Spreek je dan over de Senso All-Weather band? want deze vallen zo ruim over Fulcrum Racing 1 & 3 wielen dat ik zelfs bang ben dat ik ze in een bocht er wel eens zou kunne afrijden.
Welke banden passen dan wel vlot op je velg?
Vredestein topic
-
- Forum-lid
Iemand ervaring met de Senso All Weather band i.c.m. een Campagnolo Scirocco/Fullcrum Quatro? Rij nu met Michelin Pro 4, maar die liggen er veel te strak om, niet te doen indien lek onderweg.
Voorheen met Vredestein Fortezza's nooit problemen gehad. Ben ook benieuwd of iemand de bruin/classic kleur heeft en hoe deze er in real life uit zien (foto?)
Voorheen met Vredestein Fortezza's nooit problemen gehad. Ben ook benieuwd of iemand de bruin/classic kleur heeft en hoe deze er in real life uit zien (foto?)
maat van me heeft ze om de R4 en klaagt nooit en ik om R7 en R5 gehad en altijd makkelijk erom gekregen
Dus verwacht geen problemen ermee voor je
Verder heb ik alleen maar de grijze/zwarte
Dus verwacht geen problemen ermee voor je
Verder heb ik alleen maar de grijze/zwarte
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Heb ze van de week moeiteloos op een setje Scirocco (generatie voor de 35s) gemonteerd. Waren wel de 25 variant.Wegkletser schreef:Iemand ervaring met de Senso All Weather band i.c.m. een Campagnolo Scirocco/Fullcrum Quatro? Rij nu met Michelin Pro 4, maar die liggen er veel te strak om, niet te doen indien lek onderweg.
-
- Forum-lid
Top bandjes! heb ze nu een honderdtal kilometers in gebruik, vandaag nog in stromende regen.