Ik vond destijds de combinatie Schotte en Vannieuwkerke best geslaagd eigenlijk.
En De Cauwer: tja...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
dario schreef:Tjonge, wat is die De Cauwer toch een afgestompte koersidioot: op het moment dat iedereen het ergste vreest voor Pozzovivo blijft die maar doorleuteren over de wedstrijd...
ilcobra schreef:Zijn er meer mensen die genieten van het commentaar van Renaat en José?! Heerlijk hoe ze de uitzendingen vol babbelen. De passie spat er vanaf en ze weten ook altijd de juiste snaar te raken. Maandag met die val van Pozzovivo voelde je echt gewoon te angst en de verslagenheid in de kabine,
Renners die met ernstige kwetsuren een etappe uitrijden daarvan zijn legio voorbeelden maar de volgende dag starten en dan zelfs de rittenkoers uitrijden is andere koek. Ik moet in dit soort gevallen altijd weer aan Tyler Hamilton met zijn "gebroken sleutelbeen" tijdens de tour van 2003. Nadat hij vervolgens nog een zware bergrit won en vierde algemeen werd was bij mij het geloof dat er echt iets aan de hand was wel weg, leek mij eerder een gevalletje mediagenieke heroïek creëren.En er zijn ongetwijfeld veel meer voorbeelden, maar dan toch altijd dat ik achteraf het gevoel kreeg dat de ernst van de blessure werd overdreven.sloeren schreef:Wat zijn eigenlijk de statistieken als het gaat om de "we kijken het een nachtje aan-gevallen"? Ik heb het gevoel dat dat 9 van de 10 keer tot afstappen leidt.