"De Avondetappe" 2014
- Tracing_NL
- Forum-lid
Voel meestal niet de noodzaak om te reageren, maar gisteren vond ik het echt niet kunnen. Heb je eindelijk een etappe winnaar, en ook nog in je ujitzending! Dan ga je hem niet eens laten vertellen hoe de koers in elkaar stak. Iedere keer als Boom iets wilde vertellen over het koersverloop en het echt interessant werd, kapte Mart hem Af. Bovendien vind ik het werkelijk NIET interessant welk geloof de gemiddelde gast van het programma aanhangt. Terwijl van de Brink wel een liefhebber is en dus richting Boom best mee kan doen in een leuke discussie.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Bij VLV was het al niet veel beter. Die interviewtjes van Lieven van Gils hebben de diepgang van een zwembad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom is het zo moeilijk om een goed programma te maken?
VLV en DAE hebben toch in het verleden vaak genoeg goede programmas gemaakt. Sowiso heeft Mart een andere (kritische!!!) tafelgast nodig die wat harder kan porren hier en daar. Bert is veeeeeeel te soft en niet aanwezig.
VLV en DAE hebben toch in het verleden vaak genoeg goede programmas gemaakt. Sowiso heeft Mart een andere (kritische!!!) tafelgast nodig die wat harder kan porren hier en daar. Bert is veeeeeeel te soft en niet aanwezig.
Less is bore
Lieven had tenminste wel het fatsoen Boom meteen te feliciteren terwijl Karl meteen begon te speculeren over wat zou zijn gebeurd als Vanmarcke niet lek reed.havana schreef:Bij VLV was het al niet veel beter. Die interviewtjes van Lieven van Gils hebben de diepgang van een zwembad.
Klopt, de druiven waren weer aardig zuur in Vlaanderen. Gebeurt vaker de laatste tijd.
Op zich is het inderdaad niet zo moeilijk een goed programma te maken, maar het lijkt me wel moeilijk het goed te presenteren - op een dusdanige manier dat zowel de niet-wielerkenners als de koersfanaten er iets aan hebben...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid HC
Greipel ging net zingen, stoppen ze t filmpje