Welke fietssokken dragen jullie?
X-Socks Bike Racing Wit Sokken maar ik rijd even goed op een paar van de markt. Ik had deze nu eenmaal ooit gekocht en heb er twee paar van. Zijn redelijk dun en eigenlijk heb ik liever iets dikkers. De reviews dat die sokken steun zouden geven......tussen de oortjes volgens mij.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Wel raar dat je bij sockeloen geen maat kan aangeven. Iemand ervaring met maatje 46?
one size fits all. Stof ik goed rekbaar. Heb zelf de aero met normaal maar 47 en die gaan wel lastig aan omdat die aero stof niet zo rekbaar is. De normale sokstof is uitermate rekbaar en heel fijn. Dat gaat prima met iedere voet. Voordeel vind ik is dat doordat de stof zo uitrekt de sok zo dun mogelijk wordt. Erg fijn op warme zomerdagen.gaisdergerman schreef:Wel raar dat je bij sockeloen geen maat kan aangeven. Iemand ervaring met maatje 46?
onder tussen 2 paar gehaald bij Presto , Heemskerk daar op voorraad en te passen
zitten prima deze waren om te testen zal eerdaags nog 2 paar halen
thanks
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik heb deze van de week gekocht.
Overigens wel de àààllerlangste die ik ooit zal kopen.
Overigens wel de àààllerlangste die ik ooit zal kopen.
onder tussen 2 paar gehaald bij Presto , Heemskerk daar op voorraad en te passen
zitten prima deze waren om te testen zal eerdaags nog 2 paar halen
thanks
Inmiddels 3x met de sokken gefietst. Het valt mij op dat ze, in tegenstelling tot mijn castelli sokken, vrij warm zijn. Dit heeft dan weer niet met de lengte te maken maar de dikte van de stof.mtb-trek schreef:Voor het eerst maar eens hoge sokken proberen. Tot nu toe altijd middelhoge (normale) sokken gebruikt. N.a.v. reacties op forum bij Sockeloen terecht gekomen en twee paar besteld. Tussen de beide exemplaren zit een klein lengteverschil terwijl het dezelfde type (performance) is. Ze zitten lekker, morgen maar testen hoe het fietst
Omdat ik smalle voeten heb sluiten ze niet helemaal strak om de voet, maar heb daar geen hinder van. Verder prima sokken voor dito prijs
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018