Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Grappig, de meeste van de Zwifters ervaart dat namelijk volgens mij andersomNoChain schreef:Ik heb vanavond twee uur gereden, ik vind Watopia echt wel een lastig parcours om in groep te rijden. Geef mij maar Richmond.

Ik vind het wel tijd worden voor wat nieuwe parkoersen, Richmond en Watopia ken ik nu wel een beetje......
Vorige week ook eens een ritje Watopia gedaan.
Viel me op zich wel mee, al vond ik wel dat Zwift niet zo goed presteerde als de Bkool software (qua verwerkingssnelheid van gegevens die trainer en andere zendaparatuur verzenden).
Versnellingen (bijvoorbeeld na een klim) duren wel even (10tal seconden) totdat ze ook daadwerkelijk worden geregistreerd.
Nog mensen die dit ervaren?
Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar aangezien ik gewend ben dat software meteen reageert, vond ik het toch wat teleurstellend.
Viel me op zich wel mee, al vond ik wel dat Zwift niet zo goed presteerde als de Bkool software (qua verwerkingssnelheid van gegevens die trainer en andere zendaparatuur verzenden).
Versnellingen (bijvoorbeeld na een klim) duren wel even (10tal seconden) totdat ze ook daadwerkelijk worden geregistreerd.
Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar aangezien ik gewend ben dat software meteen reageert, vond ik het toch wat teleurstellend.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Mijn Bushido is ook iets trager, maar dan in de 1-2 seconden vertraging.Melda schreef:Vorige week ook eens een ritje Watopia gedaan.
Herken niet hetgeen jij schetst, al gekeken op de support site of dat een bekend issue is met BKool?
Richmond is 12.5km vlak of naar beneden en dan 3 klimmetjes, ook minder hoogtemeters. Hoe kan iemand dat dan zwaarder vindenSoap schreef:Grappig, de meeste van de Zwifters ervaart dat namelijk volgens mij andersomNoChain schreef:Ik heb vanavond twee uur gereden, ik vind Watopia echt wel een lastig parcours om in groep te rijden. Geef mij maar Richmond.
Ik vind het wel tijd worden voor wat nieuwe parkoersen, Richmond en Watopia ken ik nu wel een beetje......

Een (vrij) vlak parcours erbij zou ik wel leuk vinden, dat je lekker in groep kilometers kan malen.
Naar links betekent uitgevlakt (minder last van de + en - %) en naar rechts meest realistische ervaring met buiten fietsen.termi748 schreef:Iemand ervaring met aanpassen van "trainer intensity" ? Staat standaard op 50% wat past die nu precies aan?