Het werelduurrecord
- razenderoeland
- Forum-lid
helaas 1 rondje te weinig. Toch een topprestatie............chapeau
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Volgens Sporza ligt het aan zn slechte baantechniek, er had dus meer ingezeten; jammer dus!
-
- Forum-lid HC
DIK RESPECT!
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ik hoop voor hem dat dit hem weer een goede boost geeft in zijn carrière op de weg
- Serge du Temps
- Forum-lid
Jammer, inderdaad wat verloren door niet strak op zwart te rijden in de bochten.
Heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet. Hopelijk kan hij dit vervolgen.
Heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet. Hopelijk kan hij dit vervolgen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie prestatie!
Maar, wat een amateuristische registratie van de tijd/afstand!!
Overigens, ik zag ook wel dat die bochten beter konden, maar vergeet niet dat het met een ligstuur aanmerkelijk moeilijker stuurt dat met een gewoon baanstuur!
Wat me ook opviel, was dat hij constant zijn positie wist aan te houden, en dat hij na afloop redelijk snel herstelde.
Maar, wat een amateuristische registratie van de tijd/afstand!!
Overigens, ik zag ook wel dat die bochten beter konden, maar vergeet niet dat het met een ligstuur aanmerkelijk moeilijker stuurt dat met een gewoon baanstuur!
Wat me ook opviel, was dat hij constant zijn positie wist aan te houden, en dat hij na afloop redelijk snel herstelde.
Als hij nu eindelijk de knop heeft gevonden om weer te leven voor het fietsen zie ik hem bij een grotere ploeg dan Roompot slagen. Met de nadruk op "als". Want dit heeft hij heel goed gedaan. Jammer dat het net niet voldoende was.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/