af te wimpelen, zou er toch nog eens een belletje aan wagen en even de naam van de medewerker noteren voor de volgende keer, wellicht zit daar een stuk onduidelijkheid...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bakkertje racete gewoon door tijdens zijn schorsing onder zijn broers naam en is 2x gepakt.baron062 schreef:Dan zou ik ook geen Eddy Merckx fiets kopen....havana schreef:Paar seconden Googlen en je weet dat deze meneer bij herhaling doping nam. Notoire bedrieger dus. Ik gun hem mijn centen niet.
Had niet eens de ballen om op de blaren te zitten.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dit is ondertussen een oud verhaal.havana schreef:Eddy heeft al lang niks meer te maken met dat merk en verder heb je volkomen gelijk. Sowieso is dat merk op sterven na dood.
Van horen zeggen hoor je veel liegen.
Geen idee van waar je dit haalt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik had ook een garantiedingetje bij Bakkerracing. Opgestuurd voor eigen rekening, nieuw product ontvangen, prima. Alleen niet de verzendkosten. Naar aanleiding van dit topic er nog maar even een mailtje aan gewaagd, en de verzendkosten worden teruggestort.
Ik heb het idee dat ze wel van goede wil zijn, maar of erg chaotisch, of hun businessmodel is alleen vol te houden door je niet perse aan de wet/je eigen gebruiksvoorwaarden te houden.
Ik heb het idee dat ze wel van goede wil zijn, maar of erg chaotisch, of hun businessmodel is alleen vol te houden door je niet perse aan de wet/je eigen gebruiksvoorwaarden te houden.
-
- Forum-lid
Daar zie ik juist de humor wel van in.daniel1975 schreef:baron062 schreef:havana schreef:Paar seconden Googlen en je weet dat deze meneer bij herhaling doping nam. Notoire bedrieger dus. Ik gun hem mijn centen niet
Bakkertje racete gewoon door tijdens zijn schorsing onder zijn broers naam en is 2x gepakt.
Had niet eens de ballen om op de blaren te zitten.
Heb vroeger iets dergelijks ook wel eens gedaan.
Ik de jaren 70en 80 had ik een amateurlicentie (Is nu "elite zonder contract" ) en die gebruikte ik nauwelijks om er wegwedstrijden mee te rijden maar reed zo'n 40 veldritten in een seizoen.
Een clubgenoot , die veel op de weg reed, had een "liefhebbers-licentie" (in de huidige tijd vergelijkbaar met een amateurlic.) waarmee je alleen in NL wedstrijden startrecht had.
Toen wel eens met hem naar een Belgische koers: Ik ging inschrijven (in Belgie hoefde je nooit op voorhand in te schrijven) en gaf dan mijn rugnummer aan mijn clubgenoot zodat hij kon koersen.
Zo wel eens in de uitslag gekomen terwijl ik alleen had staan kijken
-
- Forum-lid
Maar je was niet geschorst wegens doping gebruik.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Klopt , maar ik vind de dopingjacht van de laatste tijd zo overdreven en de straffen buiten proportioneel t.o.v. veel andere overtredingen dat ik alle acties om die te ondermijnen toejuich.Fietsen?altijd schreef:Maar je was niet geschorst wegens doping gebruik.
Vandaag toch een iets mindere ervaring met mn Dura ace crank bij bakker.
Na betaalde bestelling werd ik gebeld dat ie gemonteerd was geweest en een klein beetje montageschade heeft overgehouden.Niet nieuw in doos dus ....maar kreeg ook geen korting dus bestelling geannuleerd .
Nu mn geld nog terug krijgen.
Na betaalde bestelling werd ik gebeld dat ie gemonteerd was geweest en een klein beetje montageschade heeft overgehouden.Niet nieuw in doos dus ....maar kreeg ook geen korting dus bestelling geannuleerd .
Nu mn geld nog terug krijgen.
Specialized Diverge Axs
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kom op zeg: dit was gewoon een heterdaadje EPO. Heeft niks met heksenjacht te maken.
Less is bore