Forumrit Zuid-Holland, De Alblasserwaard, zaterdag 16 oktobe
Had me nog niet officieel gemeld, maar ik ben ook van plan om te komen. Slag om de hand heeft met het weer te maken, mijn weerstand is nog niet helemaal top Beetje een off-year geweest, nu weer herstellende, maar gehele dag in regen is niet zo handig voor me.
Hopelijk tot zaterdag,
Arjen
Hopelijk tot zaterdag,
Arjen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
[quote="danny1407"]Sjonge jonge zeg...daar komen de excuses alweer.
Heb ik niet nodig hoor, ik kom er gewoon "recht door zee" voor uit dat ik zuig!
Figuurlijk dan he!
[/quote]
Idd, geen laffe smoezen of excuses verzinnen over je mogelijke 'vorm' t is gewoon een heerlijk rondje toeren.
En als de weg blank staat van de regen of wit van de sneeuw / hagel, dan is een afmelding wel geaccepteerd, maar anders . . . gewoon trappen
Heb ik niet nodig hoor, ik kom er gewoon "recht door zee" voor uit dat ik zuig!
Figuurlijk dan he!
[/quote]
Idd, geen laffe smoezen of excuses verzinnen over je mogelijke 'vorm' t is gewoon een heerlijk rondje toeren.
En als de weg blank staat van de regen of wit van de sneeuw / hagel, dan is een afmelding wel geaccepteerd, maar anders . . . gewoon trappen
Mijn excuus was meer een rechtstreekse verwijzing naar mijn niet meedoen aan de tijdrit afgelopen zaterdag bij JvA (samen met girlinred), vanwege last van knie en een motief haar over de streep te halen mee te gaan!
Uiteraard gaan we toeren met de eerder aangegeven kruissnelheid, maar af en toe even sprinten of doortrekken hoort er natuurlijk wel bij. Ik blijf een leeuw qua sterrenbeeld he...
En wat Arjan zegt: het weer is geen excuus! Tenzij het glad is.
@bluebird: ik zet je op de lijst!
Uiteraard gaan we toeren met de eerder aangegeven kruissnelheid, maar af en toe even sprinten of doortrekken hoort er natuurlijk wel bij. Ik blijf een leeuw qua sterrenbeeld he...
En wat Arjan zegt: het weer is geen excuus! Tenzij het glad is.
@bluebird: ik zet je op de lijst!
Een Cervelo werkt inderdaad als een rode lap
Nog even de volledige lijst:
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. Corniel (Corniel)
04. Arjan(916)
05. Andromeda (Serge)
06. Roro 27 (Roderick
07. Charite (Peter)
08. Rory
09. Bontempi56 (John)
10. Danny1407 (Danny)
11. tarmackiller (jordie)
12. Prjz (Piet)
13. johanandijk (Johan)
14. Bruco (Ruben, ovb cross-wedstrijden)
15. FWR (Ferdinand)
16. Chrissiewizzie (Chris)
17. marnixc (Marnix)
18. Rogkat (Rogier)
19. Ceasar17 (Kees)
20. bluebird
Nog even de volledige lijst:
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. Corniel (Corniel)
04. Arjan(916)
05. Andromeda (Serge)
06. Roro 27 (Roderick
07. Charite (Peter)
08. Rory
09. Bontempi56 (John)
10. Danny1407 (Danny)
11. tarmackiller (jordie)
12. Prjz (Piet)
13. johanandijk (Johan)
14. Bruco (Ruben, ovb cross-wedstrijden)
15. FWR (Ferdinand)
16. Chrissiewizzie (Chris)
17. marnixc (Marnix)
18. Rogkat (Rogier)
19. Ceasar17 (Kees)
20. bluebird
[quote="Ace1978"]Mijn excuus was meer een rechtstreekse verwijzing naar mijn niet meedoen aan de tijdrit afgelopen zaterdag bij JvA (samen met girlinred), vanwege last van knie en een motief haar over de streep te halen mee te gaan!
[/quote]
Ik voel me vereerd .
Maar voor geen goud ga ik die cross missen. Maar zoals eerder gezegd, kom rond half twee naar Albrandswaard en ik (we) rijden mee...
[/quote]
Ik voel me vereerd .
Maar voor geen goud ga ik die cross missen. Maar zoals eerder gezegd, kom rond half twee naar Albrandswaard en ik (we) rijden mee...
~live fast, die young ~
@Ace1978: Wellicht ook iets voor de startpost?
[quote="Ace1978"]Nice one! Ik voeg 'm even toe...
@girlinred: hehe, daar komt de route niet langs, beetje te ver! We fietsen binnenkort wel weer een anders stukkie! Succes zaterdag [/quote]
Ja, ik hoor het wel als je durft te crossen
Enne leuke poster, maar waar is dat?
@girlinred: hehe, daar komt de route niet langs, beetje te ver! We fietsen binnenkort wel weer een anders stukkie! Succes zaterdag [/quote]
Ja, ik hoor het wel als je durft te crossen
Enne leuke poster, maar waar is dat?
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"]
@Ace1978: Wellicht ook iets voor de startpost?[/quote]
Mooie foto, ondanks dat ik hier in mijn Chianti shirt voorop rij ben ik er zaterdag niet bij. Vandaag vertrek ik voor 10 dagen Zuid-Limburg. Met fiets uiteraard. Jullie veel plezier zaterdag!!
@Ace1978: Wellicht ook iets voor de startpost?[/quote]
Mooie foto, ondanks dat ik hier in mijn Chianti shirt voorop rij ben ik er zaterdag niet bij. Vandaag vertrek ik voor 10 dagen Zuid-Limburg. Met fiets uiteraard. Jullie veel plezier zaterdag!!
-
- Forum-lid
[quote="girlinred"]Enne leuke poster, maar waar is dat?[/quote]
De foto is gemaakt tijdens deze forumrit: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=31562
Ik denk ergens in de buurt van Oostvoorne.
De foto is gemaakt tijdens deze forumrit: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=31562
Ik denk ergens in de buurt van Oostvoorne.