B'Twin
...zie mijn een na laatste observatie. En nog bedankt voor je reactie ('t is Nederland, zullen we maar denken).
De fiets viel twee keer om voordat ik hem stabiel genoeg op een takje had gezet. Ik zag thuis pas dat daardoor de bidon scheef was gaan zitten.
De fiets viel twee keer om voordat ik hem stabiel genoeg op een takje had gezet. Ik zag thuis pas dat daardoor de bidon scheef was gaan zitten.
Stok, cranks, ventielen, bidon. 4 foutjes. Zelfs een Oly EM5.2 lost dit niet voor je op
Mooi geworden! En top dat iemand het aandurft met een decathlon frameset, die dingen krijgen ontzettend goede recensies in het buitenland.
IK blijf het een echt mooi frame vinden.
Muggezift-modus aan: Ik vind de velgen nét iets te hoog (60mm) voor het frame.... 40-45 zou hier ideaal zijn?
Decathlon heeft een goeie zet gedaan door hun high end fietsspullen een nieuwe naam te geven. Het zou niet mogen, maar B'Twin in grote letters op dit frame zou velen doen afhaken....
Muggezift-modus aan: Ik vind de velgen nét iets te hoog (60mm) voor het frame.... 40-45 zou hier ideaal zijn?
Decathlon heeft een goeie zet gedaan door hun high end fietsspullen een nieuwe naam te geven. Het zou niet mogen, maar B'Twin in grote letters op dit frame zou velen doen afhaken....
@hayes: ja, de overgang naar de nieuwe naam zal ze helpen. Wat betreft de velgen: Decathlon levert de duurdere modellen inderdaad met 40-45mm velgen, en daarmee zien de fietsen er erg mooi uit (zie ook de Decathlon website). Ik heb deze Reynolds-wielen indertijd gekocht omdat het aerovoordeel van 62mm ten opzichte van 45mm aanzienlijk is (IMO), en omdat ik niet van de dijk afwaai als ik met hoge wielen fiets.
@Philippos: de staande tak rekende ik niet mee (ik heb geen assistent en ik wilde hem er niet uit Photoshoppen), de liggende wel. En aan de ventielen had ik nog niet gedacht. Wat ook nog beter kon: ketting op het grote blad. Misschien dat een fullframe-camera beter helpt .
@Philippos: de staande tak rekende ik niet mee (ik heb geen assistent en ik wilde hem er niet uit Photoshoppen), de liggende wel. En aan de ventielen had ik nog niet gedacht. Wat ook nog beter kon: ketting op het grote blad. Misschien dat een fullframe-camera beter helpt .
@walter- : ik heb mijn shifters de afgelopen decennia steeds vlakker afgesteld, totdat de bovenkant van de greep helemaal horizontaal stond, en de onderkant van de stuurbeugel ook. Dit bevalt me het beste; dan zit ik lekker gestrekt en aerodynamisch, zelfs als ik mijn handen op de remgrepen houd. Voor anderen is dit inderdaad wat lastiger .