Parijs-Brest 2015
Monique, er zal een moment komen dat het even wat moeizaam gaat. Lichamelijk en/of geestelijk. Dat is volstrekt normaal en soms is het zelfs zeer verstandig om er mee te stoppen... MAAR: dat besluit om te stoppen nooit en te nimmer nemen als je slecht zit. Neem je tijd, eet je vol, voel je slap, lig wat voor dood op een matje, bel je famillie en opeens gaat het weer wat beter. Dus nooit je kaart inleveren als je helemaal dood op een kontrolepost aankomt maar minstens 3 uur later. Als je nog steeds even dood bent, je hebt geanalyseerd waarom en zeker weet dat verbeteringen niet meer mogelijk zijn, dan pas je kaartje inleveren... Maar vaak komt dat moment dan niet meer tot aan de finish, daar moet je je kaartje inleveren ! Zelf ben ik wel van het type: moet wel normaal blijven dus helemaal erdoorheen mag, echt miserabel voelen mag ook maar als je dingen aan het doen ben die je over een half jaar nog niet teboven bent, dan ben je verkeerd bezig en moet je gewoon stoppen.
Heel veel succes allemaal.
Heel veel succes allemaal.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Een aantal Nederlandse randonneurs zijn straks hier realtime te volgen.
Gewoon niet vrijwillig je kaart afgeven. Zo lang geen official je kaart heeft ingevorderd ben je nog in koers. Ook al zit je uren achter de sluitingstijd. Gewoon doorrijden. Het heeft mij ook een aantal lange ritten gekost voordat ik deze mentaliteit kreeg, maar nu rij ik zo. Sowieso is een HD finish veel eervoller dan een AB.
-
- Forum-lid
Een groepsfoto van de Nederlandse deelnemers. Succes de komende dagen!
-
- Forum-lid
De eerste randonneurs zijn vanmorgen om 11:24 uur binnengekomen: kijk hier!
-
- Forum-lid
ultra_ivo, tonnie en monique70 zijn binnen! Monique had nog 11 minuten over van de 90 uur. Respect voor jullie prestatie!
Kijk. Moniek Controle Freak!! Het verhaal zullen we later wel horen en zal de nodige zware momenten in zich hebben maar vooralsnog ben je binnen tijd gefinished.
Chapeau!!
Chapeau!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Even een korte reactie, typt niet zo lekker op een telefoon op de camping. Het was zo gaaf! Met 400 km zat ik op het punt: gekkenwerk, dit doe ik nooit meer. Maar op de terugweg kwamen er steeds meer momenten: de volgende keer doe ik dit zus of zo. Ik kwam in tijdnood omdat ik moest slapen en had berekend dat een half uur over te houden, door omstandigheden bleven hier 11 min van over.
Die 1230km fietsen gaat nog wel, maar wat vielen die 10000hm tegen.kan geen bult meer zien.
Die 1230km fietsen gaat nog wel, maar wat vielen die 10000hm tegen.kan geen bult meer zien.
Parijs-Brest-Parijs 2023